Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Klepání motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Jonki »

tak mám další problém :D když je motor studený a jedu tak prvních 30-60 sekund od nastartování tak motor klepe ale pak to přestane :-/ co to zas děla?.... :cry: :?:
haylie
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: stř 06.06.2012 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od haylie »

To mě dělá taky, až ti někdo řekne co to je dej mi vědět :-D (mě teda jen asi 5 vteřin a pak už jen občas trochu než se zahřeje motor pak v poho)
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jonki »

jo jo dám vědět :D snad mi někdo řekne co to děla :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mozna vas to kluci prekvapi, ale do 3-er se davalo vic motoru nez jeden, takze pokud nenapisete jaky model/motor/rok a co PRESNE to dela, asi se moc reseni nedobereme :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jonki »

bmw e36 316i 73kw 1991...
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od aigo »

a nemuze to delat treba nez se natlakuji ventyly atd?
R6
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 28.02.2011 01:00

#7 Příspěvek od R6 »

aigo píše:a nemuze to delat treba nez se natlakuji ventyly atd?


Ventily jen cvakají .... předpokládám že tady jde o klepání celého motoru .... nešlo by to natočit mobilem a hodit na youtube? Nebo alespoň přesněji popsat????
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jonki »

ráno to natočím jak bude motor studený a hodím to sem ;-) Ale možná bude jenom třeba vyměnit olej už mi svíti jen oranžová a červená kostka :-/
haylie
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: stř 06.06.2012 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od haylie »

Hele já mám 320i a zaklepe to ráno a pak když už je to zahřáty tak to ještě občas zaklepe a už jsem dostal odpověď. Mě klepe Vanos, ale jestli máš 1.6 tak to asi Vanosem nebude :-D
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#10 Příspěvek od honzabiker1 »

Hydrostely? Podle roku a vykonu mas M40, takze je dost pravdepodobne, ze bude KO i vacka a vahadla..
lucas22
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pát 01.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od lucas22 »

co to prosim ta znamena, ze je KO vacka? Jako, ze je vydrena alebo skrivena?
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#12 Příspěvek od honzabiker1 »

Byva vydrena - neni uplne nejlip resene mazani, zanasi se a potom se vydira vacka a vahadla (proto jsou u m43 na vahadlach rolny). Vetsinou se to projevuje cvakanim, motor nejde dobre do otacek, atd.

Samozrejme to muzes mit v poradku - treba uz to na tvem motoru nekdo resil, ale vetsina m40 na to trpi..
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jonki »

tak jsem si vyměnil olej, a v servise mi říkal že to cvakání motoru dělají hydraulické zdhihátka a oprava by mě stála 4800Kč :/ zdvihátka 220kč/ks, gufero váčkového hřídele 200Kč, rozvod. řemen 900, těsnění víka ventilu 250+ práce 1650.. zdá se mi to nějak hodně... Nestačí je nechat jenom vyčistit nebo tak?
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#14 Příspěvek od honzabiker1 »

Neni potreba sundavat vacku, ani rozvody. Staci stlacit ventil, vyndat vahadlo a pak uz se jenom vytahne hydrostel.. Takze staci koupit hydrostely a tesneni pod viko ventilu.
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jonki »

jo? tohle mi říkal... a zdá se mi to celkem velká částka když zdvihátko stojí 220Kč x 8 = 1760.. a dávat skoro 5000 za opravu :?: :evil:
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#16 Příspěvek od honzabiker1 »

Hydrostely se daji koupit treba tady http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=5331_5357_5747_32908&products_id=69783 - vyjdou na necelych 1600 + tesneni 200.. A za 1-2 h se to da v pohode vymenit..
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Jonki »

no budu to muset nějak vyřešit nehodlám platit 4800 za jejich výmysly... Ale první chci vyřešit ten nepravidelný chod za studena a ty starty :evil: a potom ty hydroštely :evil: jinak díky za odkaz :)[/code]
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#18 Příspěvek od Foldas »

nepravidelny chod za studena bude dělat nějaka díra v podtlakových hadicích. Nejdřív sundej ten ventildekl a podivej se na vačku a vahadla ať nekupuješ zdvihatka zbytečně
Jonki
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 27.07.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Jonki »

nevím čím to je... za studena nefunguje sytič, otáčky nedrží ve zvýšeném volnobehu ale hned jsou na cca 700 a jde celkem nepravidelně :(
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od aigo »

kdyz sem mel jeste 1,8i motor m40 tak to delalo volnobezny ventil... tak sem ho sundal dal pres noc do benzinu a byl klid..
Odpovědět