tak mám další problém když je motor studený a jedu tak prvních 30-60 sekund od nastartování tak motor klepe ale pak to přestane :-/ co to zas děla?....
mozna vas to kluci prekvapi, ale do 3-er se davalo vic motoru nez jeden, takze pokud nenapisete jaky model/motor/rok a co PRESNE to dela, asi se moc reseni nedobereme
aigo píše:a nemuze to delat treba nez se natlakuji ventyly atd?
Ventily jen cvakají .... předpokládám že tady jde o klepání celého motoru .... nešlo by to natočit mobilem a hodit na youtube? Nebo alespoň přesněji popsat????
Hele já mám 320i a zaklepe to ráno a pak když už je to zahřáty tak to ještě občas zaklepe a už jsem dostal odpověď. Mě klepe Vanos, ale jestli máš 1.6 tak to asi Vanosem nebude
Byva vydrena - neni uplne nejlip resene mazani, zanasi se a potom se vydira vacka a vahadla (proto jsou u m43 na vahadlach rolny). Vetsinou se to projevuje cvakanim, motor nejde dobre do otacek, atd.
Samozrejme to muzes mit v poradku - treba uz to na tvem motoru nekdo resil, ale vetsina m40 na to trpi..
tak jsem si vyměnil olej, a v servise mi říkal že to cvakání motoru dělají hydraulické zdhihátka a oprava by mě stála 4800Kč :/ zdvihátka 220kč/ks, gufero váčkového hřídele 200Kč, rozvod. řemen 900, těsnění víka ventilu 250+ práce 1650.. zdá se mi to nějak hodně... Nestačí je nechat jenom vyčistit nebo tak?
Neni potreba sundavat vacku, ani rozvody. Staci stlacit ventil, vyndat vahadlo a pak uz se jenom vytahne hydrostel.. Takze staci koupit hydrostely a tesneni pod viko ventilu.
no budu to muset nějak vyřešit nehodlám platit 4800 za jejich výmysly... Ale první chci vyřešit ten nepravidelný chod za studena a ty starty a potom ty hydroštely jinak díky za odkaz [/code]
nepravidelny chod za studena bude dělat nějaka díra v podtlakových hadicích. Nejdřív sundej ten ventildekl a podivej se na vačku a vahadla ať nekupuješ zdvihatka zbytečně