Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kód barvy ventil víko M50

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#1 Příspěvek od Jamall »

Potřebuji poradit ohledně ventilového víka M50. Jaký odstín nesou plasty na ventilovém víku u M50? Nebo jaké číslo odstínu jste použili aby ladilo s okolními plasty? Včera jsem sundal víčko z M50, které už není moc v dobrém stavu a rád bych ho do barvy plastů, jak to mají M52.

Ještě koumu zdali komaxit? Co s víkem provede písek? Nebo raději použít odbarvovač? Jak, popřípadě kde srovnat dosedací plochu, když už není v moc dobrém stavu?
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#2 Příspěvek od Jamall »

To čumím, takřka každá M50 chčije pod ventil deklem a nikdo mu čas nevěnoval?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xSAFA »

Komaxit se na tohle podle mě moc nehodí, raději bych to obrousil, základ na kovy a vrchní nástřik černá matná. Odstín klasika obyč černá dle RAL.
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od atimen »

dával jsem víka do polomatné černé , komaxit ..myslím , že výsledek je super , vím o dalších lidech z brna co to mají stejně , vypadá to nejkvalitněji a nejvíc to vydrží takže za mě doporučuju ...
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#5 Příspěvek od Jamall »

jelikož jsem se bál svěřit pískování mému kontaktu (protože s pískem tlačí na pilu), sáhl jsem raději po odstraňovači starých nátěrů a pokud nedělám někde nějakou blbost, radím NEZKOUŠEJTE TO! I po více než dvou hodinovém oddechu v teplu ta barva nechce zaboha dolu...jenom místy a to už jsem to natřel po třetí!
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od atimen »

tam kde jsem to nechal dělat já to chemicky čistili a pak zlehka opískovali , všechny otvory a dosedací plochy zakryli , teda žádnej problém :-)
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#7 Příspěvek od Jamall »

v mém okolí vím o jediné firmě co se věnuje pískování a stříkání komaxitu. Ale problém je v tom, že jsou zvyklí pracovávat s masivními materiály, typu kola, rámy, skříně...jednoduše to naprat z každé strany a pak lak...i po nastříkáni je na povrchu laku vidět, že se s pískem moc ne*erou. Je pravda, že službu odvedou za pár kaček a na jedničku, ale písek mají hodně ostrý. Navíc jak je složitá příprava před opískováním a lakem, tak se jim do toho nechce a raději provedou výslednou práci, přípravu včetně krytí otvoru a pod. nechají na zákazníkovy

Jsem se holt bál aby dosedací plocha nedostala hodně nažrat, protože jak to výko v BMW původně stříkali, je lak i uvnitř výka a dost spuchernatěl...tak ho chci dolu. Věřil jsem odbarvovači, ale když to tak vidím, raději bych sáhl po nějaké kyselině
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

mozná bych si pohrál s nekoli hrubostmi smirku, seže to náký čas ale člověk pak nemusí mít strach že to někde zničí, na víka se mi osvědčila ta barva na výfuky(tuším do 750 stupnu) , ta černá ladí i k plastům, budu to dělat tet na svém taky, ale nevím jakou barvu ještě zvolím
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#9 Příspěvek od Jamall »

po fiasku s odbarvovačem, mě smirek jisto jistě taky čeká. Nad černou barvou na svody jsem taky tvrdě uvažoval, ale tak či onak původní nátěr musí dolu, protože ta barva na svody je hrozně tekutá a zateče do každé skulinky a nehorázně ji zviditelní. Navíc ji nejdříve musíš vypálit teplotou 250°C aby měla odolnost do 500°C, není moc oděru vzdorná a do trouby to ventil výko nenarveš
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#10 Příspěvek od roman320 »

Delal sem to smirglem (celkem jebacka, ale kola byly horsi) a pak barvou na kominy, ta se za chvilu sloupala, ale byla stoleta, tak mozna proto, takze zase smirgl a normalni cernej matnej motip, mam to cca 4 mesice a zatim drzi, zahraty uz to bylo az az tak snad uz se to neoloupe..
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#11 Příspěvek od shade741 »

nevím jakou sem to používal ale i když se to nevypálilo držela a o ventildekl ničím osobně teda nák netřu tak to bylo taky ok :D
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#12 Příspěvek od Jamall »

Nevím jak ty, ale já když něco šolichám pod kapotou, tak ukládám vercajk kam to de. Občas něco z ruky vypadne.

Kamarád měl ventil dekl v barvě vozu a drželo to co pamatuji minimálně 8let. Až časem v jednom rohu se barva podfoukla..zřejmě špatně odmaštění základ a pak asi přispěla blbá tepelná roztažnost a zřejmě v zimě praskla. Ale ten šmirgl...matko boží to bude onanie :lol:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od xSAFA »

atimen píše:všechny otvory a dosedací plochy zakryli


Tak to se pak není čeho bát, bohužel né ve všech lakovnách je někdo ochotnej se o tomto bavit, natož to pak takto udělat... Alespoň taková je má zkušenost :?
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od atimen »

Jo je to tak , je to lakovna od lakovny , borec ochotnej , že už podobný díly na auta jako je víko ventilu lakovali ....dokonce měli vychytávku , nevím jak u ostatních vík ale u M62 jak jsou ve víku ventilu díry na šrouby tak měli vyzkoušený , že na zakrytí děr při lakování je ideální 5kč mince , pasuje tam dokonale ,že i pod jednotlivýma těsněníma šroubu není lak a pěkně dosedají na kov... je to asi o přístupu , za obě dvě víka chtěli tuším cca 600 i s odlakováním a očištěním ...je to lakovna která je v brně naproti Makru ...
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od atimen »

ještě pro představu výsledek na autě ...

Obrázek
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#16 Příspěvek od Jamall »

pěkné pěkné. Začínám litovat, že jsem neudělal fotku víka po odbarvovači. Na brusní papír jsem už neměl nervy a přeci jen jsem stým zašel do firmy výše zmíněné. No potěšili mě ještě víc, než kdy dřív.....člověk co má na starost příjem zakázek mě vzal přímo do výroby, kde jsem teprve pochopil že pískují kovovými šponami, bez možnosti regulace tlaku. Navíc mi i pomohl uvědomit jednu věc. Kdyby to otryskali i zevnitř, tak povrch zdrsní a bude se tam mnohem více zadržovat olej a prach hliníku. Potěšil mě, že mi doporučil soukromou pískovnu známého. A že ad se pak vrátím, že mi to stříknou tou černou polomat.

Jediné po čem mé srdce začíná toužit je galvanizace pohledových matek z motorového prostoru :rolleyes:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#17 Příspěvek od shade741 »

tak pak nahod fota jak to dopadlo :wink:
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od atimen »

Proto se pískuje z venku a vnitřek se řeší chemickou cestou :)
Potom zakrýt všechny plochy na které něco dosedá a hurá na lakování :-)

Polomat černá je asi nejvíc pasuje k plastům pokud člověk nechce nějakej úlet :)

Taky jsem zvědavej na výsledek :wink:
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#19 Příspěvek od Jamall »

Tak mi pán dneska volal, že už to mám opískováno, ad si pro to přijdu. Bral to hodně jemňoučkým pískem a výsledek? Kdyby bylo vidět celé to víko a slušelo by to motoru, tak to hodím jenom do průhledného laku

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Nevíte co se děje image shocku? Fotky mi to ukládá zrcadlově. Tak je musím nejdřív v PC zrcadlově otočit, aby výsledná fotka v shocku byla OK
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Fatal Design »

Ty jo, to vypadá akčně ;)
Odpovědět