Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kód barvy ventil víko M50
Potřebuji poradit ohledně ventilového víka M50. Jaký odstín nesou plasty na ventilovém víku u M50? Nebo jaké číslo odstínu jste použili aby ladilo s okolními plasty? Včera jsem sundal víčko z M50, které už není moc v dobrém stavu a rád bych ho do barvy plastů, jak to mají M52.
Ještě koumu zdali komaxit? Co s víkem provede písek? Nebo raději použít odbarvovač? Jak, popřípadě kde srovnat dosedací plochu, když už není v moc dobrém stavu?
Ještě koumu zdali komaxit? Co s víkem provede písek? Nebo raději použít odbarvovač? Jak, popřípadě kde srovnat dosedací plochu, když už není v moc dobrém stavu?
jelikož jsem se bál svěřit pískování mému kontaktu (protože s pískem tlačí na pilu), sáhl jsem raději po odstraňovači starých nátěrů a pokud nedělám někde nějakou blbost, radím NEZKOUŠEJTE TO! I po více než dvou hodinovém oddechu v teplu ta barva nechce zaboha dolu...jenom místy a to už jsem to natřel po třetí!
v mém okolí vím o jediné firmě co se věnuje pískování a stříkání komaxitu. Ale problém je v tom, že jsou zvyklí pracovávat s masivními materiály, typu kola, rámy, skříně...jednoduše to naprat z každé strany a pak lak...i po nastříkáni je na povrchu laku vidět, že se s pískem moc ne*erou. Je pravda, že službu odvedou za pár kaček a na jedničku, ale písek mají hodně ostrý. Navíc jak je složitá příprava před opískováním a lakem, tak se jim do toho nechce a raději provedou výslednou práci, přípravu včetně krytí otvoru a pod. nechají na zákazníkovy
Jsem se holt bál aby dosedací plocha nedostala hodně nažrat, protože jak to výko v BMW původně stříkali, je lak i uvnitř výka a dost spuchernatěl...tak ho chci dolu. Věřil jsem odbarvovači, ale když to tak vidím, raději bych sáhl po nějaké kyselině
Jsem se holt bál aby dosedací plocha nedostala hodně nažrat, protože jak to výko v BMW původně stříkali, je lak i uvnitř výka a dost spuchernatěl...tak ho chci dolu. Věřil jsem odbarvovači, ale když to tak vidím, raději bych sáhl po nějaké kyselině
po fiasku s odbarvovačem, mě smirek jisto jistě taky čeká. Nad černou barvou na svody jsem taky tvrdě uvažoval, ale tak či onak původní nátěr musí dolu, protože ta barva na svody je hrozně tekutá a zateče do každé skulinky a nehorázně ji zviditelní. Navíc ji nejdříve musíš vypálit teplotou 250°C aby měla odolnost do 500°C, není moc oděru vzdorná a do trouby to ventil výko nenarveš
Nevím jak ty, ale já když něco šolichám pod kapotou, tak ukládám vercajk kam to de. Občas něco z ruky vypadne.
Kamarád měl ventil dekl v barvě vozu a drželo to co pamatuji minimálně 8let. Až časem v jednom rohu se barva podfoukla..zřejmě špatně odmaštění základ a pak asi přispěla blbá tepelná roztažnost a zřejmě v zimě praskla. Ale ten šmirgl...matko boží to bude onanie
Kamarád měl ventil dekl v barvě vozu a drželo to co pamatuji minimálně 8let. Až časem v jednom rohu se barva podfoukla..zřejmě špatně odmaštění základ a pak asi přispěla blbá tepelná roztažnost a zřejmě v zimě praskla. Ale ten šmirgl...matko boží to bude onanie

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jo je to tak , je to lakovna od lakovny , borec ochotnej , že už podobný díly na auta jako je víko ventilu lakovali ....dokonce měli vychytávku , nevím jak u ostatních vík ale u M62 jak jsou ve víku ventilu díry na šrouby tak měli vyzkoušený , že na zakrytí děr při lakování je ideální 5kč mince , pasuje tam dokonale ,že i pod jednotlivýma těsněníma šroubu není lak a pěkně dosedají na kov... je to asi o přístupu , za obě dvě víka chtěli tuším cca 600 i s odlakováním a očištěním ...je to lakovna která je v brně naproti Makru ...
pěkné pěkné. Začínám litovat, že jsem neudělal fotku víka po odbarvovači. Na brusní papír jsem už neměl nervy a přeci jen jsem stým zašel do firmy výše zmíněné. No potěšili mě ještě víc, než kdy dřív.....člověk co má na starost příjem zakázek mě vzal přímo do výroby, kde jsem teprve pochopil že pískují kovovými šponami, bez možnosti regulace tlaku. Navíc mi i pomohl uvědomit jednu věc. Kdyby to otryskali i zevnitř, tak povrch zdrsní a bude se tam mnohem více zadržovat olej a prach hliníku. Potěšil mě, že mi doporučil soukromou pískovnu známého. A že ad se pak vrátím, že mi to stříknou tou černou polomat.
Jediné po čem mé srdce začíná toužit je galvanizace pohledových matek z motorového prostoru
Jediné po čem mé srdce začíná toužit je galvanizace pohledových matek z motorového prostoru

Tak mi pán dneska volal, že už to mám opískováno, ad si pro to přijdu. Bral to hodně jemňoučkým pískem a výsledek? Kdyby bylo vidět celé to víko a slušelo by to motoru, tak to hodím jenom do průhledného laku
Nevíte co se děje image shocku? Fotky mi to ukládá zrcadlově. Tak je musím nejdřív v PC zrcadlově otočit, aby výsledná fotka v shocku byla OK



Nevíte co se děje image shocku? Fotky mi to ukládá zrcadlově. Tak je musím nejdřív v PC zrcadlově otočit, aby výsledná fotka v shocku byla OK
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele: