starynovy píše:ale jasne ze zvladnu.. ide to spravit ne kazdej rotacke VP37 EDC, takze ak mate golfa/pasata 1.9TDI tak tam tiez, robil som to na Audi A4 TDI, rovnaky vysledok..
jojo strejda google mi právě našel hlavně koncerny
fabledwarrior píše:Zajímalo by mě, jaký máte názor na tohle:
Právě jsem slyšel jednoho automechanika fanouška TDS a odpůrce CR mluvit o tom, jak se má správně zacházet s TDS. Docela jsem nevěřil co slyším, ale má v rodině asi 5 TDSek... běžně naladěných na 200 -250 koní!! Ještě jsem neviděl TDS s 250koňmi ale prý to jde...
Prý hned jak sedneš do TDS tak mu máš naložit plnej, žádný zahřívání a chlazení a podobně... a vysrat se mu na nějakej olej... že prý když se o to začne člověk starat tak to jde do prdele. A jako důkaz ukazoval své 2 TDS... jedno E34 a jednu E39... e34 měla na jeden olej najeto přes 90 tisíc km. Sednul šlápnul a byl fuč... prý s tím nikdy neměl takhle problém...
co vy na to?:D