Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

podvozek mtech na E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
jakubsplichal
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#1 Příspěvek od jakubsplichal »

chtěl jsem se zeptat jestly je i v emkovekch podvozkách rozdíl mezi 4 a 6 valcovou verzí, mužu dat s 316i tour na 320i tour? diky moc
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od icecold »

4válec je lehčí takže bude mit slabší pružiny
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od PeterE36 »

Tlumiče stejné , ale pružiny jiné .. jestli se nemýlím 8)
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od EdyBoyS »

Jo, je to tak. Pokud koupiš podvozek na 4 válcovej podvozek na 6 válcovy auto, tak ti bude předek vic sedět než má :)
jakubsplichal
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#5 Příspěvek od jakubsplichal »

diky moc proste vemu ty tlumiče s 316 a pera co mam tedka a mělo by to fungovat tak jak má
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od paveld »

Fungovat to uplně ideálně nemusí, ty pružiny budeš mít v klidový poloze stlačený víc než by měli být. Nemusí se to chovat uplně správně jak by mtech podvozek měl.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od EdyBoyS »

Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)

nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...

Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od EdyBoyS »

Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#9 Příspěvek od johnyfly1 »

pruziny sa delili na 4 valec a 6valec, s klimou a bez klimy(predne rozdielne), a so stresnym oknom a bez (zadne rozdielne) :)
ked som kupoval paketove pruziny pisal som aj do bmw aky maju mat farebny pruzok no nevedeli mi povedat kedze taku informalciu nemaju v katalogoch :)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Njn ten proužek je různej podle toho, jak si to v továrně označili. Já jsem měl na dvou párech předních - E36 323i Tour a Sedan zelené tečky.
cleman
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 29.04.2011 00:00

#11 Příspěvek od cleman »

EdyBoyS píše:Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)

nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...

Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.


Tak Jom jsem osobně měl. Pokud neznáš svý auto a kvalitu dobrýho podvozku opravdu nic nepoznáš. V opačným případě jen brečíš

A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to
jakubsplichal
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#12 Příspěvek od jakubsplichal »

diky moc ještě to zvažím určitě se s mým bavorakem ještě seznamujem, ale uplnej tragét nejsem takže to promyslím jestly to má cenu, ale zeptám se tedy jinak je už lepší serie nějaka nová nebo zanovní :wink: nebo jom? sem tam auto na okruh vemu a ne že bych jezdil jako uplný hovado ale pomalu rozhodně nejezdím ani na silnicích
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#13 Příspěvek od shade741 »

Mám něco na způsob toho JOMu, a teda taková tragédie jak tu píše to není, na rychlejší jízdu sem tam vyblbnutí klidně i ten okruh to snese vpohodě a standartnímu uživateli s těmahle požadavkama stačí bohatě, je tu o nich napsáno hodně stačí hledat
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od icecold »

když už jsme u těch tlumičů, myslíte že B4 bilsteiny by snesly snížení -40/20 na e36?...
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#15 Příspěvek od Lucifer »

cleman píše:A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to


Vysvětli to dnešním STANCE hustokrutěpřísnejm týpkům :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MattyX Moderátor »

icecold píše:když už jsme u těch tlumičů, myslíte že B4 bilsteiny by snesly snížení -40/20 na e36?...


To asi jo, ale šel bych rozhodně do B6 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od icecold »

jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka :cry:
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#18 Příspěvek od EdyBoyS »

icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka :cry:


To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#19 Příspěvek od EdyBoyS »

Nebo ještě TOP podvozek KONI, ale ten nevím, kolik stojí?
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#20 Příspěvek od j3ykobim »

EdyBoyS píše:
icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka :cry:


To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej


tady na klubu mě stál podvozek na e36 323i

Tlumiče B8

přední 35-044024 / 35-044031 L/P cena 3.482,- /
zadní 24-027250 cena 2.448,-

Uložení
BILSTEIN
př. 08032 742,-
zad. 01967 298,-

kdybych si teď mohl vybrat znovu, koupim si stavitelnej ta technix
Odpovědět