Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
podvozek mtech na E36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř 19.10.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř 19.10.2011 00:00
Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)
nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...
Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...
Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
EdyBoyS píše:Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)
nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...
Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
Tak Jom jsem osobně měl. Pokud neznáš svý auto a kvalitu dobrýho podvozku opravdu nic nepoznáš. V opačným případě jen brečíš
A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř 19.10.2011 00:00
diky moc ještě to zvažím určitě se s mým bavorakem ještě seznamujem, ale uplnej tragét nejsem takže to promyslím jestly to má cenu, ale zeptám se tedy jinak je už lepší serie nějaka nová nebo zanovní
nebo jom? sem tam auto na okruh vemu a ne že bych jezdil jako uplný hovado ale pomalu rozhodně nejezdím ani na silnicích

cleman píše:A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to
Vysvětli to dnešním STANCE hustokrutěpřísnejm týpkům

icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka
To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
EdyBoyS píše:icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka
To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
tady na klubu mě stál podvozek na e36 323i
Tlumiče B8
přední 35-044024 / 35-044031 L/P cena 3.482,- /
zadní 24-027250 cena 2.448,-
Uložení
BILSTEIN
př. 08032 742,-
zad. 01967 298,-
kdybych si teď mohl vybrat znovu, koupim si stavitelnej ta technix