Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 318is - další potíže
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Vůbec ne, my jsme šli na startér zespoda, převodovka si musela sednout na rám a přes metr a půl dlouhý nástavce na ráčnu sme se tam dostali. Pak se odpojovaly pro lepší přístup jen hadice od topení. Nic méně ještě předtím to zkoušel jenej kamarád vrchem přes sání, jenže když to sání otevřel, tak se na to prej vyprdnul a zase ho zavřel, tak nevím.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Trochu jsem na toto téma zapomněl, takže dopíšu co jsem zjistil.
Nakonec zřejmě vůbec nešlo o palivové vedení ale pouze o DISA klapku.
Uplně náhodou jsme s uživatelem mitch17 přišli na zatuhlou klapku v sání, kterou jsem následně vyčistil, ale změna nenastala. Po pár hodinách laborování s podtlakama a vyměňování všech hadic na tom vedení jsem přišel na to, že poslední díl toho vedení je membrána, kterou mám prasklou. Hned po nastartování motoru se má tato membrána stlačit a zavřít klapku v sání. Tak se změní průchod vzduchu z širokého a krátkého vedení na dlouhé a úzké, což je prospívá točivému momentu. Bohužel když mám prasklou membránu, tak se mi nic nezavře a tudíž nemám téměř žádný točivý moment.
Je to přesně díl č.7 na tomto schématu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ono v normální provozu prakticky nezjistíte, že to nefunguje, protože motor i tak má dost síly na řazení na 2000ot. i v kopci, ale po zapojení prý točivý moment dost znatelně naroste. Jak napsal mitch17, který řešil také nefunkční DISU, ale měl to způsobené jiným dílem, tak se ztoho člově najednou přímo nepo*sere, ale ten zátah je prý dost znatelný a není to jen jako známý placebo efekt s přidání kónusového filtru.
Já prozatím ten díl č.7 sháním, už jsem si jeden objednal, ale bohužel přišel stejně poškozený, takže si myslím, že možná i vy jezdíte s ISem, kterému ta DISA nejde, tak si skočte k autu a vyzkoušejte. Stačí najít ten díl pod sáním, zamačkejte si ho, ať víte jak funguje, po nastartování motoru se má sám zamáčknout a tím je klapka v sání zavřená. Toť vše=)
Více o DISA problematice se řešilo tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=318is
Zatím čaues.
Nakonec zřejmě vůbec nešlo o palivové vedení ale pouze o DISA klapku.
Uplně náhodou jsme s uživatelem mitch17 přišli na zatuhlou klapku v sání, kterou jsem následně vyčistil, ale změna nenastala. Po pár hodinách laborování s podtlakama a vyměňování všech hadic na tom vedení jsem přišel na to, že poslední díl toho vedení je membrána, kterou mám prasklou. Hned po nastartování motoru se má tato membrána stlačit a zavřít klapku v sání. Tak se změní průchod vzduchu z širokého a krátkého vedení na dlouhé a úzké, což je prospívá točivému momentu. Bohužel když mám prasklou membránu, tak se mi nic nezavře a tudíž nemám téměř žádný točivý moment.
Je to přesně díl č.7 na tomto schématu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ono v normální provozu prakticky nezjistíte, že to nefunguje, protože motor i tak má dost síly na řazení na 2000ot. i v kopci, ale po zapojení prý točivý moment dost znatelně naroste. Jak napsal mitch17, který řešil také nefunkční DISU, ale měl to způsobené jiným dílem, tak se ztoho člově najednou přímo nepo*sere, ale ten zátah je prý dost znatelný a není to jen jako známý placebo efekt s přidání kónusového filtru.
Já prozatím ten díl č.7 sháním, už jsem si jeden objednal, ale bohužel přišel stejně poškozený, takže si myslím, že možná i vy jezdíte s ISem, kterému ta DISA nejde, tak si skočte k autu a vyzkoušejte. Stačí najít ten díl pod sáním, zamačkejte si ho, ať víte jak funguje, po nastartování motoru se má sám zamáčknout a tím je klapka v sání zavřená. Toť vše=)
Více o DISA problematice se řešilo tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=318is
Zatím čaues.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Trochu jsem na toto téma zapomněl, takže dopíšu co jsem zjistil.
Nakonec zřejmě vůbec nešlo o palivové vedení ale pouze o DISA klapku.
Uplně náhodou jsme s uživatelem mitch17 přišli na zatuhlou klapku v sání, kterou jsem následně vyčistil, ale změna nenastala. Po pár hodinách laborování s podtlakama a vyměňování všech hadic na tom vedení jsem přišel na to, že poslední díl toho vedení je membrána, kterou mám prasklou. Hned po nastartování motoru se má tato membrána stlačit a zavřít klapku v sání. Tak se změní průchod vzduchu z širokého a krátkého vedení na dlouhé a úzké, což je prospívá točivému momentu. Bohužel když mám prasklou membránu, tak se mi nic nezavře a tudíž nemám téměř žádný točivý moment.
Je to přesně díl č.7 na tomto schématu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ono v normální provozu prakticky nezjistíte, že to nefunguje, protože motor i tak má dost síly na řazení na 2000ot. i v kopci, ale po zapojení prý točivý moment dost znatelně naroste. Jak napsal mitch17, který řešil také nefunkční DISU, ale měl to způsobené jiným dílem, tak se ztoho člově najednou přímo nepo*sere, ale ten zátah je prý dost znatelný a není to jen jako známý placebo efekt s přidání kónusového filtru.
Já prozatím ten díl č.7 sháním, už jsem si jeden objednal, ale bohužel přišel stejně poškozený, takže si myslím, že možná i vy jezdíte s ISem, kterému ta DISA nejde, tak si skočte k autu a vyzkoušejte. Stačí najít ten díl pod sáním, zamačkejte si ho, ať víte jak funguje, po nastartování motoru se má sám zamáčknout a tím je klapka v sání zavřená. Toť vše=)
Více o DISA problematice se řešilo tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=318is
EDIT: Málem bych zapomněl, pokud je membrána prasklá, přisává si tzv. falešnej vzduch do sání, což může způsobovat i kolísání otáček.
Zatím čaues.
Nakonec zřejmě vůbec nešlo o palivové vedení ale pouze o DISA klapku.
Uplně náhodou jsme s uživatelem mitch17 přišli na zatuhlou klapku v sání, kterou jsem následně vyčistil, ale změna nenastala. Po pár hodinách laborování s podtlakama a vyměňování všech hadic na tom vedení jsem přišel na to, že poslední díl toho vedení je membrána, kterou mám prasklou. Hned po nastartování motoru se má tato membrána stlačit a zavřít klapku v sání. Tak se změní průchod vzduchu z širokého a krátkého vedení na dlouhé a úzké, což je prospívá točivému momentu. Bohužel když mám prasklou membránu, tak se mi nic nezavře a tudíž nemám téměř žádný točivý moment.
Je to přesně díl č.7 na tomto schématu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ono v normální provozu prakticky nezjistíte, že to nefunguje, protože motor i tak má dost síly na řazení na 2000ot. i v kopci, ale po zapojení prý točivý moment dost znatelně naroste. Jak napsal mitch17, který řešil také nefunkční DISU, ale měl to způsobené jiným dílem, tak se ztoho člově najednou přímo nepo*sere, ale ten zátah je prý dost znatelný a není to jen jako známý placebo efekt s přidání kónusového filtru.
Já prozatím ten díl č.7 sháním, už jsem si jeden objednal, ale bohužel přišel stejně poškozený, takže si myslím, že možná i vy jezdíte s ISem, kterému ta DISA nejde, tak si skočte k autu a vyzkoušejte. Stačí najít ten díl pod sáním, zamačkejte si ho, ať víte jak funguje, po nastartování motoru se má sám zamáčknout a tím je klapka v sání zavřená. Toť vše=)
Více o DISA problematice se řešilo tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=318is
EDIT: Málem bych zapomněl, pokud je membrána prasklá, přisává si tzv. falešnej vzduch do sání, což může způsobovat i kolísání otáček.
Zatím čaues.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Ahoj, tak mám zase něco. Při výměně výše zmíněné membrány jsem musel sundat komplet celý sání, kvůli zničeným hlavičkám šroubů na uchycení té membrány. Byl to tedy celkem pořádnej vopruz, nevím koho napadlo dát do prostřed sání rozvod snad všech čidel v celém autě, kde bez demontáže rozvodu a tím rozpojení všech čidel nelze spodní díl sání sundat. Nicméně se povedlo, při této příležitosti jsem celé sání přetěsnil, přidělal membránu a vše nasadil zpátky. membrána funguje vše OK a mimo jiné se mi přestaly houpat otáčky na volnoběh. Zřejmě bylo potřeba vyměnit ta těsnění. Takže jsem měl radost že jsem zabil dvě mouchy jednou ranou.
Jenže teďka mám hrozně divnej volnoběh, sice drží ale je to hrozně divnej zvuk.. jakoby se ten motor zadrhával nebo hádal nějak, otáčky mám zvýšené někam na 900-950 s tím že po ohřátí se to auto chce spadnout trochu níž s otáčkama, ale najednou se začne hrozně chvět uplně to cítím i v sedačce (možná to má na svědomí silnetblok motoru) a volnoběh se zase zvedne na těch 900 a drží. Ale když přidám plyn tak motor má uplně normální zvuk a chod jak má být. Nenapadá někoho, co to může způsobovat? Mám podezření na čidlo kliky nebo vačky, v pondělí jedu na diag. GT1 tak mi to snad zjistěj, ale chtěl jsem se jen zeptat, jestli to někdo netipuje na něco jinýho. Díky
Jenže teďka mám hrozně divnej volnoběh, sice drží ale je to hrozně divnej zvuk.. jakoby se ten motor zadrhával nebo hádal nějak, otáčky mám zvýšené někam na 900-950 s tím že po ohřátí se to auto chce spadnout trochu níž s otáčkama, ale najednou se začne hrozně chvět uplně to cítím i v sedačce (možná to má na svědomí silnetblok motoru) a volnoběh se zase zvedne na těch 900 a drží. Ale když přidám plyn tak motor má uplně normální zvuk a chod jak má být. Nenapadá někoho, co to může způsobovat? Mám podezření na čidlo kliky nebo vačky, v pondělí jedu na diag. GT1 tak mi to snad zjistěj, ale chtěl jsem se jen zeptat, jestli to někdo netipuje na něco jinýho. Díky
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Jo takhle, no já myslel, že když jsem to přetěsnil a přestaly houpat otáčky, tak to bude OK a těsnit do bude, ale schválně to vyzkouším, protože to není možný. 2 dny to bylo v pohodě a teďka po nastartování zase houpe ale potom se ustálí a nehoupe, ani na křižovatce nic. Prostě jen po nastartování. viz video:
http://www.youtube.com/watch?v=CqaaAQQs ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=CqaaAQQs ... e=youtu.be