cus,zase jeden problemos,kolikrat se mi stane ze je auto studene a hned po otoceni klicku sepne sahara (ten velkej vetrak) a toci se a toci se.nevim kde mam hledat nebo co by to mohlo byt.318tds.diky za kazdou radu
jj,zkusim,jsem treba v praci a po 5 hodinach,kdy je motor komplet studeny zkusim otocit klickem nebo nastartovat tak se prvne zapne sahara,hukot jak krava,tak ho vypnu a zas,diky vyzkousim to
takze sa zopina na druhy stupen ked poriadne huci?
ze by bolo zlepene rele sa mi moc nezda lebo do zopinacej casti rele ide napatie priamo z baterie cez 30A poistku cize vrtula by sa ti to cila aj keby si nemal kluciik v zapalovani do cievkovej casti rele ide prud po otoceni klucika do polohy 2 takze to rele musi zopinat nieco ine...
kedze ti ide vrtula na druhy stupen tak ten ovlada AC fan switch ktory je podla schemy niekde na pravej strane motora..je to nejake teplotne cidlo, neviem ale presne ako to maju dizle...tak isto druhe rele ovlada tlakovy senzor klimy ktory by mal byt niekde pri pravom svetle
tak nejlepší je prvně postupovat od nejjednodušších věcí, mě to dělalo uplně stejně, zdřejmě si tam už někdo hrál s elektrikou, nikdy nemůže člověk vědět co se u starýho auta kdy dělo. To čidlo teploty u BENZÍNU je zašroubavaný v chladiči, měl by to bejt určitý termospínač a co vím, tak je spojený práve s touhle el vrtulí. Na zahr, foru sem jendou četl, že když dávají pryč viscospojku, tak mění tohle čidlo za nějaké jiné a chladí to celý touhle el vrtulí, mě to příde jako celkem zbytečný
ted jsem z toho jelen uplne zkusim od relatka prvne a uvidim,ted to zase neudelalo,prijde me ze jak to jednou sepne fakt pri teplote,dojedu domu,rano tam dam klicek tek se toci,bez klicku ne,a jak se toci jak dojedu,tak po vytazeni klicku se prestane tocit
tak dneska to na pulce neseplo nic,pak jsem po 3 hodinach nasedl,a jak byla teplota zhruba ve ctvrtce tak se to zas motalo o stosest,tak nevim co s tim,nemuze to byt termostatem treba,zahraty je to za chviluj
na e34 se spíná hned vrtule po zapnutí klimy,nemáš jí náhodou stále zaplou?
jinak bych kouknul na spínače na hlavě co pomáhaj chladit jak píše lucifer,
cus,jeste jsem zjistil,ze kdyz se rozmota ta sahara tak tady v tech valeckach porad cvaka viz obrazek,jsou to takovy 2 valecky do kterejch vedou hadice,ty cidla budu mit az zitra az si odvezu ten starej motor
To jsou ventily topení ty cvakají a pouštějí horkou vodu do radiátoru topení. V klimaboxu jsou teplotní čidla který udržují konstatní teplotu tím že dávají signál jednotce a ta vždycky na chvilku otevře tyhle ventily a zase zavře pak auto topí třeba na 15%.