
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spojka zabira ke konci a pri rozjezdu cuka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
icecold píše:až na to že e36 žádné lanko nevede...zkus třeba odvzdušnit spojkový válec
si jedině poslední možnost

aigo píše:muze byt ko spojkove lanko

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No spojku kolikrat nez se podari ovzdusnit tak je to taky operace na nejakou hodinu... zpusobu je vic, ale je klidne mozny ze ti ve valecku zustala bublinka (zalezi esi jsi valecek vubec pri vymene spojky povoloval) Pokud ne, tak situace je stejna jako pred vymenou spojky (ono trebas u m52 jsem se setkal že i fungl nová spojka stejně brala až víc navrchu) ja mam v autě už třetí spojku (:lol:) a každá byla LUK, a pokaždé byla chováním jinde 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 24.03.2013 01:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Hoše, tadyk jsem našel snad přínosný povídání o spojkách / setrváku na MJauto.
http://www.mjauto.cz/html/zavady_spojky.html
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
Mohl by to způsobovat problém, že nová spojka nedolíhá s ojetým setrvákem.
http://www.mjauto.cz/html/zavady_spojky.html
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
Mohl by to způsobovat problém, že nová spojka nedolíhá s ojetým setrvákem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Jirka_Turnov14 píše:Jak to dopadlo, mám stejný problém - dělá to tak 3x z 5ti rozjezdů. Auto cuká (spojka).někdy to jde zase hladce. Pomohlo odvzdušnění? Jak se to vůbec dělá?
Další poznatek, když parkuji z kopce zadkem dolů a auto je na kvaltu, potom spojka OK. Když stojím na rovině, tak při rozjezdu cuká. Nechápu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
MattyX píše:No spojku kolikrat nez se podari ovzdusnit tak je to taky operace na nejakou hodinu... zpusobu je vic, ale je klidne mozny ze ti ve valecku zustala bublinka (zalezi esi jsi valecek vubec pri vymene spojky povoloval) Pokud ne, tak situace je stejna jako pred vymenou spojky (ono trebas u m52 jsem se setkal že i fungl nová spojka stejně brala až víc navrchu) ja mam v autě už třetí spojku (:lol:) a každá byla LUK, a pokaždé byla chováním jinde
MattyX, mohl bys přesně popsat, co bych měl dělat s valečkem spojky, když chci dosáhnout, aby mi spojka zabírala víc veprostřed? Samozřejmě po výměně za novou spojkovou sadu. Teď mi zabírá nahoře.
A je vůbec nutné něco dělat se spojkovým válečkem po výměně? Díky.
EDIT: kdokoliv, kdo umí odpovědět, tak může

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Vzduch ve spojkovém okruhu, může způsobit pouze to že bude spojka zabírat níž ne výš. Protože pořádně nevypne, a samozřejmě se to projeví gumovým pocitem v pedálu protože místo aby jsme tlačili proti nestlačitelné kapalině tak nejdřív stlačujeme vzduch a tím nám vzniká mrtvý chod.
Tenhle režim provozu je samozřejmě špatný pro synchrony.
To kde spojka zabírá se nastavit nijak nedá. To je dáno hlavně tím jak jsou udělána péra v přítlačáku a pak také třením lamela vs setrvačník/přítlačák.
Takže pokud je vše nové, odmaštěné a spojka vypíná a neprokluzuje tak bych neřešil to kde vypíná.
Tenhle režim provozu je samozřejmě špatný pro synchrony.
To kde spojka zabírá se nastavit nijak nedá. To je dáno hlavně tím jak jsou udělána péra v přítlačáku a pak také třením lamela vs setrvačník/přítlačák.
Takže pokud je vše nové, odmaštěné a spojka vypíná a neprokluzuje tak bych neřešil to kde vypíná.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Přítlačák pro dvouhmotu je "mělčí", méně hluboký, neb "odpružená" lamela je vyšší o druhý díl a pružiny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Chtěl bych se zeptat, jak se chovat k odcházející spojce, když potřebuju, aby mi ještě chvíli vydržela? Samozřejmě, že se vyvaruju nějakým burnoutům na semaforech a podobně:D Ale jestli spíš při přeřazení pouštět co nejrychleji nebo co nejpomaleji, aby to nebylo cejtit.. brzdit motorem asi taky není dobré ne? Já vůbec nevím... já jsem si objednal novou spojku, ale ta mi přijde asi až příští týden a do té doby potřebuji jezdit do práce a podobně, tak nechci někde zůstat stát na křižovatce...
Spojka mi dělá skoro to samé co je zde popsané... jen když ji pouštím, tak to rozklepe celý auto.. takový vibrace + zřetelně slyším při zmáčknutí spojky jak tam něco o sebe dře..
Spojka mi dělá skoro to samé co je zde popsané... jen když ji pouštím, tak to rozklepe celý auto.. takový vibrace + zřetelně slyším při zmáčknutí spojky jak tam něco o sebe dře..