Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

provedena přestavba z e36 iS na 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#1 Příspěvek od bawofilak »

někdo mi psal ze více lidí uvažuje o přestavbě. tak tady máte zatím pár fotek s popiskama :
http://khmotorsport.rajce.idnes.cz/pres ... _Mtechnik#
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#2 Příspěvek od TeggyM3 »

konečně více fotek ;)
level
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 23.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřice

#3 Příspěvek od level »

Pěkný fotky,dobrá práce :wink:
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patriot »

Díky za link, dobrá práce....a hlavně zajímavé. Sám bych to chtěl v zimě a nebo na jaře nechat taky na svém Isu udělat.

Jen si říkám, proč tam nedat VANOS, přápadně rovnou M52B28, když už, tak to NEJ.

Na kolik to vše vyjde ? Myslím ty komponenty .....

Něco se pak vrátí prodejem starého motoru a toho co zbyde .....
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#5 Příspěvek od bawofilak »

do 20 tis. z toho nejvíc stál samosvor. a ještě jsem neprodal z IS vubec nic. chtěl M50 prostě. pro mě nejlepší motor
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#6 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Pání 8O Tak o je super, že jsi to takhle pěkně nafotil a popsal... kolik hodin to tak bylo cca čistý práce? A co elektrika?
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#7 Příspěvek od bawofilak »

dík :) času to vzalo dost. ale já ani nějak moc nepospíchal - jen občas :) to přetěsňování motoru a tak to jsem dělal uz někdy v březnu. ale samotnou montáž jsem začal tajten červen.
co si tak pamatuju :
*samosvor jsem dával do auta pomalu snad tejden. řesil jsem kardan aby to na sebe pasovalo a tak. a nejvíc problém pro mě povolit středový matice kol.
*IS motor jsem měl venku za jedno odpoledne.
*pak jsem si dal den pauzu.
*další den jsem čistil motorovej prostor a detaily.
*pak byl šilenej hic - ted někdy ty vedra to se nedalo makat.
*další odpoledne jsem nasadil motor. na uchycení šroubů nápravnice do kasle jsem uz potřeboval dvě ruce navíc.
* asi za dva dny co M50 byl uz doma pod kapotou. jsem ho nastartoval. nejdřív chcípla baterka, dal jsem další a uz měl nasátej benzín a chytil hned. velký oddych
* pak řízení- nasadit a dát delší hadice z 2,5řízení. , spojkový válec - urval jsem odvzdušňovák - mazec super věc. v zádu brzdovym třmenu jsem taky jeden urval. takze pak po nastartování jsem měl asi ještě 2 tejdny co řešit .vejfuk a tak.

jsem moc rád že jsem se do toho pustil. ted vím že každej silentblok, každej čep jsou v pořádku. prostě mam ted hezky to auto zmapovaný :)
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#8 Příspěvek od bawofilak »

eletriky jsem se bál, ale je to 100% stejný. 3 relátka jsem zacvakl k pojistový skřince. tam i jedno uzemnění. pak jednu zásuvku vedle tohodle.
na druhý straně jen kabel + na baterku. a zásuvku na diagnostiku , a ŘJ. . jedno uzemnění dole pod motorem. a to je vše . .. kabely na lambdu a váhu vzduchu jsou na motoru
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patriot »

Dobrá práce ....

A budeš to i legalizovat po papírové stránce ? Když tak i k tomu napiš nějaké postřehy a rady, díky.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To už je taky pořešený.. ;) http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=126193

Prostě docela pro mnohý překážka a administrativní strašák jde taky legálně vyřídit.
Takže hurá na přestavby! 8)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#11 Příspěvek od beny-maser »

musím tě pochválit jak to máš pěkně zdokumentovaný a coupéčko máš taky moc pěkný :wink:
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#12 Příspěvek od bawofilak »

díky :)
Přílohy
legalizace  do 3 tisíc
legalizace do 3 tisíc
2013-07-17 22.jpg (166.33 KiB) Zobrazeno 250 x
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#13 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Kolik to stalo penez? A nenapsal bys krok po kroku, jak ta birokracie probihala?:-D
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#14 Příspěvek od Kani »

Muzu se zeptat na detaily toho vyfuku? Na fotkach pises jenom nemecky homologovany nerez, teda jestli jsem to neprosvihl.
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#15 Příspěvek od bawofilak »

legalizace stojí 2,5oo - 3,5oo,- . podle toho ASI jak se vyspí úředník.
ale od začátku:
na helpreg.cz jsem poslal ofocený techničák, plus označení nového motoru.
od pana Stehlíka mi přišel za 2,420,- papír že je přestavba možná.

stím jsem šel na dopravák. a ted :
bud je úředník hodnej a jen za 5o,- napíše změny do techničáku rovnou. výměna motoru schválena výrobcem ( při výměně se změnili některé parametry vozidla. ) a je hotovo. bez nějaké prohlídky auta

a nebo bude chtít vyplnit žádost o přestavbě. dáte jim za úplný hovno 1ooo,- . bud vám to schválí hned a nebo do 30ti dnů. pak stim pojedete na technickou , tam to okouknou, a zase na úřad přepsat za 5o,- .
bawofilak
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 25.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřicko

#16 Příspěvek od bawofilak »

detaily výfuku nevím. název výrobce uz by nečitelný. protoze je to na něm jen orazítkovaný. a ta barva se za čas oloupala. jen tam vidim tu značku E homologace. a ty nápisy další byly německy
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#17 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Tak to neni tak hrozne jak jsem cekal... a psal jsi nekam jako ze jsi menil i poloosy, dif, brzdy vzadu atd.? Nebo jsi jen napsal, ze jsi dal motor 2.5 do is a nazdar?
level
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 23.05.2013 00:00
Bydliště: Litoměřice

#18 Příspěvek od level »

Palec nahoru,je to pecka a pěkně zdokumentovaný. :)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#19 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ve vyjádření je "včetně kompletní podvozkové skupiny". Pak se určitě musí přestavět hnací řetězec na 325i tj. kromě motoru 256S1 od spojky --> poloosy. A hlavně brzdy. Myslím, že se to dokládá fotkama.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#20 Příspěvek od Cuky »

no nevím co chceš řešit na brzdách když na isku jsou stejné jako na 325 alespoň podle čísel mi to odpovídá. ALe hádat se nebudu
Odpovědět