Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
provedena přestavba z e36 iS na 325i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
Díky za link, dobrá práce....a hlavně zajímavé. Sám bych to chtěl v zimě a nebo na jaře nechat taky na svém Isu udělat.
Jen si říkám, proč tam nedat VANOS, přápadně rovnou M52B28, když už, tak to NEJ.
Na kolik to vše vyjde ? Myslím ty komponenty .....
Něco se pak vrátí prodejem starého motoru a toho co zbyde .....
Jen si říkám, proč tam nedat VANOS, přápadně rovnou M52B28, když už, tak to NEJ.
Na kolik to vše vyjde ? Myslím ty komponenty .....
Něco se pak vrátí prodejem starého motoru a toho co zbyde .....
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
dík
času to vzalo dost. ale já ani nějak moc nepospíchal - jen občas
to přetěsňování motoru a tak to jsem dělal uz někdy v březnu. ale samotnou montáž jsem začal tajten červen.
co si tak pamatuju :
*samosvor jsem dával do auta pomalu snad tejden. řesil jsem kardan aby to na sebe pasovalo a tak. a nejvíc problém pro mě povolit středový matice kol.
*IS motor jsem měl venku za jedno odpoledne.
*pak jsem si dal den pauzu.
*další den jsem čistil motorovej prostor a detaily.
*pak byl šilenej hic - ted někdy ty vedra to se nedalo makat.
*další odpoledne jsem nasadil motor. na uchycení šroubů nápravnice do kasle jsem uz potřeboval dvě ruce navíc.
* asi za dva dny co M50 byl uz doma pod kapotou. jsem ho nastartoval. nejdřív chcípla baterka, dal jsem další a uz měl nasátej benzín a chytil hned. velký oddych
* pak řízení- nasadit a dát delší hadice z 2,5řízení. , spojkový válec - urval jsem odvzdušňovák - mazec super věc. v zádu brzdovym třmenu jsem taky jeden urval. takze pak po nastartování jsem měl asi ještě 2 tejdny co řešit .vejfuk a tak.
jsem moc rád že jsem se do toho pustil. ted vím že každej silentblok, každej čep jsou v pořádku. prostě mam ted hezky to auto zmapovaný


co si tak pamatuju :
*samosvor jsem dával do auta pomalu snad tejden. řesil jsem kardan aby to na sebe pasovalo a tak. a nejvíc problém pro mě povolit středový matice kol.
*IS motor jsem měl venku za jedno odpoledne.
*pak jsem si dal den pauzu.
*další den jsem čistil motorovej prostor a detaily.
*pak byl šilenej hic - ted někdy ty vedra to se nedalo makat.
*další odpoledne jsem nasadil motor. na uchycení šroubů nápravnice do kasle jsem uz potřeboval dvě ruce navíc.
* asi za dva dny co M50 byl uz doma pod kapotou. jsem ho nastartoval. nejdřív chcípla baterka, dal jsem další a uz měl nasátej benzín a chytil hned. velký oddych
* pak řízení- nasadit a dát delší hadice z 2,5řízení. , spojkový válec - urval jsem odvzdušňovák - mazec super věc. v zádu brzdovym třmenu jsem taky jeden urval. takze pak po nastartování jsem měl asi ještě 2 tejdny co řešit .vejfuk a tak.
jsem moc rád že jsem se do toho pustil. ted vím že každej silentblok, každej čep jsou v pořádku. prostě mam ted hezky to auto zmapovaný

eletriky jsem se bál, ale je to 100% stejný. 3 relátka jsem zacvakl k pojistový skřince. tam i jedno uzemnění. pak jednu zásuvku vedle tohodle.
na druhý straně jen kabel + na baterku. a zásuvku na diagnostiku , a ŘJ. . jedno uzemnění dole pod motorem. a to je vše . .. kabely na lambdu a váhu vzduchu jsou na motoru
na druhý straně jen kabel + na baterku. a zásuvku na diagnostiku , a ŘJ. . jedno uzemnění dole pod motorem. a to je vše . .. kabely na lambdu a váhu vzduchu jsou na motoru
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
To už je taky pořešený..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=126193
Prostě docela pro mnohý překážka a administrativní strašák jde taky legálně vyřídit.
Takže hurá na přestavby!

Prostě docela pro mnohý překážka a administrativní strašák jde taky legálně vyřídit.
Takže hurá na přestavby!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
legalizace stojí 2,5oo - 3,5oo,- . podle toho ASI jak se vyspí úředník.
ale od začátku:
na helpreg.cz jsem poslal ofocený techničák, plus označení nového motoru.
od pana Stehlíka mi přišel za 2,420,- papír že je přestavba možná.
stím jsem šel na dopravák. a ted :
bud je úředník hodnej a jen za 5o,- napíše změny do techničáku rovnou. výměna motoru schválena výrobcem ( při výměně se změnili některé parametry vozidla. ) a je hotovo. bez nějaké prohlídky auta
a nebo bude chtít vyplnit žádost o přestavbě. dáte jim za úplný hovno 1ooo,- . bud vám to schválí hned a nebo do 30ti dnů. pak stim pojedete na technickou , tam to okouknou, a zase na úřad přepsat za 5o,- .
ale od začátku:
na helpreg.cz jsem poslal ofocený techničák, plus označení nového motoru.
od pana Stehlíka mi přišel za 2,420,- papír že je přestavba možná.
stím jsem šel na dopravák. a ted :
bud je úředník hodnej a jen za 5o,- napíše změny do techničáku rovnou. výměna motoru schválena výrobcem ( při výměně se změnili některé parametry vozidla. ) a je hotovo. bez nějaké prohlídky auta
a nebo bude chtít vyplnit žádost o přestavbě. dáte jim za úplný hovno 1ooo,- . bud vám to schválí hned a nebo do 30ti dnů. pak stim pojedete na technickou , tam to okouknou, a zase na úřad přepsat za 5o,- .
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa