Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 1.8is po bouřce nejede na plno, škubá atd.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od patriot »

Ahoj, poraďte pls.... Letošní BIG je v ohrožení.....

Teď před 3 dny jak byla ta MEGA buřina, sem musel autem odjet. Asi po 3 km začalo auto cukat a netáhlo tak jak má. Po chvilce mi to zdechlo na pumpě a nešlo to nastartovat. Po 10 min. se mi to podařilo a dojel sem domů. Auto mám asi 2 měs, první bouřka, myslel sem si, že se dovnitř dostala někam voda, že to vyschne a bude to OK.

Teď sem to zkoušel, auto sice jede, ale ne na plný plný výkon, netáhne to, občas to poskakuje, rychlost nelze vytočit atd. A když vyšlápnu spojku, rozsvítí se kontrolka baterky a auto občas schcípne.
Asi to bude o dost složitější, ne jen voda v motoru atd. Když sem nadzvedl kapotu, kolem víka byla trochu oleje, což se mi také nikdy nestalo - viz. foto.

Co tedy dál, kde začít ? Diagnostikou ? Zjistit kde je chyba. Čím by to mohlo být ?
Mám teď dost práce, budu moc rád, když to stihnu do BIGu dát do kupy. Nevím, nevím ....

Kde tedy začít ?? Díky ......

Obrázek

Obrázek
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#2 Příspěvek od lukepostulka »

OT: Proboha jak jsi přišel na ten zářivě lesklý motor? :respect:

K tématu: nemůže se stát že je utopená ŘJ? V E36 je na takovém blbém místě, třeba tam zateklo a teď to posílá motoru špatné signály, a ta kontrolka baterky taky vypadá podrzřele...
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno

#3 Příspěvek od Toci »

Kvůli utopený ŘJ by nešel olej přes víčko. Osobně ti bohužel poradit neumím, kdybys ale chtěl, můžu ti doporučit kamaráda mechanika, co se vyzná v BMW. Stará se mi o moje a já bych to nikomu jen tak nesvěřil ;-)
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

dám mou reakci i sem, třebas by to někoho napadlo taky ...

to je divný že olej tlakuje přes víčko ven ... kdyby tlakoval, tak by měl přes odlučovací hadici jít do sání. Takže zřejmě bude problém asi tady a proto se to dere ven tady přes víčko a to by mohlo zapříčiti i to dušení :Wink: Je to jen teorie, chce to prověřit ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#5 Příspěvek od lukepostulka »

fugass1 píše:Kvůli utopený ŘJ by nešel olej přes víčko. Osobně ti bohužel poradit neumím, kdybys ale chtěl, můžu ti doporučit kamaráda mechanika, co se vyzná v BMW. Stará se mi o moje a já bych to nikomu jen tak nesvěřil ;-)
Ten olej přes víčko může být důsledek divného chování motoru s utopenou ŘJ.. a vůbec, může mi někdo vysvětlit jak se může dostat olej ven z motoru přes zavřené víčko?
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#6 Příspěvek od lukepostulka »

Anebo se do sání dostala voda a něco udělala se separátorem...
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od patriot »

Mám taky svého kámoše profi mechanika, jen je teď dost vytížený. Když tak bych se ti ozval. Nějaké další rady ???

Jinak ten motor sem už takhle koupil a v zimě bude na prodej, nechci žádné zdechlé Iso :D .....only R6

Obrázek
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od aigo »

ja bych to videl na vysipanej kat
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patriot »

A z toho by mi vyprskl olej přes víčko z motoru ven ?

To by neměl, ne ......
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od paca »

a co ucpaná hadice co "odvětrává" ventil dekl nebo ten ventil? šestihrnky mají odlučovač, tady je to řešený jinak jak se dívám
http://static.bmwfans.info/images/epc/ODM4X3A=.png
rosta636
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pát 05.04.2013 00:00

#11 Příspěvek od rosta636 »

Já bych se taky podíval na odvětrání.A pak není nic jednoduššího než to natočit a to víčko odšroubovat,že?
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od patriot »

Teď sem díval na měrku oleje, je pod spodní riskou, je ho tam málo. Auto jde natočit, otáčky kolísají, z výfuku se trochu kouří a klepe se, stejně tak jako motor, ten se taky klepe. A takový divný zvuk .....

Není to hezký pohled :?

4 rosta 636

Jaké víčko máš na mysli ? Když já M42 moc neznám, je to má první :twisted:
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#13 Příspěvek od paca »

dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat :wink: jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl :wink:
Oldman
Registrovaný
Příspěvky: 836
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Ostrava,Čr,Žilina,Sr
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Oldman »

paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat :wink: jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl :wink:
patriot,reset ŘJ nic nezkazí,odpoj baterku,po chvílce seskratuj celý okruh,samože s odpojenou baterkou,po nějakých 30-50 km by mělo být všechno OK
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#15 Příspěvek od lukepostulka »

paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat :wink: jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl :wink:
Proč ne?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#16 Příspěvek od shade741 »

paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat :wink: jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl :wink:


no nevím kde by tam ten řemen vzal teda, u e 36 je řemenem hnaná jen
m 40
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#17 Příspěvek od paca »

shade741 píše:
paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat :wink: jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl :wink:


no nevím kde by tam ten řemen vzal teda, u e 36 je řemenem hnaná jen
m 40

tak řeťěz, měl jsem doma dva motory potkané :wink: proto bych si nákup ieska dobře rozmyslel :wink:
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#18 Příspěvek od beann »

nemas tam konicky filtr? sportovni filtr?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat :wink: jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl :wink:

Tak jak, fouká to ven při otevření víčka?
Neprojel jsi hlubokou louži a "nesrknul" si motor vodu dovnitř?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#20 Příspěvek od beann »

Ja bych to na to videl... Ikdyz nevim jestli by se motor s ohnutejma ojnicema jeste naskocil
Odpovědět