Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Je to zvuk "umřetého" rozvodového řetězu? E91 320d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od VRsix »

to je hodne smutnej pribeh, jeste ze jsem koupil sestival
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#42 Příspěvek od paca »

aby ti ho tam za tu dobu nerozebrali :)
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#43 Příspěvek od Davyd »

No snad mi to tam nevybrabčí :) Asi se ta anabáze sune ke konci, originální BMW autoservis mi teda dá díl z druhovýroby, protože slavné BMW nebude schopné dodat těsnění pod hlavu ani po 3 měsících.
Teď mi jen řekněte - je možné, že jsou v BMW tak neschopní, že jim trvá 3 měsíce zprovoznit informační systém pro dodávky nebo jde ta značka tak do kopru, že neplatí subdodavatelům a ti jim holt přiškrtili kohoutek a přestali dávat na dluh? Nebo vidíte jinou možnost???
cejsi
Registrovaný
Příspěvky: 309
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: München
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od cejsi »

Zdravim,

muze mi nekdo doporucit neoriginalni servis, kde by zvladli udelat tyto problematicke rozvody(nejlepe bez vyndani motoru) za rozumne penize?

Dneska jsem kouknul na tachometr a mam najeto 198tkm a rozvody susti a susti...musim s tim uz neco udelat...

diky
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#45 Příspěvek od Davyd »

Já jsem byl původně rozhodnutý to dát do Bosch Car Service v Karviné - přístup i cena byly velmi vstřícné, kolem 16 tisíc? (ale bez výměny klikovky)
Jestli ti to pomůže... Otázkou je, jak starý máš motor a jestli je ta výměna klikovky nutná.
cejsi
Registrovaný
Příspěvky: 309
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: München
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od cejsi »

Tak a uz to mam za sebou.
Minuli tyden se povedlo dostat z BMW posledni dily potrebne k vymene rozvodu (dodaci lhuta je minimalne 2 mesice...) a o vikendu se delala vymena.
Nakonec jsem se rozhodl pro vymenu rozvodu bez vymeny klikove hridele. Ta investice s klikovkou by byla opravdu vysoka.
S mechanikem jsme chteli nejprve udelat vymenu bez nutnosti vyndani motoru, ale nakonec motor sel stejne ven.
No, ale co je dulezite, motor se sklidnil a susteni je pryc.
S praci jsem maximalne spokojeny, takze kdyby se chtel take nekdo poustet do rozvodu doporucuji mechanika, ktery tu ma nick: Author (dilnu ma kousek za Klatovama)
MiM
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 07.06.2013 00:00

#47 Příspěvek od MiM »

Kolik tě to vyšlo?
cejsi
Registrovaný
Příspěvky: 309
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: München
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od cejsi »

MiM píše:Kolik tě to vyšlo?


Dily cca 12 plus prace kolem 5...
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#49 Příspěvek od Selix »

Tak jakási cesta to je. Doufejme, ze to třeba dalších 100 tkm vydrzi. Rad bych se zeptal:

- proč jste se rozhodli motor nakonec vyndat?
- můžeš napsat seznam dilu, ktery měnili?

Dik
cejsi
Registrovaný
Příspěvky: 309
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: München
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od cejsi »

Selix píše:Tak jakási cesta to je. Doufejme, ze to třeba dalších 100 tkm vydrzi. Rad bych se zeptal:

- proč jste se rozhodli motor nakonec vyndat?
- můžeš napsat seznam dilu, ktery měnili?

Dik


Jelikoz jsem k tem rozvodum delal i setrvak a spojku, tak auto musi min. dalsich 100tkm vydrzet :-)

- motor se vyndaval kvuli pristupu...


Tady je seznam s cenama (s dph)

11 41 7 797 896 řetěz pro pohon olejového čerpadla – 952,-
13 52 8 572 504 spodní rozvodový řetěz – 1034,-
13 52 7 797 906 řetězové kolo vysokotlakého čerpadla – 777,-
11 31 8 510 014 horní rozvodový řetěz -2.246,-
11 31 7 797 899 horní vodící lišta – 384,-
13 52 8 573 158 spodní vodící lišta – 548,-
13 52 8 573 159 spodní napínací lišta – 357,-

11 41 7 798 019 řetězové kolo olejového čerpadla – 485,-
11 31 7 797 898 horní napínací lišta – 357,-
11 31 8 576 201 horní napínák – 990,-
11 31 8 509 926 řetězové kolo vačky – 935,-
13 52 7 797 905 spodní napínák řetězu – 1182,-

13 52 7 800 395 šroub řetězového kola vysokotlakého čerpadla – 55,-

Těsnění:

11 14 7 797 490 těsnící kroužek klikovky (není nutný, ale doporučuji) – 680,-
11 13 7 807 302 těsnění olejová vana – 606,-
11 12 7 807 017 sada těsnění ventilového víka – 783,-
11 61 7 801 438 4x!! těsnění sacího potrubí – 265,-
prochySBK
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: ned 28.02.2010 01:00

#51 Příspěvek od prochySBK »

Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda tímto problémem trpí i motory pro X1 - 118d 105Kw - dle ETK je motor označen N47D20C.
r.v. auta 12/2009 - datum výroby klikovky fakt nevim :)

Díky.
boris77
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 08.03.2014 01:00

#52 Příspěvek od boris77 »

cejsi píše:Nasel jsem na sk foru, ze se vymena rozvodoveho retezu podarila za velmi slusne penize.

http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 3-240.html

Najde se u nas take nekdo, kdo by to zvladnul(nejlepe, kdo to uz delal)?

Mam najeto cca 190tkm, chtel bych to co nejdriv poresit, nez bude pozde...


diky

Zdravim, četl jsem si tuhle konverzaci a shodou okolností jsem měl ten samí problem, a tak jsem se informoval v BMW, kde mě jejich odhadovaná cena opravy doslova omráčila. Proto jsem zased ke googlu a našel jsem firmu RH ENGINES, je to chlápek kterej ví naprosto přesně co dělá..udělal to ve srovnání s BMW za lidovku během dvou dnů. V podstatě se zabývá jen tímto problémem.. jukněte na jeho stánky, celej problém tam perfektně popisuje.
http://rh-engines.cz
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#53 Příspěvek od Davyd »

Borisi, můžeš pro podobně postižené zveřejnit, kolik v Kč je ta lidovka?
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Nevra »

Davyd píše:Borisi, můžeš pro podobně postižené zveřejnit, kolik v Kč je ta lidovka?

dělá to za 19tis

za 14 dnu mě čeká ten motor...uvidím jak dlouho se s tím budu mordovat a třeba Vám nabídnu lepší cenu :wink:
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Nevra »

prochySBK píše:Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda tímto problémem trpí i motory pro X1 - 118d 105Kw - dle ETK je motor označen N47D20C.
r.v. auta 12/2009 - datum výroby klikovky fakt nevim :)

Díky.

jj týka se to i tvého motoru ..bohužel
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#56 Příspěvek od Davyd »

K té lidovce - BOSCH Car Service v Karviné mi to nabídl za stejné peníze (tuším 15,5 bez DPH), takže standardní cena v rozumném servisu.
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od Author »

dělám to za stejný peníz, pokud by měl někdo ze západu zájem :wink:
Uživatelský avatar
Kolafa
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Praha 14
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Kolafa »

Tak to jste me hoši ale vůbec nepotěšili ....... turbo, řetěz, DPF, EGR .... že já si nenechal embéčko!

A známej mi řikal, nekupuj si diesela, jsou to sračky ...... :cry:
Uživatelský avatar
Kolafa
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Praha 14
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od Kolafa »

Mam jeste dotaz, pokud uz jste to nekdo menili, řešili jste od jakyho vyrobce řetěz?
Koukal jsem na net, nabizi se např.:
EVR za 623 korun
Febi Bilstein za 1470,--
Swag 1078,--
Bacis
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 19.01.2015 01:00

#60 Příspěvek od Bacis »

Zdravím,
Včera jsem se v servisu BMW dozvěděl že problém z praskajícím rozvodovým řetězem mají všechny motory n47(2007-2014). Rozdíli jsou v náročnosti oprav, ale problém s řetězem zatím nebyli schopný vyřešit.
Moje 320d 05/2011 zní jak plechovka plná hřebíku.
Oprava v autorizovaným 50000,-
Odpovědět