Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jaké desky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.
original brzdy jsou od TRW i ATE, zalezi na konkretnim modelu/roku/mesici.... toto je uvedeno i v DIS....
Ja mam na sve E91 original brzdy ATE .... brzdice ATE, kotouce ATE a desticky ATE.
A desticky ATE si muzes koupit 2 druhy , bud ceramic a nebo normalni za skoro polovicni cenu tech ceramic.....
Ja asi pred 2 mesici menil original desticky BMW sjety zadni za ty normalni ATE ( ne ceramic ) , krome napisu ATE a BMW byly naprosto totozne za ty co jsem menil....,
a brzdi to stejne jako original ...
No mozna trochu lip, ale to bude tim ze jsem detailista a vzdycky to cely rozeberu, vycistim a srazim vnitrni i vnejsi hrany, no udelal jsem s tim i rucku a konecne mi brzdi
Ja mam na sve E91 original brzdy ATE .... brzdice ATE, kotouce ATE a desticky ATE.
A desticky ATE si muzes koupit 2 druhy , bud ceramic a nebo normalni za skoro polovicni cenu tech ceramic.....
Ja asi pred 2 mesici menil original desticky BMW sjety zadni za ty normalni ATE ( ne ceramic ) , krome napisu ATE a BMW byly naprosto totozne za ty co jsem menil....,
a brzdi to stejne jako original ...
No mozna trochu lip, ale to bude tim ze jsem detailista a vzdycky to cely rozeberu, vycistim a srazim vnitrni i vnejsi hrany, no udelal jsem s tim i rucku a konecne mi brzdi

matiz píše:Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.
Chapu to spravne, ze musis vyvinout vetsi tlak na pedal ? nemas ted delsi chod pedalu ? a menil jsi jenom desticky a nebo i kotouce ?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud je smeš nějak dramaticky jiná, tak se chod pedálu a jeho charakteristika mění
například pokud jezdíš závodní desky, tak pedál je hodně pevnej a po zahřátí citelně dávkovatelnej
což se třebas u TRW který po pár bržděních začly uplně hořet říct nedá
Ono v dnešní době, kdy se ceny dílů šponujou na nesmysly, kdy je dost možný, že se taky někdo dostane k ATE, který ate origo zrovna nejsou



Ono v dnešní době, kdy se ceny dílů šponujou na nesmysly, kdy je dost možný, že se taky někdo dostane k ATE, který ate origo zrovna nejsou

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
smepet píše:matiz píše:Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.
Chapu to spravne, ze musis vyvinout vetsi tlak na pedal ? nemas ted delsi chod pedalu ? a menil jsi jenom desticky a nebo i kotouce ?
Presne. Desky uz jsou sjete, vydrzi mi nejakych cca 60k km nez budou KO, protoze pajdu jsem uz na nich najel a hlasi mi nejakych tusim 14k do vymeny. Pedal ma jakoby delsi drahu. Menil jsem kotouce vpredu a vzadu zustaly, nebyly zrale na vymenu.
Ja rikam jedno, mam srovnani jak brzdi origo a jak brzdi moje a mam v tom jasno. Kazdy at si da co chce. Mimochodem ty textary jsou jeste horsi nez ty atecka, ale tam zustal kotouc puvodni, jen se sjela hranka.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já třebas mám polské kotouče maxgear, desky jsou ATE a stejně to brzdí jak prase na silnici... pravda je ze mám brzdy e36 m3 na e30
na okruhu se nezvlnili, desky to nedávali moc, pedál se po zahřátí propadl ale porad gumy kvilely
ale na silnici to funguje az zbytečně moc
nákladově to vyslo asi na 2500 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
otázka by mohla být podaná i jako - má cenu dávat na auto děrované Zimmermany a třeba ATE , nebo Brembo , TRW když už by se měnily i kotouče, nebo jen rovné kotouče.
Ano ony originál díly jsou dobré, ale když se připlácí mnoho jen proto, že je to daná značka vozu, tak podobné vlastnosti mají i výrobky na kterých není vyražen typ vozu, tar raději koupím je.
Ano ony originál díly jsou dobré, ale když se připlácí mnoho jen proto, že je to daná značka vozu, tak podobné vlastnosti mají i výrobky na kterých není vyražen typ vozu, tar raději koupím je.