Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

jaké desky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
naspo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 08.10.2013 00:00
Bydliště: Vyškov

#1 Příspěvek od naspo »

chtěl bych poradit jaké desky používáte na E91, nebo jaké zkušenosti máte

- BREMBO

- TRW

- Ate ceramic - na tyto jsem slyšel chválu ohledně dlouhé životnosti a tolik nepráší
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od FiliposII »

Není to dlouho co jsem se na toto téma bavil v Renocaru s technikem, kdy jsme probírali co tam dát a právě ATE-Ceramic jsem navrhoval jako jednu z možných alternativ, ale bylo mi řečeno, že originál je originál i když ta snížená prašnost u ATE byla i ním nepřímo potvrzena.
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#3 Příspěvek od Johnys »

Však originál pro BMW dělá ATE ne snad ? jinak si myslím že je uplně šumák, jaký tam dáš desky. Záleží jen na směsi pokud vím, některý zničíš hned, některý vydrží...
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#4 Příspěvek od hurvajs77 »

až na to, že dost lidí si tu právě na ATE stěžovalo, že to je totální shit. Originálem rozhodně nic nezkazíš ;-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Ono ATE ceramic nepráší :) ale do doby dokud máš stříbrný kola :) protože na černej discích zjistíš, že práší uplně stejně, ale jenom ten prach je bílej :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#6 Příspěvek od pragdejf »

:lol: ano, ano... jinak brzdej naprosto normalne.
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od mawis »

Já mám na E91 ate kotouče a ate ceramic desky. Dělal jsem to komplet před chvílí cca 3000km, ale auto brzdí úplně stejně jako s originál brzdama, které jsem tam měl do výměny za ate. O životnosti zatím nic říci nemůžu...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od matiz »

Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.
Hator
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 27.03.2013 01:00
Bydliště: Jemnice

#9 Příspěvek od Hator »

Pouzivam TRW desky a vse v poradku a prasnost je v normalu nic hrozneho
Marek-WAR
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: úte 27.12.2011 01:00
Bydliště: Uherský Brod 3

#10 Příspěvek od Marek-WAR »

Časem budu řešit taky asi EBC
naspo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 08.10.2013 00:00
Bydliště: Vyškov

#11 Příspěvek od naspo »

tak origo si snad BMW nevyrábí sám, ale někdo to pro ně dělá dle požadavku nějaký velký výrobce jako TRW , Ate ... BMW je tam jen natištěno
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#12 Příspěvek od smepet »

original brzdy jsou od TRW i ATE, zalezi na konkretnim modelu/roku/mesici.... toto je uvedeno i v DIS....

Ja mam na sve E91 original brzdy ATE .... brzdice ATE, kotouce ATE a desticky ATE.

A desticky ATE si muzes koupit 2 druhy , bud ceramic a nebo normalni za skoro polovicni cenu tech ceramic.....

Ja asi pred 2 mesici menil original desticky BMW sjety zadni za ty normalni ATE ( ne ceramic ) , krome napisu ATE a BMW byly naprosto totozne za ty co jsem menil....,

a brzdi to stejne jako original ...

No mozna trochu lip, ale to bude tim ze jsem detailista a vzdycky to cely rozeberu, vycistim a srazim vnitrni i vnejsi hrany, no udelal jsem s tim i rucku a konecne mi brzdi :-)
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od FiliposII »

BMW si to sice samo nevyrábí, má na to své dodavatele, ale BMW určuje kvalitu v jaké se to má vyrobit a kontroluje ji. A ta není stejná pro BMW a druhovýrobu.
Rozdíl mezi origo a "druhovýrobou" je například ve směsi. Okem je samozřejmě rozdíl nepostřehnutelný.
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#14 Příspěvek od smepet »

matiz píše:Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.



Chapu to spravne, ze musis vyvinout vetsi tlak na pedal ? nemas ted delsi chod pedalu ? a menil jsi jenom desticky a nebo i kotouce ?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pokud je smeš nějak dramaticky jiná, tak se chod pedálu a jeho charakteristika mění ;) například pokud jezdíš závodní desky, tak pedál je hodně pevnej a po zahřátí citelně dávkovatelnej ;) což se třebas u TRW který po pár bržděních začly uplně hořet říct nedá :)
Ono v dnešní době, kdy se ceny dílů šponujou na nesmysly, kdy je dost možný, že se taky někdo dostane k ATE, který ate origo zrovna nejsou :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od DAVe_1 »

Ja jsem na svy auta daval dycky ate a spokojenost. Od te doby co jsem si koupil ramena od trw a po 20000 sli do kytek mi nic od trw nesmi do baraku :?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od matiz »

smepet píše:
matiz píše:Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.



Chapu to spravne, ze musis vyvinout vetsi tlak na pedal ? nemas ted delsi chod pedalu ? a menil jsi jenom desticky a nebo i kotouce ?


Presne. Desky uz jsou sjete, vydrzi mi nejakych cca 60k km nez budou KO, protoze pajdu jsem uz na nich najel a hlasi mi nejakych tusim 14k do vymeny. Pedal ma jakoby delsi drahu. Menil jsem kotouce vpredu a vzadu zustaly, nebyly zrale na vymenu.

Ja rikam jedno, mam srovnani jak brzdi origo a jak brzdi moje a mam v tom jasno. Kazdy at si da co chce. Mimochodem ty textary jsou jeste horsi nez ty atecka, ale tam zustal kotouc puvodni, jen se sjela hranka.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Já třebas mám polské kotouče maxgear, desky jsou ATE a stejně to brzdí jak prase na silnici... pravda je ze mám brzdy e36 m3 na e30 :-) na okruhu se nezvlnili, desky to nedávali moc, pedál se po zahřátí propadl ale porad gumy kvilely :-) ale na silnici to funguje az zbytečně moc :-D nákladově to vyslo asi na 2500 :-D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od matiz »

Nekdy mi pripada ze ctu nejake ustavni forum. Nemate taky ten pocit ?
naspo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 08.10.2013 00:00
Bydliště: Vyškov

#20 Příspěvek od naspo »

otázka by mohla být podaná i jako - má cenu dávat na auto děrované Zimmermany a třeba ATE , nebo Brembo , TRW když už by se měnily i kotouče, nebo jen rovné kotouče.

Ano ony originál díly jsou dobré, ale když se připlácí mnoho jen proto, že je to daná značka vozu, tak podobné vlastnosti mají i výrobky na kterých není vyražen typ vozu, tar raději koupím je.
Odpovědět