Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vypnutí ASC+T e36
Chtěl sem se zeptat jestli jde asc+t nějak vypnout uplně to znamená zbavit se jak ubírání výkonu tak toho přibržďování zadní nápravy. Ubírání výkonu bych věděl jak se zbavit to buďto úpravou té asc klapky nebo uplným vymontováním ale je nějaká možnost zbavit se i toho přibržďování. Tady na fóru jsem právě četl že vypnutí tím tlačítkem se vypne pouze ubírání výkonu a ne to přibrždění. Jde mi o to že mam na autě samosvor v kombinaci stim asc+t a ty zadní brzdy se hrozně hřejou. Napadlo mě ještě jestli by to nešlo vypnout přes diagnostiku jako u koncernu VW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 350
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz zmacknes tlacitko ASC tak se vypne na e36 vsechno. Pokud mas 323, 328 a mozna aji na 320i tak o nejakeho roku 94 se tam daval hydraulickej zamek na spojkovej valec... S tim zamkem ti to zahrabe ale jak se zahreje spojka tak ti zacne prokluzovat a moc hrabat nebudes. Ten hydraulickej zamek normalne sundas, odvzdusnis spojku a muzes hrabat porad. Ale tim tlacitkem vypnes vse pouhym zmacknutim 

Mam 323 '96, když mam na sněhu zapnuty asc+t a prudce pridam tak to brzdi kola a škrtí výkon, když se vypne tak to nic nedělá a roztoci se jedno kolo a auto má tendenci se přetočit, z toho usuzuju ze když to vypnu tak to nijak nezasahuje, z toho mi právě neni moc jasny jak by to mohlo kurvit brzdy po montáži samosvoru, mam za to ze asc+t je spinany při určitým rozdilu otáček jedlivych kol, ke kterymu se samosvorem ani nemusí dojit, jak je to nastaveny u M3 ze tam funguje samosvor i asc+t?
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
zkuste lépe hledat, toto téma se tu již řešilo:
1) krátkým zmáčknutím tlačítka - pouze se vypne ASC (škrcení množství vzduchu jdoucího do motoru)
2) dlouhým přidržením (tuším přes 10s) se vypne i TRAKCE .. ale pouze do určité rychlosti (opět tuším 40km/h) pak se automaticky zapne
3) Žádná e36 která sjela z linky neměla trakci a současně samosvor (měla maximálně ASC + samosvor)
pokud trakci neodstraníš tak si nejen kurvíš brzdy (to je ta levnější varianta) ale hlavně si pálíš lamely v diferáku = za chvíli budeš mít klasický otevřený :-/




Super konečně někdo kdo tomu rozumí. To bude můj případ právě že se kurvěj brzdy a asi teda i diferenciál a proto se ptám dá se ta trakce nějak odstranit ať už mechanicky nebo přes diagnostiku.
Jinak hledal bych líp ale funkce hledat je tady na fóru skoro nefunkční. Vyhledá to sice asi 35 stránek kde se mluví o ASC ale už při překliknutí na další stranu se zobrazí toto: Žádné téma nebo příspěvek nebyl nalezen dle zvolených kritérií. A tím celé hledání končí to jen tak mimo téma.
Jinak hledal bych líp ale funkce hledat je tady na fóru skoro nefunkční. Vyhledá to sice asi 35 stránek kde se mluví o ASC ale už při překliknutí na další stranu se zobrazí toto: Žádné téma nebo příspěvek nebyl nalezen dle zvolených kritérií. A tím celé hledání končí to jen tak mimo téma.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Huska: s limity km/h je to naopak. ASC+T v E36 pracuje (je-li zapnuto) jen do určité rychlosti. Dal jsem si práci s dohledáním, viz výstřižek z návodu k použití:
"Automatic Stability Control plus Traction helps maintain stable and controlled vehicle response by inhibiting slip at the drive wheels. The system employs special sensors to monitor wheelspeed and relay the data to the system's electronic control unit, which uses this information to calculate slip rates at the individual wheels. Depending on the driving situation, two forms of remedial action can then be taken by the system: it reacts to slippage caused by large amounts of excess torque by instructing the engine management system to reduce poweroutput. As a supplementary measure, the system will also respond to an especially pronounced tendency toward traction loss at either of the drive wheels with automatic individual application of the affected wheel's brakes. This achieves a locking action comparable with a controlled limited-slip differential. This brake action is active up to 25 mph (40 km/h). From 25 mph (40 km/h) upward, a diminished brake action improves the traction up to 60 mph (100 km/h)."
Kompletní manuál: http://www.bmwforum.gr/bmwmanuals/e36manual_98.pdf
"Automatic Stability Control plus Traction helps maintain stable and controlled vehicle response by inhibiting slip at the drive wheels. The system employs special sensors to monitor wheelspeed and relay the data to the system's electronic control unit, which uses this information to calculate slip rates at the individual wheels. Depending on the driving situation, two forms of remedial action can then be taken by the system: it reacts to slippage caused by large amounts of excess torque by instructing the engine management system to reduce poweroutput. As a supplementary measure, the system will also respond to an especially pronounced tendency toward traction loss at either of the drive wheels with automatic individual application of the affected wheel's brakes. This achieves a locking action comparable with a controlled limited-slip differential. This brake action is active up to 25 mph (40 km/h). From 25 mph (40 km/h) upward, a diminished brake action improves the traction up to 60 mph (100 km/h)."
Kompletní manuál: http://www.bmwforum.gr/bmwmanuals/e36manual_98.pdf
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ano, u E36 velmi jednoduše. Jedním krátkým stiskem tlačítka ASC je vypnutá veškerá kontrola prokluzu, kontrolka trvale svítí. Zůstane to vypnuté do příštího nastartování motoru. Ověřeno v praxi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition