

BudVlad píše:Sraz se moc vydařil, včetně počasí. Jestli ale chcete něco doladit, tak je to rozdělení kategorií. Nechtěl jsem vám do toho mluvit, měli jste všechno dobře organizované, ale dělit kategorie podle počtu válců je divné. Většinou jsou kategorie podle obsahu motoru, obsah přeplňovaného motoru se násobí 1.7. Potom se némůže stát, že postavíte šestnáctistovku proti dvolitrovému turbu, nebo dvolitrový šestiválec proti třílitrovému twin turbu. Jinak to bylo výborné.
ada540i píše:1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000
BudVlad píše:Vymýšlí se tady vymyšlené. Koeficient 1.7 se používá u přeplňovaných motorů (turbo nebo kompresor), použival se i 2.
IlikeU píše:Na cizi kary si vzpomene a na me 335i ne. Pouceni pro priste uz mame ted uz jen vedet kdy bude to priste. Diky tomu ze mi auto pada do noouzaku jsem nemohl zaject poradnej cas. Dnes namontovano nove vysokotlake cerpadlo ( pekna pakarna ) zitra prileti vyfuk. Takze se uz tesim na dalsi akci
ada540i píše:BudVlad píše:Většinou se kategorie dělí podle obsahu:
1. do dvou litrů
2. do tří litrů
3. nad tři litry
Přeplňovaný motor obsah x 1.7
Nezáleží na tom jestli je to benzin, nafta a nebo něco jiného.
To je zrovna jedna z věcí co jsem měl na mysli, příště to tak uděláme. Ono by se teď stejně skoro nic nezměnilo, jen majitelé 320i by byli šťastnější, a 335i by jezdila ve vyšší kategorii, ale při větší účasti bude tohle rozdělení lepší. Jen nevím jestli diesel nenechat odděleně. Jinak by i 2.0d jezdila v nejvyšší kategorii.
surfis píše:rooc píše:já si myslím, že to je blbost, pokud se tu furt řeší, ten leon tak si hold musíte uvědomit za 2,0d hold proti té cupre nebo frku, nebo co to bylo, kor pokud to měl čipnuté nemá šanci...
Zajímavý slovosled
Tady se neřeší Leon. RZ, nebo si zasprintovat mohl kdokoliv. Nemůže však počítat s tím, že si z BMW srazu odnese diplom, nebo pohár. Je to sraz BMW a tečka.