Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW sraz Letiště u Bechyně - JČ, 30.9.2012

srazy a akce pořádané nejen BMWklubem
Odpovědět
Zpráva
Autor
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od surfis »

Chybama se člověk učí :) Příště to bude na 1* Každopádně díky a napříště vás s Passatem všechny smetu :D
husky
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Č. Budějky

#82 Příspěvek od husky »

BudVlad píše:Sraz se moc vydařil, včetně počasí. Jestli ale chcete něco doladit, tak je to rozdělení kategorií. Nechtěl jsem vám do toho mluvit, měli jste všechno dobře organizované, ale dělit kategorie podle počtu válců je divné. Většinou jsou kategorie podle obsahu motoru, obsah přeplňovaného motoru se násobí 1.7. Potom se némůže stát, že postavíte šestnáctistovku proti dvolitrovému turbu, nebo dvolitrový šestiválec proti třílitrovému twin turbu. Jinak to bylo výborné.

Správná myšlenka, ale turbo s koeficientem x1,3 :) 1,7 je hrozně moc...
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#83 Příspěvek od ada540i »

1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
husky
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Č. Budějky

#84 Příspěvek od husky »

ada540i píše:1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000

To 1.3 je spíš takový doporučení :) jinak se opravdu ve sprintech používá koeficient x1.7, jenže to se bavíme o sprintech, kde se motory a turba ladí úplně jinak, se sériovkama to nemá nic společnýho...

Prostě u 100kW auta bych po přidání turba počítal se 130 kW ;)

No a samo musíš oddělit kategorii nafta (když už píšeš o 2,0 s turbem).
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#85 Příspěvek od ada540i »

Tak 2,0d jsem psal po příspěvku, kdy bylo napsáno nafta a benzín dohromady. Teď jsem myslel benzín, protože na srazu byl Superb a Audi A3 s motorem 2,0TSI.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#86 Příspěvek od IlikeU »

Na cizi kary si vzpomene a na me 335i ne. Pouceni pro priste uz mame ted uz jen vedet kdy bude to priste. Diky tomu ze mi auto pada do noouzaku jsem nemohl zaject poradnej cas. Dnes namontovano nove vysokotlake cerpadlo ( pekna pakarna ) zitra prileti vyfuk. Takze se uz tesim na dalsi akci :D
husky
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Č. Budějky

#87 Příspěvek od husky »

Aha, tak auta jako a3 a superb mě nenapadly... no proti m3 by asi moc šancí neměly :)

Ale dobrej příklad turbo koeficientu: 2,0fsi má 110kw, 2,0tfsi má 147kw (~ těch x1,3) ;)

Tyhle auta by měly jet proti přibližně atmosférickým 2,5 litrům, imho nejspíš kategorie 2500-3000 ccm.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#88 Příspěvek od BudVlad »

Vymýšlí se tady vymyšlené. Koeficient 1.7 se používá u přeplňovaných motorů (turbo nebo kompresor), použival se i 2.
Obrázek
husky
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Č. Budějky

#89 Příspěvek od husky »

BudVlad píše:Vymýšlí se tady vymyšlené. Koeficient 1.7 se používá u přeplňovaných motorů (turbo nebo kompresor), použival se i 2.

Jj, vím, ale tímhle sprinty obyčejných civilních aut zabiješ.

Mě je to putna, ale jak už tu padlo: 2.0tsi pak pojede třeba proti m3 3.2 => rozdíl přes 100kw... myslím, že to toho kluka s A3 dlouho bavit nebude ;)
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#90 Příspěvek od BudVlad »

Koeficient 1.7 se používá i v ametérských závodech se seriovými auty, palivo se nerozlišuje. Ani FIA nemá kategorie podle paliva. To se ale bavíme o sprintech. Drag racing má kategorie podle paliva, ale tam jde o Top Fuel.
Obrázek
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#91 Příspěvek od ada540i »

IlikeU píše:Na cizi kary si vzpomene a na me 335i ne. Pouceni pro priste uz mame ted uz jen vedet kdy bude to priste. Diky tomu ze mi auto pada do noouzaku jsem nemohl zaject poradnej cas. Dnes namontovano nove vysokotlake cerpadlo ( pekna pakarna ) zitra prileti vyfuk. Takze se uz tesim na dalsi akci :D


Neboj, nezapomněl jsem na tebe. Tady o tobě píšu na předchozí straně :wink:

ada540i píše:
BudVlad píše:Většinou se kategorie dělí podle obsahu:
1. do dvou litrů
2. do tří litrů
3. nad tři litry
Přeplňovaný motor obsah x 1.7
Nezáleží na tom jestli je to benzin, nafta a nebo něco jiného.


To je zrovna jedna z věcí co jsem měl na mysli, příště to tak uděláme. Ono by se teď stejně skoro nic nezměnilo, jen majitelé 320i by byli šťastnější, a 335i by jezdila ve vyšší kategorii, ale při větší účasti bude tohle rozdělení lepší. Jen nevím jestli diesel nenechat odděleně. Jinak by i 2.0d jezdila v nejvyšší kategorii.


No z diskuze, které se tu rozběhla aspoň všichni vidíte jak je snadné zavděčit se všem. Každý druhý tady má svou vlastní představu o kategoriích. Já se do toho radši plést nebudu, dohodněte se jaké rozdělení budete chtít, při nejhorším uděláme hlasování.

Jinak už plánujeme další sraz, ale letos už to nebude, ani si nemyslím, že by se lidem chtělo závodit každý měsíc. Musíme to nechat trošku uležet, je potřeba velká účast, jinak budeme zase ve ztrátě. Letos jsme počítali se 100 auty, bohužel jen ode mně nepřijelo 10 aut co slíbili účast, to mě trochu mrzí. Kdyby přijelo o 30 aut víc, bylo by to ideální. Víc by se jezdilo a naplnilo by se vyhrazené parkoviště.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#92 Příspěvek od BudVlad »

Myslím, že jste se zavděčili všem. Problém je, když si někdo vymýšlí něco lepšího než běžná pravidla. Nakonec je to na pořadateli a když se to někomu nelíbí tak …..
Obrázek
husky
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Č. Budějky

#93 Příspěvek od husky »

OK, nechci být ten, co "vymýšlí vymyšlený" :) já se svým 20d stejně sprintovat nehodlám :tongue: Takže poslední shrnutí:

Vím, že přepočet 1,7 se normálně používá, ale taky všichni víme, že není problém pár úpravama (zvýšení tlaku turba, zvětšením restriktoru, úpravou elektroniky, sání, vejfuku) nacpat do 2l motoru třeba 400+ k. Jenže to už se bavíme o autech na sprinty upravených, a takových na srazy moc nepřijede. Pro normální civily víceméně platí, že turbo = 30% výkonu navíc ;)

Nakonec na BMW srazech je to stejně putna, tam těch benzínových turbomotorů zas tolik nebude. A když náhodou přijede nějaká 2,0t, tak s koeficientem 1,7 proti m3 stejně nevyhraje ;)

No flame :pivo2:
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#94 Příspěvek od ada540i »

Mě je to celkem jedno, klidně uděláme koeficient 1,7, snad nepřijede nikdo s novým BMW 2,0 turbobenzín, kterých je teď požehnaně, dokonce je i v sedmičce :)
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
husky
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Č. Budějky

#95 Příspěvek od husky »

ada540i píše:Mě je to celkem jedno...

Mě taky :)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#96 Příspěvek od rooc »

surfis píše:
rooc píše:já si myslím, že to je blbost, pokud se tu furt řeší, ten leon tak si hold musíte uvědomit za 2,0d hold proti té cupre nebo frku, nebo co to bylo, kor pokud to měl čipnuté nemá šanci...


Zajímavý slovosled :D

Tady se neřeší Leon. RZ, nebo si zasprintovat mohl kdokoliv. Nemůže však počítat s tím, že si z BMW srazu odnese diplom, nebo pohár. Je to sraz BMW a tečka.



slovosled nech bejt, já dojel domů s 39 horečkou, takže když jsem odepisoval, nebyl jsem echt v kondici..., takže se tímto za mongolštinu omlouvám :-))
Thomas08
Registrovaný
Příspěvky: 342
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Jížní Čééchy
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od Thomas08 »

Mě je to taky jedno. Sprintovat stejně nebudu. Auto na to nemám.

Jinak co se týče srazů, tak by se mohla obnovit tradice zimních srazů na letišti. Před pár lety jsem tam měli "bmw" sraz a celkem supr. Jen by to bylo trochu náročnější na bezpečnost (musel by se omezit počet aut na plochu atd..). A taky na počasí. :wink: Tady je odkaz na fota z minula: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=120
Výhodou by mohlo být to, že by dráha nemusel být tak vybroušená, jako minulá léta (hodně "drifterů" se přesunulo na tankodrom jménem Všechov).
Ale je to jen návrh.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#98 Příspěvek od ada540i »

Zimní sraz neni vůbec špatnej nápad :wink: , ale já s autem nejspíš v zimě jezdit nebudu :?
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Thomas08
Registrovaný
Příspěvky: 342
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Jížní Čééchy
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Thomas08 »

ada540i píše:Zimní sraz neni vůbec špatnej nápad :wink: , ale já s autem nejspíš v zimě jezdit nebudu :?


No to je mi jasný, že ti co mají auta leštěnky, tak v zimě nejezdí. Ale mají winterkáry. Což dokládají i ty fotky. :wink:
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#100 Příspěvek od rooc »

Kdy budou nejaky fotky
Odpovědět