Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 před ohřátím největší výkon.
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
egr jede pořád, je funkční i na studeném motoru. TDS,TDI s egrem fungujou jinak než CR.
Jestli se ti dostala nějaká hadička mezi silnější hadice nebo trubky, zmačkne se a rozhodí se to celé. Dokonce i ta na přepadu nafty ti to rozhodí.
Já měl skříplej přepad i podtlak. Auto si i cukalo
Jestli se ti dostala nějaká hadička mezi silnější hadice nebo trubky, zmačkne se a rozhodí se to celé. Dokonce i ta na přepadu nafty ti to rozhodí.
Já měl skříplej přepad i podtlak. Auto si i cukalo
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Hotomo píše:No já mám stejný problém. Když je motor studený tak auto okamžitě reaguje na plyn, jede jako čert, ale jakmile se motor zahřeje tak je auto šíleně líný při rozjezdu. Nevím čím to může býtmám e39 530d AT r.v. 2000
Já to samý. Není teda úplně líný, ale rozdíl je to dost velkej. Nic sem zatím nezjistil. A když někam přijdeš kdo dělá BMW, tak taky neví. A když koupím váhu a ty ventily a ono to tím nebude... Dost mě to sere!
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
Ještě se vrátím k těm podtlakům, měnil si i tu pod motorem? co zásobník?
Jinak co má společný výkon motoru a brzdy? podtlak
Egr jede při studeném stejně jako při teplém, Egr nemá nic společného s Brzdama(jen podtlak)- nedělá to
Regulátor Turba není ovlivněn teplotou motoru a s brzdama nemá nic společného (zase jen ten podtlak)
Jinak co má společný výkon motoru a brzdy? podtlak
Egr jede při studeném stejně jako při teplém, Egr nemá nic společného s Brzdama(jen podtlak)- nedělá to
Regulátor Turba není ovlivněn teplotou motoru a s brzdama nemá nic společného (zase jen ten podtlak)
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


shadou píše:Ještě se vrátím k těm podtlakům, měnil si i tu pod motorem? co zásobník?
Jinak co má společný výkon motoru a brzdy? podtlak
Egr jede při studeném stejně jako při teplém, Egr nemá nic společného s Brzdama(jen podtlak)- nedělá to
Regulátor Turba není ovlivněn teplotou motoru a s brzdama nemá nic společného (zase jen ten podtlak)
Ta pod motorem je taky nová. K silentblokům atd. Zásobník nevim. A byzdy jsem s tim nespojoval. Jen jsem psal, že to taky líp brzdí. Pedál je úplně nahoře. Pak to trochu zgumovatí a pedál klesne trochu dolu. Napadlo me, jestli to nemůže dělat převodovka? Že je tam po ohřátí větší prokluz??
Řídící jednotka má několik map podle kterých jede...
třeba u DDE4 (edc15) která je na M57 motory v e46 a e39 a e38
jsou:
3 mapy na plyn
2 mapy na tlak turba
6 map na vstřiky
atd.....
velkou spojitost má práve teplota.. jednotka pak přepíná mezi mapama...
také to ale může být prostější příčina.
schladlý intercooler, málo ohřáté palivo.... atd.
Ty vložky válců je pěkná blbost
M57 motor nemá vložky. Je litinový a přímo honovaná litina ...
třeba u DDE4 (edc15) která je na M57 motory v e46 a e39 a e38
jsou:
3 mapy na plyn
2 mapy na tlak turba
6 map na vstřiky
atd.....
velkou spojitost má práve teplota.. jednotka pak přepíná mezi mapama...
také to ale může být prostější příčina.
schladlý intercooler, málo ohřáté palivo.... atd.
Ty vložky válců je pěkná blbost

- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
všechna nastavení map v jednotce vedou k rovnoměrnému chodu. Pokud někdo nepřepsal nastavení nebude tam snad ani znatelný přechod mezi nima. nebo se pletu?
právě ze nemusí. Jak se to ohřívá, silnější trubky nebo hadice mění objem a na tu slabou tlačí .
Já měl studený chod perfektní. Po zahřátí auto začalo vadnout a reakce na pedál slábla. Našel jsem podtlak k turbu zapadlej mezi trubku a blok. Přepad nafty utiskovalo vedení vody a silný rozvod podtlaku . Na studeném motoru tam měli místa dost. U teplého je to už mačkalo. Obě hadičky jsem natahl jinudy a měl jsem po problému s uvadáním.
Ale když by to bylo skřípnutý, tak by to dělalo pořád ne.
právě ze nemusí. Jak se to ohřívá, silnější trubky nebo hadice mění objem a na tu slabou tlačí .
Já měl studený chod perfektní. Po zahřátí auto začalo vadnout a reakce na pedál slábla. Našel jsem podtlak k turbu zapadlej mezi trubku a blok. Přepad nafty utiskovalo vedení vody a silný rozvod podtlaku . Na studeném motoru tam měli místa dost. U teplého je to už mačkalo. Obě hadičky jsem natahl jinudy a měl jsem po problému s uvadáním.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


ano motor by se měl chovat vyrovnaně a podstata map v jednotce je udělaná tak, aby když je auto studené, nemělo takový výkon a mín citlivej plyn.
třěba boost pressure (tlak turba) je omezen při studeném motoru na něco kolem 1900mbar real pressure
tzn auto studené než se ohřeje na nějakou teplotu (nevím jakou)
jede na max tlak přeplnování 0,9bar
pak přepne mapa na standartní tlak. serie 1,15bar
No, každopádně, chtělo by to zjistit zdali se v tom někdo nehrabal a jak píše shadow, zkontrolovat hadičky atd. mechanikou je potřeba začít. Ta je pravděpodobnější. mě to jediné auto nedělalo, nebo tak málo, že sem si toho nevšiml. Navíc stejně jezdím v klidu, než se to ohřeje a ostře jedu až po zahřátí.
třěba boost pressure (tlak turba) je omezen při studeném motoru na něco kolem 1900mbar real pressure
tzn auto studené než se ohřeje na nějakou teplotu (nevím jakou)
jede na max tlak přeplnování 0,9bar
pak přepne mapa na standartní tlak. serie 1,15bar
No, každopádně, chtělo by to zjistit zdali se v tom někdo nehrabal a jak píše shadow, zkontrolovat hadičky atd. mechanikou je potřeba začít. Ta je pravděpodobnější. mě to jediné auto nedělalo, nebo tak málo, že sem si toho nevšiml. Navíc stejně jezdím v klidu, než se to ohřeje a ostře jedu až po zahřátí.
all píše:ano motor by se měl chovat vyrovnaně a podstata map v jednotce je udělaná tak, aby když je auto studené, nemělo takový výkon a mín citlivej plyn.
třěba boost pressure (tlak turba) je omezen při studeném motoru na něco kolem 1900mbar real pressure
tzn auto studené než se ohřeje na nějakou teplotu (nevím jakou)
jede na max tlak přeplnování 0,9bar
pak přepne mapa na standartní tlak. serie 1,15bar
No, každopádně, chtělo by to zjistit zdali se v tom někdo nehrabal a jak píše shadow, zkontrolovat hadičky atd. mechanikou je potřeba začít. Ta je pravděpodobnější. mě to jediné auto nedělalo, nebo tak málo, že sem si toho nevšiml. Navíc stejně jezdím v klidu, než se to ohřeje a ostře jedu až po zahřátí.
Tak tohle nevim jak je to nastavený. A taky nejezdim za studena ostře. Ty máš servis? Nemohl by si se na to podívat?