Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e60 odemknuti rezimu SPORT
Podle vsech informaci, ktere o tom mam tak ano, mela by se zmenit tuhost rizeni - tady si nejsem jisty jeslti servotronik nebo acitve steering - ja mam activ steering a moc to zatim nejde poznat - ale nezkousel jsem to extra, jezdim porad v zacpe a po meste, jeste jsem se nedostal nekde ven na testovani.
Ale co je asi mnohem dulezitejsi je zmena reakce plynoveho pedalu, ktera by mela byt o poznani lepsi.
Odezva na tuto upravu se ruzni - nekdo rika, ze je to jine, nekdo ze ne.
Jedna z dulezitych veci je asi aktulani software prevodovky a ridici jednotky motoru.
Tato uprava je hodne levna - tenky dvou/trizilovy kablik, testovaci tlacitko (klidne nemusi byt a da se to spojit rucne - jen kontakt - ne zadratovat) a zkusit
cca opravdu na zkousku pul hodiny prace, jeslti to delas poradne s letovanim atd tak cca dve hodky.
Ale jeste jednou rikam, reakce jsou ruzne - ja jsem si to udelal, ale nejak extra zmenu v mestkem provozu nepoznam - ale netestoval jsem to jeste
Jinak liftove auta to maji trochu jinak, pokud nekdo ma zajem, dam sem navod
Ale co je asi mnohem dulezitejsi je zmena reakce plynoveho pedalu, ktera by mela byt o poznani lepsi.
Odezva na tuto upravu se ruzni - nekdo rika, ze je to jine, nekdo ze ne.
Jedna z dulezitych veci je asi aktulani software prevodovky a ridici jednotky motoru.
Tato uprava je hodne levna - tenky dvou/trizilovy kablik, testovaci tlacitko (klidne nemusi byt a da se to spojit rucne - jen kontakt - ne zadratovat) a zkusit
cca opravdu na zkousku pul hodiny prace, jeslti to delas poradne s letovanim atd tak cca dve hodky.
Ale jeste jednou rikam, reakce jsou ruzne - ja jsem si to udelal, ale nejak extra zmenu v mestkem provozu nepoznam - ale netestoval jsem to jeste
Jinak liftove auta to maji trochu jinak, pokud nekdo ma zajem, dam sem navod
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned 03.11.2013 01:00
Najde se tady prosim nekdo, kdo by to mohl za poplatek na pred faceliftove e60 udelat tak, aby to vypadalo, jako original z vyroby? Predpokladam, ze pro to bude potreba upravit i panel s tlacitkama, kde je vyhrev sedadel atd, aby se tam dalo toto tlacitko sport...ja si na to sam netroufnu.
Diky moc.
Diky moc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned 03.11.2013 01:00
Tady je dalsi info a take fotka jak ma vypadat kryt pred-faceliftove radici paky s tim tlacitkem SPORT. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=682941
kristizsro píše:Tady je dalsi info a take fotka jak ma vypadat kryt pred-faceliftove radici paky s tim tlacitkem SPORT. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=682941
Presne tak, takto by to melo vypada origo, ale z nakladu radove stokorun jdeme do tisicu, tady je presny detail dilu, ktery potrebujes, ale jestli je to i s vypinacem to nevim, na cenu jsem se taky neptal.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=51_5116&hg=51&fg=35
cislo 12 pro automat a 15 pro manual (pred liftem)
kristizsro píše:Najde se tady prosim nekdo, kdo by to mohl za poplatek na pred faceliftove e60 udelat tak, aby to vypadalo, jako original z vyroby? Predpokladam, ze pro to bude potreba upravit i panel s tlacitkama, kde je vyhrev sedadel atd, aby se tam dalo toto tlacitko sport...ja si na to sam netroufnu.
Diky moc.
Pokud chces origo reseni, kup si to co jsem psal vyse (podle prevodovky) a kazdy sikovny elektrikar/auto elektrikar to ma behem 2 hodin hotove.
Je to trochu pakarna tahat ten drat bez rozebirani cele te konzoly kolem radici paky, ale jde to, jen se je treba trochu snazit.
Jen je to na trochu jinem miste, aspon nemusis rozebirat ten panel.
Hledas SZM module, tak drzim palce....
Jinak tady je dokument co vsechno by melo byt ovlivnene:
Ja mam teda AFS, takze v mem pripade rizeni (tuhost) ovlivnena neni, proto nemuzu poznat zmenu jen tak jednoduse.
Jinak pro lidi se servotronikem je to prepnuti k vice sportovnimu characteru.
Pokud tomu rozumim dobre, tak u automatu to zrychli razeni a zmeni charasteristiku prevodovky ke sportovnejsi jizde.
U ridicich jednotek DDE/DME je reakce plynoveho pedalu vice progresivni, coz chapu jako lepsi reakci na plynovy pedal.
Ja to vidim tak, ze za par kacek opravdu hodne muziky
Hledas SZM module, tak drzim palce....
Jinak tady je dokument co vsechno by melo byt ovlivnene:

Ja mam teda AFS, takze v mem pripade rizeni (tuhost) ovlivnena neni, proto nemuzu poznat zmenu jen tak jednoduse.
Jinak pro lidi se servotronikem je to prepnuti k vice sportovnimu characteru.
Pokud tomu rozumim dobre, tak u automatu to zrychli razeni a zmeni charasteristiku prevodovky ke sportovnejsi jizde.
U ridicich jednotek DDE/DME je reakce plynoveho pedalu vice progresivni, coz chapu jako lepsi reakci na plynovy pedal.
Ja to vidim tak, ze za par kacek opravdu hodne muziky
Kryt okolo řadičky s dírou pro sport tlačítko stojí 2900,-Kč a tlačítko SPORT stojí 1124,-Kč
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... hes/#pos_8
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... hes/#pos_8
sonyk02 píše:Kryt okolo řadičky s dírou pro sport tlačítko stojí 2900,-Kč a tlačítko SPORT stojí 1124,-Kč
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... hes/#pos_8
Nezapomen na original konektor k tomu vypinaci....,
jak rikam, ze zajimave upravy za par kacek muzes mit BMW verzi za par tisic

http://bmwfans.info/parts-catalog/E85/E ... _switches/
Pod cislem 1
A takhle vypada
http://www.google.cz/imgres?client=safa ... CDsQhBwwAQ
Pod cislem 1
A takhle vypada
http://www.google.cz/imgres?client=safa ... CDsQhBwwAQ
Totic píše:No to teda zas nevypadá nějak úchvatně. Si myslím, že s tím osvětleným prstencem je i pohlednější řešení.

Totic píše:Ještě mě napadlo co to zakomponovat mezi tlačítka na panel s DSC a pod. před kniplem..? Úplně nejlíp teda, kdyby to bylo na něj. tlačítku na volantu.
Zase to az tak casto nepouzivas, takze jak nastartujes, tak zapnes a uz na to nesahas. Teda jen za zacatku zkousim co to dela


Ja jsem premyslel to dat mezi volant a vylet vzduchu uprostred kabiny, ale zatim uvidim, podle toho jaky bude ten vypinac.