Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e60 odemknuti rezimu SPORT

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#21 Příspěvek od madein »

Podle vsech informaci, ktere o tom mam tak ano, mela by se zmenit tuhost rizeni - tady si nejsem jisty jeslti servotronik nebo acitve steering - ja mam activ steering a moc to zatim nejde poznat - ale nezkousel jsem to extra, jezdim porad v zacpe a po meste, jeste jsem se nedostal nekde ven na testovani.

Ale co je asi mnohem dulezitejsi je zmena reakce plynoveho pedalu, ktera by mela byt o poznani lepsi.

Odezva na tuto upravu se ruzni - nekdo rika, ze je to jine, nekdo ze ne.

Jedna z dulezitych veci je asi aktulani software prevodovky a ridici jednotky motoru.

Tato uprava je hodne levna - tenky dvou/trizilovy kablik, testovaci tlacitko (klidne nemusi byt a da se to spojit rucne - jen kontakt - ne zadratovat) a zkusit

cca opravdu na zkousku pul hodiny prace, jeslti to delas poradne s letovanim atd tak cca dve hodky.

Ale jeste jednou rikam, reakce jsou ruzne - ja jsem si to udelal, ale nejak extra zmenu v mestkem provozu nepoznam - ale netestoval jsem to jeste

Jinak liftove auta to maji trochu jinak, pokud nekdo ma zajem, dam sem navod
kristizsro
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 03.11.2013 01:00

#22 Příspěvek od kristizsro »

Najde se tady prosim nekdo, kdo by to mohl za poplatek na pred faceliftove e60 udelat tak, aby to vypadalo, jako original z vyroby? Predpokladam, ze pro to bude potreba upravit i panel s tlacitkama, kde je vyhrev sedadel atd, aby se tam dalo toto tlacitko sport...ja si na to sam netroufnu.

Diky moc.
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od stawros »

Muzes se prosimte dat navod i na LCIcka? Diky
kristizsro
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 03.11.2013 01:00

#24 Příspěvek od kristizsro »

Tady je dalsi info a take fotka jak ma vypadat kryt pred-faceliftove radici paky s tim tlacitkem SPORT. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=682941
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od madein »

stawros píše:Muzes se prosimte dat navod i na LCIcka? Diky


Dam zitra, pripadne v nedeli, uz nejsem u sveho pc
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#26 Příspěvek od madein »

kristizsro píše:Tady je dalsi info a take fotka jak ma vypadat kryt pred-faceliftove radici paky s tim tlacitkem SPORT. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=682941


Presne tak, takto by to melo vypada origo, ale z nakladu radove stokorun jdeme do tisicu, tady je presny detail dilu, ktery potrebujes, ale jestli je to i s vypinacem to nevim, na cenu jsem se taky neptal.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=51_5116&hg=51&fg=35

cislo 12 pro automat a 15 pro manual (pred liftem)
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#27 Příspěvek od madein »

kristizsro píše:Najde se tady prosim nekdo, kdo by to mohl za poplatek na pred faceliftove e60 udelat tak, aby to vypadalo, jako original z vyroby? Predpokladam, ze pro to bude potreba upravit i panel s tlacitkama, kde je vyhrev sedadel atd, aby se tam dalo toto tlacitko sport...ja si na to sam netroufnu.

Diky moc.


Pokud chces origo reseni, kup si to co jsem psal vyse (podle prevodovky) a kazdy sikovny elektrikar/auto elektrikar to ma behem 2 hodin hotove.

Je to trochu pakarna tahat ten drat bez rozebirani cele te konzoly kolem radici paky, ale jde to, jen se je treba trochu snazit.
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od stawros »

A pokud by nekdo chtel napul origo reseni tak sem koukal po netu a z4ka ma tlacitko sport ktery pujde dobre zakomponovat protoze je kulaty..:-)
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#29 Příspěvek od madein »

stawros píše:Muzes se prosimte dat navod i na LCIcka? Diky


Takze tady, nemuzu popsat presny postup, to necham uz na tobe, ja to delal jen na predliftove verzi.

Hledas tento konektor:

Obrázek

a propojujes tyto kontakty:

Obrázek

dej pak vedet jestli je poznat rozdil
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od stawros »

No koukam ze je to o malinko komplikovanejsi..:-D
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#31 Příspěvek od madein »

Jen je to na trochu jinem miste, aspon nemusis rozebirat ten panel.

Hledas SZM module, tak drzim palce....

Jinak tady je dokument co vsechno by melo byt ovlivnene:

Obrázek

Ja mam teda AFS, takze v mem pripade rizeni (tuhost) ovlivnena neni, proto nemuzu poznat zmenu jen tak jednoduse.

Jinak pro lidi se servotronikem je to prepnuti k vice sportovnimu characteru.

Pokud tomu rozumim dobre, tak u automatu to zrychli razeni a zmeni charasteristiku prevodovky ke sportovnejsi jizde.

U ridicich jednotek DDE/DME je reakce plynoveho pedalu vice progresivni, coz chapu jako lepsi reakci na plynovy pedal.

Ja to vidim tak, ze za par kacek opravdu hodne muziky
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#32 Příspěvek od sonyk02 »

Kryt okolo řadičky s dírou pro sport tlačítko stojí 2900,-Kč a tlačítko SPORT stojí 1124,-Kč

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... hes/#pos_8
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#33 Příspěvek od madein »

sonyk02 píše:Kryt okolo řadičky s dírou pro sport tlačítko stojí 2900,-Kč a tlačítko SPORT stojí 1124,-Kč

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... hes/#pos_8


Nezapomen na original konektor k tomu vypinaci....,

jak rikam, ze zajimave upravy za par kacek muzes mit BMW verzi za par tisic :roll:
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#34 Příspěvek od sonyk02 »

Konektor i s piny bude do 100,-Kč
Tak ten kryt by se kupovat nemusel, ta díra by tam šla udělat, ale zase záleží jak je tam to tlačítko uchyceny jestli tam nejsou vylisovany nějaký drzacky pro něj?

Hold máme Bmw, tak musíme platit :evil:
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od stawros »

Tlacitko je tam nacvaknuty jako ostatni coz znamena ze tam jsou zespodu drzaky v plastu... Ale jak uz sem psal tlacitko ze Z4 by bylo jednodussi a vypada celkem dobre..:-)
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#36 Příspěvek od madein »

To jo, ale pocitam ze bude asi taky kolem litru?

nevis nahodou cislo toho tlacitka, pripadne cenu?
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od stawros »

No ikdyby bylo za litr treba tak ale nemusis resit ten plast ani slozite delat diru protoze je kulaty.. Je to design bmw, je na nem napis sport a ma i ledku..
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od stawros »

Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#39 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No to teda zas nevypadá nějak úchvatně. Si myslím, že s tím osvětleným prstencem je i pohlednější řešení.
:idea:
Ještě mě napadlo co to zakomponovat mezi tlačítka na panel s DSC a pod. před kniplem..? Úplně nejlíp teda, kdyby to bylo na něj. tlačítku na volantu.
madein
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#40 Příspěvek od madein »

Totic píše:No to teda zas nevypadá nějak úchvatně. Si myslím, že s tím osvětleným prstencem je i pohlednější řešení.


:cool2:

Totic píše:Ještě mě napadlo co to zakomponovat mezi tlačítka na panel s DSC a pod. před kniplem..? Úplně nejlíp teda, kdyby to bylo na něj. tlačítku na volantu.


Zase to az tak casto nepouzivas, takze jak nastartujes, tak zapnes a uz na to nesahas. Teda jen za zacatku zkousim co to dela :driver: :smich2:

Ja jsem premyslel to dat mezi volant a vylet vzduchu uprostred kabiny, ale zatim uvidim, podle toho jaky bude ten vypinac.
Odpovědět