Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
IBS modul
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
.... má někdo zkušenosti s odpojením IBC modulu na mínusovém pólu u baterie???, hlásilo mi to chybu, tak jsem dostal info, že ten kablík od tohoto modulu můžu odpojit a nic se nestane, jen to přestane hlásit chybu v checku. Údajně tento modul má na starosti, že odpojuje různé elektronické části ve vozidle, které zrovna vozidlo neužívá a tím snižuje odběr resp. potřebu el. proudu. Koupím nový modul, protože si myslím, že tam určitě nějakou funkci mít bude.....
Po odpojení což je cca 1,5 měsíce zpět se mi začala vybíjet baterie . Může to mít spojitost s tímto IBC modulem ???
díky TT
P.S. tento modul by měl být i v 5er v typu E60/61....
Po odpojení což je cca 1,5 měsíce zpět se mi začala vybíjet baterie . Může to mít spojitost s tímto IBC modulem ???
díky TT
P.S. tento modul by měl být i v 5er v typu E60/61....
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
... tak jsem koupil nový mínus kabel i s IBS modulem, vyměnil a hlášení o vysokém vybíjení se stále ukazuje ještě k tomu se objevila hláška, že se odpojilo aktivní řízení....
Samo že jsem nechal auto usnou pro jistotu hoďku a půl a pak teprve kabel u baterky vyměnil....
Někdo nějaký nápad??
Napadla mě ještě samotná baterie, tak zkusím přeměřit když je odpojená jak ztrácí bez zátěže....
Díky za nápady TT
Samo že jsem nechal auto usnou pro jistotu hoďku a půl a pak teprve kabel u baterky vyměnil....
Někdo nějaký nápad??
Napadla mě ještě samotná baterie, tak zkusím přeměřit když je odpojená jak ztrácí bez zátěže....
Díky za nápady TT
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
.... poškozený systém komfortního přístupu do vozidla, systém se stále připojoval, ale nepravidelně kdy na chvilku usnul a pak se probudil, takto dokázal vyplácat 15-20% baterie za den, tedy když auto stálo, takže za týden, když se s ním nejelo vymlátilo skoro celou baterii, takže to mělo vliv na další elektrické systémy ve vozidle a právě IBS modul postupně odpojoval věci nepotřebné (hodiny, datum, aktivní řízení) při následném nastartování....
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
to Jarax: ...ale no tak, po bitvě je každý generál, když jsem se tu na možnou závadu ptal před půl rokem a pak opakovaně před čtvrt rokem, tak mi tu nikdo o možné poruše systému CA ani náznakem nic neřekl ???, ani ty .... pro tvou informaci ten elektrikář na to možná přišel za den možná za dva a auto mi vrátil za 3 dny a to jen, protože testoval zda se ta závada neukáže znovu, tak jen obhajoba na tvé "velkohubštví", že kdyby byl jen trochu zkušenější, nevíš podrobnosti o tomto člověku tak nesuď a už vůbec nepolemizuj, že je nezkušenej
nějaký ten pátek dělal elektrikáře (přesně od doby vzniku autobase) přímo v BMW takže zkušeností si myslím na ty naše škopky má až, až!!
...abych to shrnul, nijak se Jaraxi nechci dotknout tvého ega, ale ano máš pravdu, kdyby ti tři předešlí odborníci věděli to co tento elektrikář ( a ty ), tak bych ušetřil nějakou pětku a čas za zbytečné zjišťování závady. Tento elektrikář na to přišel ve velice krátké době a hlavně závadu odstranil....
TT

...abych to shrnul, nijak se Jaraxi nechci dotknout tvého ega, ale ano máš pravdu, kdyby ti tři předešlí odborníci věděli to co tento elektrikář ( a ty ), tak bych ušetřil nějakou pětku a čas za zbytečné zjišťování závady. Tento elektrikář na to přišel ve velice krátké době a hlavně závadu odstranil....

TT
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
téměř pravidelně ráno pokud je vlhko, mokro a chladněji tak na mě vyskakují chybová hlašení, ktera se nesystematicky opakují, jednou to je problém s Dynamic drive, poté s tlakem pneu či s se stahováním u oken, jednou dokonce hned přehřátí motoru ale stačí vypnout klíček a pak hned nastartovat a je vše OK myslíte že by to mohlo byt zapříčiněno IBS modulem? či hledat někde uplně jinde?
67801 píše:téměř pravidelně ráno pokud je vlhko, mokro a chladněji tak na mě vyskakují chybová hlašení, ktera se nesystematicky opakují, jednou to je problém s Dynamic drive, poté s tlakem pneu či s se stahováním u oken, jednou dokonce hned přehřátí motoru ale stačí vypnout klíček a pak hned nastartovat a je vše OK myslíte že by to mohlo byt zapříčiněno IBS modulem? či hledat někde uplně jinde?
Mel sem ten samy problem, chvilku sem to resil opetovnym startovanim po 3 minutach jizdy. Kdyz me to pak vypeklo na horach v italii, tak sem to resil vymenou alternatoru, byl to vadny regulator, ktery stoji 3500 a altik sem sehnal za 3000, tudiz asi tak...koukni pres palubak jestli ti po nastartovani dobiji nebo ne, a budes vedet hned, kde je problem.