Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
645ci SMG vs. bezSMG
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
SMG je robotizovaný manuál s běžnou třecí spojkou, klasický automat nemá spojku ale hydrodynamický měnič.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Si SMG vyzkoušej a hned poznáš rozdíl oproti klas. automatu. Výhodu ma snad jen jednu - minimální ztráty v přenosu výkonu na kola. Prostě manuální převodovka, akorát ji neovládáš ty... Mě osobně nevyhovuje v žádném autě, a už vůbec ne ve velkém GT, jako je 6er. Pro mě pohodlná, plynulá jízda = hydroměnič.
já bych si zrovna zrovna šestku vzal v SMG, pás SMG šestek servisuju a zbožnuju tu převodovku.
výhody
menší ztráty - líp to jede
rychleji to řadí
řadení je tvrdší a ostřejší, působí to ostřeji a člověk si tu jízdu víc užije
nevýhody
méně komfortní, neumí to řadit plynule jak automat
spojka ovládáná plynem, v praxi to znamená že automat na D bez brzdy jede, SMG jede až když se přidá plyn, popojet třeba 3cm je nemožný, bud nic nebo 10cm
prostě automat je do dailycaru, SMG je do víkendovky.
jak už tu někdo psal, základ je se s tím projet.
výhody
menší ztráty - líp to jede
rychleji to řadí
řadení je tvrdší a ostřejší, působí to ostřeji a člověk si tu jízdu víc užije
nevýhody
méně komfortní, neumí to řadit plynule jak automat
spojka ovládáná plynem, v praxi to znamená že automat na D bez brzdy jede, SMG jede až když se přidá plyn, popojet třeba 3cm je nemožný, bud nic nebo 10cm

prostě automat je do dailycaru, SMG je do víkendovky.
jak už tu někdo psal, základ je se s tím projet.
převodovka je normální manual, tam nic neodchází, ale určitě tě jednou čeká spojka, na ovládání převodovky občas odchází hydročerpadlo, ale to se dá tuším repasovat, moc bych se toho nebál, určitě si nech 50k na servis auta, to je u takovéhoto auta nutnost, jeď to koupit s člověkem co tomu rozumí a tydle auta dělá, při koupi udělejte diagnostiku.
nejhorší sou auta co si zakaznici kupujou sami, ted tady jeden muj zakaznik koupil vrak sedmy za 300, kupoval ju v lednu a už je 250 v servisu, přitom já si třeba kupoval tu stejnou za 230 a do servisu jsem dal 30 (ramena,oleje, olej automatu),
motor jako takovej je nesmrtelnej, maximalně z něho něco teče, někdo ho necha za 40 přetěsnit a jinej prostě furt doliva
nejhorší sou auta co si zakaznici kupujou sami, ted tady jeden muj zakaznik koupil vrak sedmy za 300, kupoval ju v lednu a už je 250 v servisu, přitom já si třeba kupoval tu stejnou za 230 a do servisu jsem dal 30 (ramena,oleje, olej automatu),
motor jako takovej je nesmrtelnej, maximalně z něho něco teče, někdo ho necha za 40 přetěsnit a jinej prostě furt doliva

s tím servisem zatím počítám na 30k že do toho vrazim hnedka. to je OK, jde mi spíš o to aby se nepřehlédlo něco... kde někoho takového sehnat?
ty jsi odkud prosim tě ? pokud mi někdo pomůže s výběrem a budu mít jasnou odpověď ,,za ty prachy to vem protože je v pořádku,, tak za to pár tisíc klidně pustim.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
čau, mám 645ci smg a je to užasné, jic lepšího jsem neměl, je pravda, že teda měl M3 E46 SMG
není nic lepšího, automat se může jit zahrabat, je to pro dědky a nebo třeba do X5
SMG je čistě manualní převodovka s nezaaretovanym neutrálem. je hydraulicky ovládaná, jediné co se na tom kazí je ten ovladací válec, ale co jsem si zjistil v BMW, tak prej i ten válec se jim podařilo přetěsnit , protože začne prolínat.
Převodovka má i automatický mod, ale ten není nic moc, protože řadí zbytečně ve vysokých otáčkách. Já osobně jsem si zvykl velice rychle a řadím pouze pádlama nebo po městě někdy klackem.
Dále kouzelné SPORT tlačítko
nevím, zda všechny 645i mají dynamic drive, ale moje má a když se stiskne sport, tak auto je jako přilepené na zemi a dost tvrdé, je teda pravda, že já mám na své alu R21 a neuvěřitelně rychle to řadí a hlavně při každém podřazení si auto samo dá meziplyn, což u automatu určitě nezažiješ.
Někdo říka že se kazí ta jednotka smg, ale když jsem se na to ptal v BMW, tak mi kamarád řekl, že to není pravda.
Pokud se chces podívat, jak má auto fungovat, tak se klidně zastav, rád ukážu.
Momentálně mám na ní i výfuk M6 a je to krása, jen se mi nedaří sehnat přední nárazník.

SMG je čistě manualní převodovka s nezaaretovanym neutrálem. je hydraulicky ovládaná, jediné co se na tom kazí je ten ovladací válec, ale co jsem si zjistil v BMW, tak prej i ten válec se jim podařilo přetěsnit , protože začne prolínat.
Převodovka má i automatický mod, ale ten není nic moc, protože řadí zbytečně ve vysokých otáčkách. Já osobně jsem si zvykl velice rychle a řadím pouze pádlama nebo po městě někdy klackem.
Dále kouzelné SPORT tlačítko

Někdo říka že se kazí ta jednotka smg, ale když jsem se na to ptal v BMW, tak mi kamarád řekl, že to není pravda.
Pokud se chces podívat, jak má auto fungovat, tak se klidně zastav, rád ukážu.
Momentálně mám na ní i výfuk M6 a je to krása, jen se mi nedaří sehnat přední nárazník.
Ta šestka tam už stojí opravdu dlouho.... Už od pohledu je taková.... řekněme zašlá... Ale neseděl jsem, ani neřídil...Byl jsem se tam podívat na e61 535d.
Ta už je tam taky pěkně dlouho a když jsem ji viděl z venku, už jsem nechtěl vidět ani nic dalšího.
V tomhle bazaru se pohybujou občas "upravený" auta... Minule jsem jel kolem a vidím Z3 copué, ještě ta první, užasně úchylná. Tu jsem musel vidět a když jsem k ní přišel, chtělo se mi brečet.
Na střeše karbonová folie, auto v matný, prostě strašněj humus.... a přitom měla 2.8i, krásný 18" prostě sen....
v Olomouci je ještě jedna 6er a to v A1 auto u Obi..... Ale to je 635d http://www.autoa1.cz/cs/nase-nabidka/de ... =1&id=2158
Ta už je tam taky pěkně dlouho a když jsem ji viděl z venku, už jsem nechtěl vidět ani nic dalšího.
V tomhle bazaru se pohybujou občas "upravený" auta... Minule jsem jel kolem a vidím Z3 copué, ještě ta první, užasně úchylná. Tu jsem musel vidět a když jsem k ní přišel, chtělo se mi brečet.
Na střeše karbonová folie, auto v matný, prostě strašněj humus.... a přitom měla 2.8i, krásný 18" prostě sen....
v Olomouci je ještě jedna 6er a to v A1 auto u Obi..... Ale to je 635d http://www.autoa1.cz/cs/nase-nabidka/de ... =1&id=2158