Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M6 cabrio nebo coupé ?

Vše o o E24, E63/E64, F06, F12/F13, G32
Odpovědět
Zpráva
Autor
jacob
Registrovaný
Příspěvky: 622
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od jacob »

Ahoj,

házím tu takový obecný dotaz. Jako další auto vážně zvažuji //M6 a to hlavně z toho důvodu že mě strašně láká jeho výkon, zábavnost a vynahradím si tu něco, co mi nedává 750 a ani X5 co mám na zimu. Rád bych s ním jezdil samozřejmě hodně v létě a protože to je auto na léto, padá zde otázka jestli koupit takovou hračku raději v cabriu ?

Nikdy mě to ke cabrium netáhlo, ne že bych je neměl rád, ale v ČR mě ta věc přijde jen trochu bez využití, na druhou stranu protože jsem cabrio NIKDY neměl, nemohu až tak sebejistě soudit, jsou to moje subjektivní pocity.

Pak je tu ale další otázka, zda bych to //Mko tím cabriem trochu nezabil ? Přeci jen je to už trochu jinak postavené a i z bezpečnostních důvodů to je trochu víc hazard u //M se kterým se nejezdí smetánka, bez střechy se s tím pojede JEN pohoda, takže v létě kdy budu takové auto hodně využívat, jej budu využívat kombinovaě se střechy tím pádem zabiju //M možnosti ?

Nebo se ve všem pletu a je to úplně jinak ? Nemám zkušenost proto zakládám tento topic a rád si přečtu názory od někoho, kdo má zkušenosti, nerad bych jen teoretizoval :-) Děkuji pánové !
Lancelote
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 29.04.2011 00:00

#2 Příspěvek od Lancelote »

Ahoj Jacobe, řeším úplně ten samý problém :D momentálně mám 650 cabrio (najeto jen 25 000 a to jen v létě) a teď ho prodávám, abych pořídil to m6. Přemýšlím takto - kupé - můžu s ním sem tam vyjet i v zimně na drifty na sněhu, je min o 200 kg lehčí, nebude se tak kroutit a floutky s 300 HP necháš daleko rychleji za sebou. Cabrio - dražší, atraktivnější, bez střechy se dá létat velmi rychle - se zástěnou jsem letěl se svou 650 i 270 km/h, ale to už je hukot. Je krásné jet v teple bez střechy, zvlášť krásné v teplé noci. Cabria budou také v lepším stavu (právě vlivem jízd v létě). Ale jak budeš vypadat v zimě, když si budeš chtít vyjet? v případě havárie vystřelují zadní opěrky, ale bezpečnější pro rychlejší jízdu je určitě kupé. Navíc cabrio je těžší. Takže pokud si sem tam nebudeš chtít a kochat se, tak je lepší kupé...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

na jednu stranu bych si M cabrio nikdy nekoupil, na druhou stranu V10 a otevřená střecha zní hrozně dobře.

běžte se svíst obouma a uvidíte, ale M6 coupé je stropro lepší svezení, navíc při rychlosti M6 bych se v cabriu bál víc o život.
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#4 Příspěvek od kenzee »

Tak odpovím také trošku obecněji, snad to nebude úplný OT. Řešil jsem to stejné o několik set koní méně. Kupoval jsem 335i a nadšen z konceptu pevné skládací střechy jsem koupil tohle - v podstatě cc. Auto jsem dovezl v pátek a na konci víkendu jsem věděl, že jsem udělal totální chybu. To auto bylo ve vyšších rychlostech naprosto nepoužitelné, pocitově to mělo tak o tunu víc než normální 335i (se kterou jsem měl dřívější zkušenost). Ten výkon najednou u takovýho auta byl naprosto zbytečnej. Se střechou dole jsem jezdil kadla kadla, občas se někde svižněji odpíchnul, ale pro cabrio by stačil základní R6. Auto pro pozéry. Marně jsem tam hledal něco, co je to pravé BMW. Takže jsem auto se ztrátou prodal a koupil klasickou 335i coupe, která prostě funguje bez kompromisů. Ne jako přemotorovaný hotrod bez střechy, který tě po chytnutí nějaké větší vlny na okresce vyhodí na nejbližší švěstku. Jo, šlo to řešit - výměnou origo M podvozku za nějaký supertuhý KW, ale v kombinaci s R19 co jsem na tom měl by to zase bylo tvrdé jak štolverk.
Tak abych to shrnul, myslím si, že u M6/M6 cabrio to bude podobná situace. Od té doby nepochopím, že si někdo koupí M bez střechy. Pro letní projížďky nebo pro starou klidně 630i cabrio, pro sebe M6 coupe.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

a co přemýšlet o M3 coupe. Bude to mnohem více zábavnější v zatáčkách atd.

M6 je tlustej těžkej mastodont. Kterej je fajn že hltá kilometry a umí vykouzlit super zvuk ale M3 bude mnohem sportovnější když už máš 750i beru tu 3er jako více pro chlapa na zablbnutí a vyřádění se i na okruhu.

případně 335i JB4.

Neláká ?

tady jeden pěknej článek na M6 novější generace a poslední věty to nastíní co od toho čekat. Pěknej pohled i popis
http://magazin.automodul.cz/bmw-m6-caf- ... ty-aut_amd
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od xyron »

Kenzee: Kabrio 335i má 1810 kg bez ridice, jo ta váha je opravdu znát.. zejména v ostřejších zatáčkách... že by bylo ale ve vyssích rychlostech nepoužitelné (jel jsem 270km/h) tak to ani omylem... jasne, ve srovnání s kupé co má 1,5 tuny to je jinde.. ale ta strecha dole za to stojí..

jacob: ve kterém státě si myslíš že je pro kabrio lepší využití než v ČR ? :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#7 Příspěvek od Filozof »

tak určitě kabrio ve španělsku nebo italii či chorvatsku má jiné využití když je tam třičtvrtě roku pěkně než tady v čr.

Osobně ten názor na kabrio že je fajn si ho půjčit, na den dva a pak člověk pochopí... no osobně zastávám variantu COUPE.

Kdybych neřešil prachy jdu do M3 - M4 případně hodně dobře poladěné 335i nebo 135i to je pro zážitek nejlepší kombinace aut a variant.

M6 bude super ale spíše velké těžké GT na dálnice ala 850Csi v tom stylu.

Navíc se ty motory M6 dost serou stejné jako M5 V10. Bylo tady již několik majitelů co to tady mohou potvrdit.

Ale pokud někdo chce M6 at do toho jde. Co se dneska nese.e že ? :lol:
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od xyron »

Filosof : to jsem přesně čekal... ono to k tomu svádí, ale je to omyl... zkus si nekdy kabrio pujcit ve zminěných zemích, nejlépe ještě v přímořských oblastech kde je vedro... garantuju ti že budeš jezdit pouze se střechou :wink:

Ne nadarmo je nejvíc kabrií v Dánsku a Británii.. tj tam, kde na to lidi maj a přitom tě středomořšké agresivní slunce v kabriu neuškvaří-nezabije :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#9 Příspěvek od Filozof »

xyron: já jich viděl opravdu hodně většinou na jaře v září ale i ve vedrech a vše bílá kůže.... navíc není tam vedro stále ale třeba jen 3měsíce v létě pak je jen teplo do 30ti třeba takže ted je tam fajn... a už měsíc tam jezdí kábra...není jich tolik ale jsou tam....

několik ferrari i porsche jsem viděl v kabru přímo v chorvatsku v září....nějaké ty BMW i Audi ...atd. většinou odpoledne mají střechu dole a z rána do cca 10hodiny v pohodě ... ale opaluje to pěkně i na jaře...

jinak jasně v těch šílených vedrech to asi nepujde...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#10 Příspěvek od Teddy »

kabrio mam. Bohužel ne v BMW. To je ten důvod, proč jsem zavítal do této sekce.
Chtěl jsem se podívat, jak je to se spolehlivostí 6er.
Když už tu jsem.... ten kdo kabrio někdy měl, tak ví, že ono to nějak samo nutí člověka jet v klidu. Nicméně je nesmysl, že člověk v kabriu nepotřebuje výkon a podvozek.
Najezdil jsem toho dost i v létě. Letos se s tim chystam do itálie. Základem je světlej interiér. Já mám bílou kůži. V černý by to bylo peklo a nechápu, jak si to někdo může koupit. V autě to příjemně pofukuje, takže člověku je příjemně i při teplotách nad 30 stupňů. Člověk je pak opálenej jak od moře. :D

Pravda ale je, že auto se bez střechy kroutí jak housenka a je těžký. Holt je to něco za něco.
šestka se ale stejně moc nehodí na závodění, takže mi to k ní celkem i pasuje.
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#11 Příspěvek od pesa »

Kroucení M6 e64 by chtělo vyzkoušet na vlastní kůži...každý má své limity někde jinde. Mě osobně prekvapilo nekrouceni 997.1 C2 cabrio o kterém mi každý tvrdil ze to stojí za psí stěk.
M5 V10 jsem měl asi 60tis km a byla obrovská škoda, ze jsem všechen ten nádhernej zvuk nechal za sebou

Pokud ale hledáš ridicske auto v cabru, musíš jít po váze = Porsche
Pokud hledáš exota ala M6 a chceš vrtuli = Alpina B6

Myslím si totiž, že u e64 to takový skok z 650i do M6 není hlavně kvůli kroutaku a SMG. Ten motor je PILA, když se podruhé nadechuje při 6tis ot. a letí až do omezovače. U Alpiny dík 700Nm a klasickymu automatu to pro majitele 650i muze znamenat smysluplný krok.

Mj sám uvažuju o 645i nebo 650i e64 (cena, V8 s cutouts a otevtenou strechou, značka design materiály, šířka palubky pro posleh audia ;)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#12 Příspěvek od Sweden »

M5 V10 jsem měl asi 60tis km a byla obrovská škoda, ze jsem všechen ten nádhernej zvuk nechal za sebou

Rozved prosim trochu tuhle myslenku/vetu,nejak jsem nepochopil co jsi chtel rici :)
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

že kdyby neměl střechu tak by si to užil víc :)
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#14 Příspěvek od pesa »

JaraX přesně. Uvnitř jsem prostě z toho nádhernýho zvuku neslyšel. Když jsem si otevřel okno a šel nad 4tis ot. tak jsem už padil tak rychle ze zvuk z motory (spis z vyfuku) prehlusil rachot kolem proudiciho vzduchu. Takže v kabru to určitě musí byt jiny kafe!
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#15 Příspěvek od Sweden »

Aha,diky za objesneni,tahle vec mi nedosla,nicmene chapu ze bez strechy to musi byt megaporno,ale i se strechou to musi byt pohlazeni po dusi,jak V10 tak V8.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Odpovědět