Teď jsou na autě originál 324mm kotouče (3,0d).
Shlídnul jsem už spoustu nabídek - jak na nový kity, tak použité brzdiče (většinou Bremba) z různých aut od Alfy Romeo, přes Mercedesy, Porsche, po třeba Lamborghini. Otázka zní, z čeho použít. Cenově, předpokládanym výkonem, úvahou nad podobnou provozní hmotností atd. mi vycházejí zajímavě šestipístky z MB (SL?) AMG. Kotouče by měli mít v průměru (teď si nejsem jistej, to bych upřesnil) 360x30mm. Přes léto provozuju 19" BMW kola v rozměrech 8x19 s ET20 a zadek 9,5X19 s ET32..
Potřeboval bych nějakej postřeh/rady/tipy od někoho už znalého, kdo by mi byl schopnej říct - z tohodle auta neber, z tohodle jóó nebo tyhle brzdiče je potřeba ubrousit (což bych nerad) aby vlezli pod kolo... A ve finále nějakou osvědčenou techniku měření - jak vyrobit držák třmene, jak odměřit, z čeho vyrobit, případně kde koupit. To samý s kotoučema. Budou samozřejmě jinak zapuštěný a snad ze všech aut budou mít jiný rozteče. Brzdy budu používat jen s těmahle kolama, v zimě s timhle autem moc nejezdim nebo je přehodim za OEM. Z toho důvodu budu volit něco mezi 360mm až 380mm. V čechách mi tyhle díly přijdou trochu předražený, nicméně v zahraničí jsou ceny o dost příznivější. Repas pístků před montáží beru tak nějak samozřejmě..
Jinak o kladech, ale i záporech takto velkých brzd moc dobře vím. S tím do toho jdu. I když to neni Mko nebo podobný náčiní, tak už mi cca rok plní spíš službu víkendovky/auta pro radost/auta na dovolený, tak proto vymýšlim podobný kraviny


Dík za postřehy