Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Čiptuning N52, N53 (prostě neturbo R6) vs. STK + ME
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
vita11 píše: tento měsíc pojedu na výměnu všeho co v autě maže
Co tam liješ? Aktuálně mám v obou autech čerstvý Pentosynth 5w-40.... v návaznosti na článek na d-fensovi teda už určitě nikdy nebudu odkládat pravidelné výměny woleje... po Pentosinu do obou půjde Millers EE 5w-40 nano,všichni mí známí si ho chválí (včetně toho, co si stěžoval na dlouhé převody 325i

Při první výměně jsem dával Castrol EDGE 5w-40, při druhé Castrol Magnatec 5w-40 (teď bude moje třetí) ... nějak nevím který je lepší, ale kdosi tady kdesi kdysi písal, že pro benziny je lepší Magnatec a EDGE je spíš pro nafťáky. Každopádně oba mají potřebnou specifikaci a požadovanou viskozitu..
Odpůrcem long lifů jsem kdykoliv, kdekoliv, za jakýchkoliv okolností, v jakémkoliv autě už odjakživa
Tentokrát chci udělat i převodovku a difec a tam dám asi to, co mi napoví Castrol
Odpůrcem long lifů jsem kdykoliv, kdekoliv, za jakýchkoliv okolností, v jakémkoliv autě už odjakživa
Tentokrát chci udělat i převodovku a difec a tam dám asi to, co mi napoví Castrol
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


U atmosférického motoru, který má navíc už tak docela vysoký litrový výkon, tomu teda nevěřím ani z půlky. A za tu cenu už vůbec ne.
Jediné, kde jsem ochoten takovému zvýšení výkonu uvěřit, je uškrcená verze toho motoru. A tam se ty úpravy pohybují v desetinásobných cenách.
Jediné, kde jsem ochoten takovému zvýšení výkonu uvěřit, je uškrcená verze toho motoru. A tam se ty úpravy pohybují v desetinásobných cenách.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
pavproch fčíl na AF.cz píše:Taxem na 14 dní o brambora kratší.... už ho má ve spárech dvorní mechanik Michal.... KW V1 (-15mm), úplně fšecky silenbloky (OEM BMW echt guma, žádný PuR), vepředu i ramena, zasílené stabíky UUC vč. uložení, komplet brzdy (OEM BMW)... dyž už bude autí na zvedáku s rozhozenou př. nápravou, tak bude zespoda přístup k motoru a konečně zablinduje i ten připičatělý EGR.... a opraví pár kosmetických vad zespoda -pozůstatky po několika sednutích na břucho ve sněhu a sračkách...
Sem kurewsky zvědav na změnu jízdních vlastností....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
pavproch píše:Tak už sem s bramborem jel - sic jen kousek (cca 25km, rovné dlouhé úseky po kvalitním asfaltu i serepetiny do Soláňe po "českém" asfaltu, na úplně nových letních Pzero) - Jo! Jo! Jo! Podvozek výrazně ztuhnul a zpřesnil se.... první pocity sou veskrze pozitivní - mmirovi navzdory: "JE to motokráva"... sic taková přerostlejší a těžší, ale pro mě prostě je..... fčíl mi to Michal přezuje z5 na zimní a přes týden budu mít dostatek času to pořádně vyzkušať...
EGR sa zase nekonal, bo zespoda sa k němu nedalo dostat... takže při přáíěštím servisu....
POZOR na firmu AUTOCHIP---jako řada dalších něco slibují ale je to asi podvod.
http://www.autohificlub.cz/forum/13-ost ... -zkusenost
je toho více na netu kdo chce tak pohledá...mě to bylo hned jasné že čistou atmosféru takto nikdo nenačipuje za pár tisíc slibují 30koní to je úlet.
Většinou to profíci ladí dva dny na 15-20koní více... a stojí to docela velkej ranec peněz.
http://www.autohificlub.cz/forum/13-ost ... -zkusenost
je toho více na netu kdo chce tak pohledá...mě to bylo hned jasné že čistou atmosféru takto nikdo nenačipuje za pár tisíc slibují 30koní to je úlet.
Většinou to profíci ladí dva dny na 15-20koní více... a stojí to docela velkej ranec peněz.
To je těžký, osobně jsem se setkal s lidmi, kteří přijeli a chtěli načipovat auto kabelem a ne pájením do jednotky i přesto, že to u jejich modelu auta prostě nejde. Dokonce jednou k nám přijel pán, jehož auto ani nejde chipovat. V obou případech řekli, že jsem teda amatéři a že u konkurence nemají problém jejich auto upravit. Takže místo toho, aby jim někdo řekl pravdu, si vezme firma peníze a auto stojí dvě hodiny v garáži jako že se ladí.