Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Simons vs. Eisenmann vyfuk

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
cucot
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 23.02.2013 01:00

#1 Příspěvek od cucot »

Zdravim,

Mate niekto skusenosti z porovnania tychto 2 vyfukov? Simons vs. Eisenmann

Simons je pre mna zatial neznama znacka, ale vyzera ze je velmi popularna v severskych krajinach. Okrem ineho, Simons pre e36 vyjde na zhruba 11 000 CZK (http://en.bsr.se/product/exhaust_system_4050370H3DR/201) zatial co Eisenmann 17 600 CZK

Neviem vsak ako je to s kvalitou, vykonom a samozrejme zvukom

Kara na ktoru by to slo je e36 323ti

Dik
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od lubooos »

Simons jsem mel na saabu 9000 a byl jsem spokojenej. Kvalita parada a nic kvalitnejsiho ani snad na saaby nedelaj. Svary dobry, nikde nic nelezlo a zvuk to melo krasnej. Jen jsem mel klasickej, nerezovej byl mimo moje moznosti. Mel jsem 2.5" prumer ale turbo motor. Nevim tim padem je na tom atmoska.
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#3 Příspěvek od Danny Moderátor »

Ještě bych doplnil Bastuck, celonerez, v Německu s Eisenmannem no1.
Navic mají i typový list.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Bastuck jsem měl, perfektní práce, vše z nerezu už od katu.
Zvuk takřka seriový, příjemný.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
cucot
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 23.02.2013 01:00

#5 Příspěvek od cucot »

@Francis: predpokladam ze mas 323ti, e36, compact.

Co hladam je nieco decentne, ale zaroven sportove, s jemne lepsou zvukou kulisou nez pri seriovom vyfuku. Aby to nebudilo susuedov a zaroven sa v kabine dalo este pocuvat radio.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Eisenmann má famózní zvuk......
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

cucot píše:@Francis: predpokladam ze mas 323ti, e36, compact.

Na svůj věk máš mizernou paměť :-D http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 33&start=7
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#8 Příspěvek od majkouch »

M3maniac píše:Eisenmann má famózní zvuk......


můžu potvrdit, sice pro e92 335i, ale nevím proč by to pro jiné nemělo platit také 8)
cucot
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 23.02.2013 01:00

#9 Příspěvek od cucot »

Francis píše:
cucot píše:@Francis: predpokladam ze mas 323ti, e36, compact.

Na svůj věk máš mizernou paměť :-D http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 33&start=7


..ja viem :idea:

tak jak chlapi - jeden tvrdi eisenmann, druhy bastuck. V prispevku nahore som pisal co asi hladam
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Já ti psal, že Bastuck má příjemný až skoro seriový zvuk, ty výše píšeš že chceš víc hluku, tzn. Bastuck pro tebe asi nebude to pravé.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pokud chceš nejen zvuk ale i výkon, mohu doporučit sestavu jakou mám v současnosti: svody M3, katy + střed M3, zadní tlumič Z3 3.0i (má dva vstupy).

Zástavba je poměrně jednoduchá. Pod svody (ke hlavě) podložku 6 mm + delší šrouby, středy ke svodům bez problémů, za středovými tlumiči zredukovat na menší průměr a zadní tlumič ze Z3 opět bez problémů. Jediné sváření je redukce z M3 středu na Z3 konec, práce na "chvilku".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
cucot
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 23.02.2013 01:00

#12 Příspěvek od cucot »

Francis píše:Já ti psal, že Bastuck má příjemný až skoro seriový zvuk, ty výše píšeš že chceš víc hluku, tzn. Bastuck pro tebe asi nebude to pravé.


:) Pozor Francisi, pisal som: nieco decentne, ale zaroven sportove, s jemne lepsou zvukou kulisou nez pri seriovom vyfuku. Aby to nebudilo susuedov a zaroven sa v kabine dalo este pocuvat radio.

S Eisenmannom mam obavu ze by to bolo az prilis - aby mi v kabine nezalahlo v usiach - robim obcas dialkove vylety do Chorvatska.

Ak si Bastuck mal na 323ti, myslis ze toto video mi da predstavu o zvuku Bastucku?

https://www.youtube.com/watch?v=lSqXy5fZ90k

Dik
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

V kabině je Bastuck slyšet +- stejně jako serie. Já ho měl též s rourou za katem bez homologace na veřejné silnice (gruppe A, je asi o 100eur levnější než homologovaná) ale v kombinaci s vysypaným katem a zachovalým seriovým obalem katu, takže zvuk byl dost jiný.
Osobně se mi víc zamlouvá zvuk eisenmannova tlumiče. Bastuck jsem koupil, neb jsem našel v DE dodavatele za dobrou cenu, kdy komplet tlumič i s rourou od katu byl levnější než samotný koncový tlumič od Eisenmanna a já potřeboval i tu střední rouru.

Vnímání hluku je velmi subjektivní, každý má jiný vkus. Současný zvuk se mi líbí víc než Eisenmann a navíc to znatelně pomohlo výkonově. Cenovka zhruba jako holý koncový tlumič od Eisenmanna (svody M3 za 160 euro, středy z M3 za 2k Kč, zadní tlumič Z3 3.0i za 216 euro, něco stály dvě redukce 60->50 + 12 ks těsnění pod svody + asi 500 Kč vypálení podložek mezi svody a hlavu). Bastuck je na ebay kolem 600 eur za celou sadu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#14 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tan Bastuck podle odkazu mě přijde ve středních otáčkách už hlasitější až rezonující, ale spodek pecka pila. Jo nerez je nerez.


Co je decentní jakoby serie spíš ten esesákmann, ale proč davat tolik peněz za tak malou změnu :?: : https://www.youtube.com/watch?v=E45FQkqb4to
Odpovědět