Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Simons vs. Eisenmann vyfuk
Zdravim,
Mate niekto skusenosti z porovnania tychto 2 vyfukov? Simons vs. Eisenmann
Simons je pre mna zatial neznama znacka, ale vyzera ze je velmi popularna v severskych krajinach. Okrem ineho, Simons pre e36 vyjde na zhruba 11 000 CZK (http://en.bsr.se/product/exhaust_system_4050370H3DR/201) zatial co Eisenmann 17 600 CZK
Neviem vsak ako je to s kvalitou, vykonom a samozrejme zvukom
Kara na ktoru by to slo je e36 323ti
Dik
Mate niekto skusenosti z porovnania tychto 2 vyfukov? Simons vs. Eisenmann
Simons je pre mna zatial neznama znacka, ale vyzera ze je velmi popularna v severskych krajinach. Okrem ineho, Simons pre e36 vyjde na zhruba 11 000 CZK (http://en.bsr.se/product/exhaust_system_4050370H3DR/201) zatial co Eisenmann 17 600 CZK
Neviem vsak ako je to s kvalitou, vykonom a samozrejme zvukom
Kara na ktoru by to slo je e36 323ti
Dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Simons jsem mel na saabu 9000 a byl jsem spokojenej. Kvalita parada a nic kvalitnejsiho ani snad na saaby nedelaj. Svary dobry, nikde nic nelezlo a zvuk to melo krasnej. Jen jsem mel klasickej, nerezovej byl mimo moje moznosti. Mel jsem 2.5" prumer ale turbo motor. Nevim tim padem je na tom atmoska.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Bastuck jsem měl, perfektní práce, vše z nerezu už od katu.
Zvuk takřka seriový, příjemný.
Zvuk takřka seriový, příjemný.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
cucot píše:@Francis: predpokladam ze mas 323ti, e36, compact.
Na svůj věk máš mizernou paměť

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:cucot píše:@Francis: predpokladam ze mas 323ti, e36, compact.
Na svůj věk máš mizernou paměťhttp://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 33&start=7
..ja viem

tak jak chlapi - jeden tvrdi eisenmann, druhy bastuck. V prispevku nahore som pisal co asi hladam
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Já ti psal, že Bastuck má příjemný až skoro seriový zvuk, ty výše píšeš že chceš víc hluku, tzn. Bastuck pro tebe asi nebude to pravé.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chceš nejen zvuk ale i výkon, mohu doporučit sestavu jakou mám v současnosti: svody M3, katy + střed M3, zadní tlumič Z3 3.0i (má dva vstupy).
Zástavba je poměrně jednoduchá. Pod svody (ke hlavě) podložku 6 mm + delší šrouby, středy ke svodům bez problémů, za středovými tlumiči zredukovat na menší průměr a zadní tlumič ze Z3 opět bez problémů. Jediné sváření je redukce z M3 středu na Z3 konec, práce na "chvilku".
Zástavba je poměrně jednoduchá. Pod svody (ke hlavě) podložku 6 mm + delší šrouby, středy ke svodům bez problémů, za středovými tlumiči zredukovat na menší průměr a zadní tlumič ze Z3 opět bez problémů. Jediné sváření je redukce z M3 středu na Z3 konec, práce na "chvilku".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Já ti psal, že Bastuck má příjemný až skoro seriový zvuk, ty výše píšeš že chceš víc hluku, tzn. Bastuck pro tebe asi nebude to pravé.

S Eisenmannom mam obavu ze by to bolo az prilis - aby mi v kabine nezalahlo v usiach - robim obcas dialkove vylety do Chorvatska.
Ak si Bastuck mal na 323ti, myslis ze toto video mi da predstavu o zvuku Bastucku?
https://www.youtube.com/watch?v=lSqXy5fZ90k
Dik
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
V kabině je Bastuck slyšet +- stejně jako serie. Já ho měl též s rourou za katem bez homologace na veřejné silnice (gruppe A, je asi o 100eur levnější než homologovaná) ale v kombinaci s vysypaným katem a zachovalým seriovým obalem katu, takže zvuk byl dost jiný.
Osobně se mi víc zamlouvá zvuk eisenmannova tlumiče. Bastuck jsem koupil, neb jsem našel v DE dodavatele za dobrou cenu, kdy komplet tlumič i s rourou od katu byl levnější než samotný koncový tlumič od Eisenmanna a já potřeboval i tu střední rouru.
Vnímání hluku je velmi subjektivní, každý má jiný vkus. Současný zvuk se mi líbí víc než Eisenmann a navíc to znatelně pomohlo výkonově. Cenovka zhruba jako holý koncový tlumič od Eisenmanna (svody M3 za 160 euro, středy z M3 za 2k Kč, zadní tlumič Z3 3.0i za 216 euro, něco stály dvě redukce 60->50 + 12 ks těsnění pod svody + asi 500 Kč vypálení podložek mezi svody a hlavu). Bastuck je na ebay kolem 600 eur za celou sadu.
Osobně se mi víc zamlouvá zvuk eisenmannova tlumiče. Bastuck jsem koupil, neb jsem našel v DE dodavatele za dobrou cenu, kdy komplet tlumič i s rourou od katu byl levnější než samotný koncový tlumič od Eisenmanna a já potřeboval i tu střední rouru.
Vnímání hluku je velmi subjektivní, každý má jiný vkus. Současný zvuk se mi líbí víc než Eisenmann a navíc to znatelně pomohlo výkonově. Cenovka zhruba jako holý koncový tlumič od Eisenmanna (svody M3 za 160 euro, středy z M3 za 2k Kč, zadní tlumič Z3 3.0i za 216 euro, něco stály dvě redukce 60->50 + 12 ks těsnění pod svody + asi 500 Kč vypálení podložek mezi svody a hlavu). Bastuck je na ebay kolem 600 eur za celou sadu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Tan Bastuck podle odkazu mě přijde ve středních otáčkách už hlasitější až rezonující, ale spodek pecka pila. Jo nerez je nerez.
Co je decentní jakoby serie spíš ten esesákmann, ale proč davat tolik peněz za tak malou změnu
: https://www.youtube.com/watch?v=E45FQkqb4to
Co je decentní jakoby serie spíš ten esesákmann, ale proč davat tolik peněz za tak malou změnu
