Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Čiptuning N52, N53 (prostě neturbo R6) vs. STK + ME
vita11 píše:šak píšu čip a sánía tady ti tuneři to většinou nabízí v balíčku
Keby v tom tuningu (odkaz čo som dával o pár príspevkov vyššie) bolo aj 3-stupnove sanie, asi by to nestalo komplet nejakych 600euro. Budvlad dal za upravu aj so saním cca 2000.-
Kto to tu ponuka "balicku" ? Nejako som to nenasiel...
MMM123 píše:Keby v tom tuningu (odkaz čo som dával o pár príspevkov vyššie) bolo aj 3-stupnove sanie, asi by to nestalo komplet nejakych 600euro. Budvlad dal za upravu aj so saním cca 2000.-
Kto to tu ponuka "balicku" ? Nejako som to nenasiel...
Většinou to stojí ty 2tis EUR (tvůj odkaz jsem neotevíral, bral jsem to jako jednoho z nich). Nabízí to několik německých úpravců. Jestli ti belgičani sání nemění, tak to může být důvod, proč se nedostanou na plnohodnotý výkon 330i. SW přiškrcení/omezení přívodu paliva je hlavní aspekt toho sníženého výkonu 325i
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


abych to nemusel vypisovat tady už to bylo řečeno vše zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85636
zde úpravce ... možná umí i někdo v ČR.
http://wintertuning.de/index.php?option ... Itemid=112
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85636
zde úpravce ... možná umí i někdo v ČR.
http://wintertuning.de/index.php?option ... Itemid=112
Filozof píše:abych to nemusel vypisovat tady už to bylo řečeno vše zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85636
Tak "vše" tam určite povedané nebolo, už len kvoli tomu že tá téma prebiehala v roku 2010. Vtedy tam nikto neavizoval úpravu, ktorú som náhodou objavil :
http://www.br-performance.be/en-be/chip ... -325i-n53/
Som jeden z majiteľov E90 325i N53B30UO a preto ma to dosť zaujíma.
Nenašiel by sa niekto jazykovo zdatný, kto by to vedel preveriť o čo tam vlastne ide ?
Filozof píše:zde úpravce ... možná umí i někdo v ČR.
http://wintertuning.de/index.php?option ... Itemid=112
Zrovna o tomto úpravcovi (wintertuning) sa budvlad po osobnej skusenosti vyjadril v zmysle, že to boli vyhodené peniaze a auto to nedalo nič...
pavproch píše:a ještě chvíli nic asi reportovat nebudu, bo Michalovi sa do teho vyloženě nechce... a při dnešním servisu to zase neudělal... je teda fakt, že tomu vývodu ze svodů k EGR je u 4kolky (xdrive) strašně, ale strašně blbý přístup...
A nie je možné to zaslepiť na nejakom prístupnejčom mieste? Veď to nemusí byť zrovna na výfukových zvodoch, či áno ?
Hromada informací je na německých fórech. Trochu jsem kolem toho kroužil před cca 1,5 rokem a dalo se tam najít co všechno je jinak mezi 325i a 330i, jakým způsobem je to přiškrcené, dost referencí (tenkrát se tam mluvilo o 2 firmách, ale už si nepamatuju jména). Hodně lidí si tenkrát stěžovalo, že nedosáhli slibovaného výkonu, ale třeba jenom polovičního nárustu (měřeno hned po čipu a po nějakém zajetí se to mělo zlepšit...)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


MMM123 píše:Filozof píše:zde úpravce ... možná umí i někdo v ČR.
http://wintertuning.de/index.php?option ... Itemid=112
Zrovna o tomto úpravcovi (wintertuning) sa budvlad po osobnej skusenosti vyjadril v zmysle, že to boli vyhodené peniaze a auto to nedalo nič...
Wintertuning to dělá před barákem a jsou to vyhozené peníze.
@BudVlad: som rád že si sa zapojil do debaty. To isté som odpovedal niekomu o pár príspevkov vyššie, ktorý ten wintersport odporúčal a tvrdil, že všetko na túto tému už bolo povedané:::
Btw: čo si myslíš o tej úprave, čo som nadhodil vyššie ?? Je to podľa teba možné len premapovaním ?
http://www.br-performance.be/en-be/chip ... -325i-n53/
Btw: čo si myslíš o tej úprave, čo som nadhodil vyššie ?? Je to podľa teba možné len premapovaním ?
http://www.br-performance.be/en-be/chip ... -325i-n53/
Áno, toto som už na fore videl. Budvlad to zaslepil v tom mieste preto, lebo sa mu to tam hodilo, kedže menil zvody a musel pri tom prirubu zo zvodov do EGR odpajať. Ale ked tak pozeram na schemu AGR okruhu, tych miest na zaslepenie je tam viac, podla mna je uplne jedno kde sa ten okruh preruší. Pokiaľ to má motoru pomôcť a nerobí to autu žiadny problém, veľmi rád by som to realizoval.
Ďalšia vec: N53B30 má zvody pochopiteľne dvoje, AGR ventil je predpokladám len jeden. To znamená že je napojený len z jedných výfukových zvodov ?
MMM123 píše:
Btw: čo si myslíš o tej úprave, čo som nadhodil vyššie ?? Je to podľa teba možné len premapovaním ?
Přemapováním se výkon zvýšit dá, ale vždy si to nechat dělat na brzdě.
Přestavba 325i na 330i není jen o zvýšení výkonu. 330i má větší brzdy, jinou převodovku, jiný diferenciál, jiný výfuk ... Já jsem kupoval 325i protože jsem plánoval dostat z motoru víc než má 330i, měnit brzdy, výfuk, diferenciál ...
Z motoru se dá dostat i víc než 300 hp. Tady je upravený N52 s výkonem 340 hp ( v podstatě stejný motor bez přímého vstřiku ale s valvetronic):
