Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Regulátor tlak. paliva M50/M52,Bohatost směsi....

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#1 Příspěvek od Rade520 »

Ahoj,
Jaké máte zkušenosti se zvýšením tlaku paliva na palivové liště?
V plánu je koupit tento adaptér:http://www.highperformanceparts.cz/adapter-na-palivovou-listu-bmw-e31-e34-e36-e38-e39-e46-z3.12498
Jaký k němu použít reg. paliva,jde mi o to aby to nebyl čínskej shit a nechcal
z něj benzín na všechny strany...atd prostě jestli máte z nějakým konkrétním typem zkušenost?
Potom mají nově v nabídce toto:http://www.highperformanceparts.cz/regulator-tlaku-paliva-pro-bmw-motory-17-51-bar.58375 ale nějak jsem nepochopil kde se tam nastaví tlak,manometr se dá koupit za dvě kila.
Díky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Pokud chceš jít do kvalitního a spolehlivého regulátoru, tak pro orientaci co vyjdou ...

http://server.pure-pf.com/webshop2/index.php?id_category=54&controller=category&id_lang=1

ty čínský taky nějak fungují, občas jim praskne membrána, barometr nefunguje jak má, někdy z toho teče benzín - vše co je z pryže, tak nevydrží :lol: Já jsem nastavil "nějakej" tlak dle bohatosti 13:1 a jako funguje to celej rok, jen si to trošku pápne :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#3 Příspěvek od Danny Moderátor »

s těma čínskýma osobní zkušenost - membrána opravdu praskla a nechybělo mnoho aby to shořelo.
na závodničce používám tohle a funguje to
http://www.ask-motorsport.cz/palivovy-s ... lusenstvi/
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#4 Příspěvek od Rade520 »

Díky ,tak budu hledat po motorsport shopech,
tuning za 1tkč právě nechci riskovat abych neshořel.
Jěště mě napadlo sáhnout po něčem origo Bmw,
Nevíte jestlli pasuje vstřik lišta M54b30 na sání M50?
A kolik má tlak na liště M54,S50,S54...apod ten regulátor vypadá dost podobně.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

podstatné je to, že potřebuješ stavitelný...
Potřebuješ to odladit na bohatost správnou vzhledem k velikosti vstřiku... 4 bary třeba můžou být hodně z jiného modelu, budeš potřebovat třeba méně, nebo více, nevím jaké máš plány :) Prostě to zbytečně můžeš zachcat benzínem :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#6 Příspěvek od Rade520 »

Tak asi něco vyzkouším,ten regulátor asi nepoužiji:
Jestli to dobře chápu tak ten adaptér do lišty funguje jako záslepka na tu vratnou hadici takže ji můžu oddělat.
Ještě se zeptám čím nejlépe změřit bohatost?
Stačí toto:http://www.highperformanceparts.cz/turbo-timer-apexi-style.1092
Nebo potřebuji lambdu?
Přílohy
palivo.jpg
palivo.jpg (24.42 KiB) Zobrazeno 11667 x
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"

#7 Příspěvek od Rade520 »

Tak už to běží na regulátoru od ASK motorsport-made in Italy.
Záslepka na palivovou lištu za litr nebyla potřeba,stačila půl hodina fušování v práci.
Přílohy
regulátor.jpg
regulátor.jpg (88.46 KiB) Zobrazeno 11631 x
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Hezkéééé :)

Na bohatost potřebuje širokopásmou lambdu.
Kup si innovate MTX-L
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od noname »

Ahoj, puvodni regulator jsi tam mohl nechat, ten by jen hlidal minimalni tlak. Za nej pak na vratku stelovak. Ale proc pisu, na serii m52 timto bohatost nezvysis, mozna tak na par desitek km, nez si jednotka zkrati delku vstriku.
Odpovědět