Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5 e34 6st. převodovka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
V ETK je v tom trochu bordel bych řekl, protože převodovka která je namontována na E34/E30 nemůže sedět na E36, potažmo na E39 M5
E34 M5 má nejstarší typ příruby podobně jako E30 M3, kde jsou ještě staré bloky s roztečí na válec 10cm (big six
)
Potom jsou klasické R6 příruby pro motory s roztečí na válec 9cm - ve stejné podobě se vyrábí dodnes defacto (E36 + E46 M3) a mnoho dalších neemkových motorů
E39 M5 má největší přírubu, jak kvůli 265mm setrváku, tak i kvůli velikosti motoru
Myslím, že tato příruba je i stejná pro V12 (snad potvrdí někdo jiný možná)
Suma sumárum prostě nelze dát na E34 jinej typ skříně, než s přírubou M30,M10,S38,S14
Jen jako poznatek - dá se ta přiruba předělat - kamarád to dělal, ale raději bych hledal origo skříň
Pokud hledáš origo 6q skříň z S38 tak přeji hodně štěstí, je jich fakt uplný minimum, protože ne všechny 3.8 měli 6q
E34 M5 má nejstarší typ příruby podobně jako E30 M3, kde jsou ještě staré bloky s roztečí na válec 10cm (big six

Potom jsou klasické R6 příruby pro motory s roztečí na válec 9cm - ve stejné podobě se vyrábí dodnes defacto (E36 + E46 M3) a mnoho dalších neemkových motorů

E39 M5 má největší přírubu, jak kvůli 265mm setrváku, tak i kvůli velikosti motoru

Suma sumárum prostě nelze dát na E34 jinej typ skříně, než s přírubou M30,M10,S38,S14

Jen jako poznatek - dá se ta přiruba předělat - kamarád to dělal, ale raději bych hledal origo skříň

Pokud hledáš origo 6q skříň z S38 tak přeji hodně štěstí, je jich fakt uplný minimum, protože ne všechny 3.8 měli 6q

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Tyhle 6ti kvalty fakt nejdou opravit. Ta prevodovka jde pouze rozebrat, ale nekoupis do ni jediny sroubek. Tyhle se proste kupuji nove, kdyz sem to resil pred par lety, dala se sehnat kolem 90tis (nova). Proto jsou dnes docela cenne 5ti kvalty ze stare 3.0 V8, je to totis jedina pouzitelna a opravitelna nahrada na V8.Podle toho oznaceni co pises by mela byt stejna jako M5 E39, pokud se tedy nepletu.. Jsou to drzaky, pry ale neopravitelne, coz se mi moc verit nechce, opravit se da vse. Mel jsem jich nekolik, dve stale mam a vsechny jsou a byly OK.
Ovsem jak je to s tim 6ti kvaltem na e34 netusim..
S M3 e36 6q je udajne stejna prevodovka z Toyoty Supry, navic je dimenzovana na vetsi kroutak a nema tolik trpet na synchrony... obecne jakkakoliv rozmerove podobna prevodovka jde predelat na jine auto/motor odriznutim priruby a navarenim jine, pokud to nejde jen prohodit...
“Ability is what you're capable of doing.”