Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Motor E36 M3 3,2 S50B32 na kusy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 03.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
uz se me na to ptalo hodne lidi prez soukromou zpravu. A jelikoz se mi ze strany bezousku nedostalo zadne, ale vubec zadne podpory a pouze slova jak je to mrzi, tak jsem se rozhodl to sem napsat natvrdo. Ja mam svedomi ciste a nemam se za co stydet. Obtistene ventily na vsech valcich hovori jasne o dlouhodobem kontaktu zapricenenem... at uz cimkoliv, tak jednoznacne chyby pri sestavovani. coz muze mit az konecny dusledek ze vylitla ven ojnice.
Zpracovany znalecky posudek, ktery tvrdi, ze motor prestal mazat - ze byly v oleji nalezeny stopy vody - protoze pri te rane se to vsechno slilo do sebe je pro me naprosto nevypovidajici.
A aby znalec si motor nerozebral a nekoukal na ty obtistene pisty, jsou veci co nedovedu pochopit.
Ale i kdybych sem nic nepsal, vi to hodne lidi a oni si to reknou.
Zpracovany znalecky posudek, ktery tvrdi, ze motor prestal mazat - ze byly v oleji nalezeny stopy vody - protoze pri te rane se to vsechno slilo do sebe je pro me naprosto nevypovidajici.
A aby znalec si motor nerozebral a nekoukal na ty obtistene pisty, jsou veci co nedovedu pochopit.
Ale i kdybych sem nic nepsal, vi to hodne lidi a oni si to reknou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele: