Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nepravidelný volnoběh M5 e34 3.8

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#41 Příspěvek od Radek »

Martin85 píše:Taky mě napadlo, jestli to nemůže dělat to, že nemám srovnané klapky. Nevíš, kdo to v čechách, nejlépe v Praze dělá?


asi bych se zameril na ty klapky... MAF za behu odpoj a uvidis jestli funguje....prisavani vzduchu mas vylouceno?
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#42 Příspěvek od Martin85 »

Už jsem zkontroloval fakt hodně hadic, dvě jsem i vyměnil a přisávat by to nemělo. Zkusím odpojit tu váhu.
hulda
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od hulda »

Jak to vypadá?
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#44 Příspěvek od Martin85 »

Dnes mi přišla nová lambda, tak jí tam ve středu dám a uvidím. Jinak jsem neměl čas, takže jsem tu váhu nevyzkoušel.
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#45 Příspěvek od Martin85 »

Tak jsem chtěl vyměnit lambdu a při vyndavání té staré, což zabralo asi hodinu práce z čehož dvacet minut bylo nahřejvání :D , jsem zjistil, že ve spoji před lambdou je prasklina, která se táhne cca 15cm. Tak jsem to dal svařit. V pátek to snad nahodím, tak pak poreferuju.

Bohužel jsem taky zjistil, že mám KO zadní tlumič výfuku, takže pokud by se někomu doma válel tlumič na M5 beru ho:).

Už jsem uvažoval jak to vyřeším a nejednoduší a asi nejlevnější varianta je koupit střed i koncák od Supersprintu. Vyjde to cca na 25tis Kč a jeto z nerezu.
Takže jdu šetřit :D
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#46 Příspěvek od ARMAN »

to bych radši dal Eisenmann ať je ten vyfuk je i slyšet :twisted:
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#47 Příspěvek od Martin85 »

a viděl si kolik stojí Eisenman. Za tu cenu mám od Supersprintu komplet výfuk včetně sportovních katalyzátorů. A od Eisenmanu máš pouze zadní tlumič, pokud se nepletu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od MattyX Moderátor »

SuperSprint bude taky dobre, cenově je to lepší než Eisennman a zvuk docela podobnej :) Hlavní je mít verzi race :twisted: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#49 Příspěvek od Martin85 »

na M5 dělají jenom jednu verzi.
hulda
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od hulda »

Trošku zamrzí že na E34 M5 je malo vyfuku a každy zni jak Eclipse z Rychle a zběsile.. :D mit E39 nebo E60 M5 tam jsou podstatně zajimavější značky na výběr...
Já si necham original, dokud bude mít na čem držet.. :D
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#51 Příspěvek od Martin85 »

Tak jsem dneska vyměnil tu lambda sondu a je to pořád stejný. Sice je to o málo lepší ale pořád má volnoběh nízkej a motor vynechává.

Zkusil jsem za běhu odpojit váhu. Chod motoru se ještě zhoršil a po cca 10s motor chcípnul.

Někdo nějaký nápad, co zkusit teď?
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#52 Příspěvek od Martin85 »

Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.


Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátku ;) Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš :)

Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou ;) Nové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#54 Příspěvek od Rendis »

Já mám od Supersprintu kromě svodů celý výfuk se slevou 12%
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#55 Příspěvek od Martin85 »

MattyX píše:
Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.


Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátku ;) Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš :)

Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou ;) Nové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá :)


Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.

S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.

A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec :(
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#56 Příspěvek od Martin85 »

Rendis píše:Já mám od Supersprintu kromě svodů celý výfuk se slevou 12%


A nemáš ten starý origo výfuk? Dost by se mi hodil :o
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#57 Příspěvek od Rendis »

Martin85 píše:
Rendis píše:Já mám od Supersprintu kromě svodů celý výfuk se slevou 12%


A nemáš ten starý origo výfuk? Dost by se mi hodil :o


Bohužel nemám.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Martin85 píše:
MattyX píše:
Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.


Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátku ;) Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš :)


Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou ;) Nové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá :)


Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.

S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.

A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec :(


Jiný stoupání nemá, má úplně jinej závit ;)

informace o tom co je kde jakej shit ber s rezervou půlka lidí pak nepíše B, že něco sami zkurvili při výměně a nebo jim někdo křívě zbrousil hlavu atd.

jj je to tak, sada kruhů na jeden válec tolik cca stojí... pak sada nových kovaných pístů s novýma kruhama dává o to větší smysl :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

#59 Příspěvek od Martin85 »

A co znamená jiný závit? Buď je jiný průměr anebo stoupání ne? Já jsem teda mechanik samouk ale nevím jakej by to mohlo mít jiný závit. Každopádně si dám pozor.

Teď jsem našel, že ty kroužky by mělo vyrábět MAHLE. Čísla jsou:

082 94 N0
082 94 N1
082 94 N2

Zkusím to někde poptat a uvidím. Nebo jste to už někdo zkoušel?

A na kolik vyjdou písty i s kroužkama?
hulda
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od hulda »

Martin85 píše:Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.


No... první pokusy jsem daval glaser a šrouby jsem neměnil.. poslední "stavba" který už drží a nemám s tím problém proběhla s novými šrouby a těsněním victor reinz. (rozhodnul jsem se tak protože prvovýroba těsnění je bud VR nebo Goetze)

Kroužky jsem koupil u http://www.szakalmetal.eu/cz.

Ajusa mi byla vymluvena z důvodu, že postrádá měděné lemování kolem olejového kanálu, což může mít za následek uník oleje mezi hlavou a blokem. Takže te se vyhýbám obloukem a sám mám jednu doma, kterou jsem raději nepoužil.
Odpovědět