Martin85 píše:Taky mě napadlo, jestli to nemůže dělat to, že nemám srovnané klapky. Nevíš, kdo to v čechách, nejlépe v Praze dělá?
asi bych se zameril na ty klapky... MAF za behu odpoj a uvidis jestli funguje....prisavani vzduchu mas vylouceno?
Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
MattyX píše:Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátkuPokud máš na kužel - tak v pohodě změříš
Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavouNové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá
Martin85 píše:MattyX píše:Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího. Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.
Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátkuPokud máš na kužel - tak v pohodě změříš
Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavouNové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá
Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.
S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.
A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec
Martin85 píše:Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)
Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.