Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Můj nový miláček !BMW E39 M5!
tak proč nikdo nechce napsat kolik ho stojí provoz auta ?
Benzín a servis. Jistě je řada z vás co si vede servisní knihu alespoň pro sebe nebo z hlavy dokáže říci kolikrát tankuje plnou a kolik stáli poslední investice za rok zpátky.
ten kdo jezdí 1-2 tisíce km ročně neberu jako údaj to je pak už fakt sváteční auto.
Benzín a servis. Jistě je řada z vás co si vede servisní knihu alespoň pro sebe nebo z hlavy dokáže říci kolikrát tankuje plnou a kolik stáli poslední investice za rok zpátky.
ten kdo jezdí 1-2 tisíce km ročně neberu jako údaj to je pak už fakt sváteční auto.
Co, kde, jak???Filozof píše: 2-3tisíce propálit v nádrži je otázka dvou-tří hodin zábavy ? Nové pneumatiky a hned je to 8mička v tahu.

Sice šli 275/35 R18 dost dolů, ale když jsem je naposledy kupoval, tak to bylo za 15k a to z kamaradství

Leda že by to smrdělo Čínou...
Já mám svojí mršku už přes pět let, nejvíc jsem s ní najel během prvního měsíce...
Mám jí pro radost a na výlety místo motorky. Úmyslně s ní moc nejezdím, důvod je prostý...
Jsem druhý majitel v čr, auto nikdy nejeto v zimě a pořád garážováno.
Je kompletní s původním lakem. Má pouze kosmetické vady které jsem ještě nevyřešil.
Jinak všechen spotřebák co jsem na ní dal byl originál. S jednou jedinou vyjímkou (a to naposled) pouze autorizovaný servis.
K dnešnímu dni má najeto poctivých cca 75k... A táhne jí na 16, už brzy bude plnoletá

Auto nevyužívám častěji, hlavně proto že se ho bojím někde nechat.
Lidi jsou idioti, co nepřemýšlí a nebo závidí... A abych jí vyvezl do práce a pak někde nechal stát, na pospas vylézající babce z Fóbie, to mi za to fakt nestojí

Jako daily car mám voturbenej benzín s cca o litr menší spotřebou, takže tady zakopanej pes taky nebude

Jediné co mně trochu straší je Vanos, u všeho ostatního cenu akceptuji a nebo jsem velmi mile překvapen.
Mko byl můj první a zatím poslední bavorák, jsem primárně ujetej na jinou značku.
Každopádně, tohle auto byla láska na první pohled a nemohl jsem jinak, než si ten dávný sen nesplnit.

tyhle kecy, jak te Mko (jedno jaky) sežere, pisou v 90% pripadu joulové, kteří nikdy zadny nemeli a nikdy mit nebudou, protoze jsou přizdisráči
nejlepe je to videt, kdyz ho pak prodavate... no, vite, ja si nakonec koupil Oktu RS (wtf??) mno, manzelka rikala, ze spis koupime SUV (omg...) banka mi nechce dat uver (fakt si chces koupit Mko?)...
mel jsem M3 pres 5 let a je to asi jediny auto, ktereho je mi lito, ze slo pryc... proc? protoze za sve penize opravdu neco nevsedniho dostanes... kdyz nechces, nezere, kdyz chces, opravdu jede tak, ze se musis usmivat...
s trochou poladeni se to auto (i s lamou ridicem jako jsem ja) dostavalo na takove rychlosti, ze limitem byl jen bezpecny vyhled, nikoliv grip...
a spotreba? normalni sviznou jizdou 11, v rychlejsim rezimu 13, bokem z kruhaku a pod 15, vic jsem se nikdy nedostal (ok, kdyz jsem jezdil po meste v zime 2km tam a zpatky se studenym startem, tak to bylo 19)...

nejlepe je to videt, kdyz ho pak prodavate... no, vite, ja si nakonec koupil Oktu RS (wtf??) mno, manzelka rikala, ze spis koupime SUV (omg...) banka mi nechce dat uver (fakt si chces koupit Mko?)...
mel jsem M3 pres 5 let a je to asi jediny auto, ktereho je mi lito, ze slo pryc... proc? protoze za sve penize opravdu neco nevsedniho dostanes... kdyz nechces, nezere, kdyz chces, opravdu jede tak, ze se musis usmivat...
s trochou poladeni se to auto (i s lamou ridicem jako jsem ja) dostavalo na takove rychlosti, ze limitem byl jen bezpecny vyhled, nikoliv grip...
a spotreba? normalni sviznou jizdou 11, v rychlejsim rezimu 13, bokem z kruhaku a pod 15, vic jsem se nikdy nedostal (ok, kdyz jsem jezdil po meste v zime 2km tam a zpatky se studenym startem, tak to bylo 19)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Jo, na slova Hanze sem si pri nakupu prvni M3 vzpomnel a je to tak jak pise,proste kdo se boji,nesmi do lesa...ale ja mel zatim (tuk tuk) na techniku stesti....nic zasadniho a opravdu se dnes da vse udelat nekde bokem za par penez vzhledem k tomu, co ty auta umi. Mam s.nima najezdeno sice asi jen 15k km,jelikoz to mam jako auto na vikendy a na bezny provoz mam auto druhe,pac jezdit 8km do prace Mkem....na to proste nemam koule,to auto v mejch ocich trpi
ale krom beznejch veci - olej co 5k km, vent. vule,nejaky tesneni,brzdy...proste kraviny,me m3 nikdy vic nestala. Nevim stli je to tim,ze to je jeste stara 36tka, ale kluci se 46tkama a novejsi uz takove zkusenosti nemaji,ja na ni nedam dopustit. Takze za me se toho nebat a.mit fond aspon 30k na opravy, ne servis:)

Filozof: Jediny co bych chtel jeste uvest na pravou miru je fakt, ze kdyz potkas nekoho v M5 kdo jede predpisove a nezene to porad do cervenych jeste neznamena, ze si mel koupit 525i, je to evidentne vseobecne rozsireny omyl a to z jednoducheho duvodu-M5 byla je a bude hodne rychly sedan, nikoli vikendova motokara, takze se s tim i jako se sedanem ma jezdit, to znamena nalozit do auta 5 lidi, nacpat kufr bagazi a jet na vylet, ne vsude litat bokem a palit gumy. Vyhoda toho auta je, ze pak vsechny vylozis a MUZES to udelat, kecy typu ze to auto nepotrebuje protoze s tim jezdi normalne jsou uplne z cesty, preci nebudu vsude litat jako magor jen aby byli spokojeni ti, co eMko nemaj 

Meda:Jasně stím souhlasím. I já nevyužívám vždy plnej výkon auta jelikož furt vozím ženu a dítě. nebo někoho. A pokud jedu sám tak fajn ale 200koní v 1750kg těžkém autě (e38) není moc na blbnutí. 400koní bude uplně jinde.
M3 a M5 je o něčem jiném jak píšeš. Ale taky si dokážu představit že si jdu zajezdit na okruh a tam prostě nádrž nechám. Nebo jedu svižněji a těch 15-16l je prostě pak běžné a koukám kolem cca 13l takové slušné minumim jako průměr pro člověka co jezdí jak se má.
No a dan je spotřebák kterej je prostě dražší o dost od ostatních motorizací.
Ale hlavně jak píšeš rychlá limuzína která umí dělat radost na počkání.
Každej by ji chtěl ale málokdo se odváží si takové auto koupit. z 95procent lidí skončí max u R6 v BMW.
M3 a M5 je o něčem jiném jak píšeš. Ale taky si dokážu představit že si jdu zajezdit na okruh a tam prostě nádrž nechám. Nebo jedu svižněji a těch 15-16l je prostě pak běžné a koukám kolem cca 13l takové slušné minumim jako průměr pro člověka co jezdí jak se má.
No a dan je spotřebák kterej je prostě dražší o dost od ostatních motorizací.
Ale hlavně jak píšeš rychlá limuzína která umí dělat radost na počkání.
Každej by ji chtěl ale málokdo se odváží si takové auto koupit. z 95procent lidí skončí max u R6 v BMW.
Tak ja taky ted vetsinu casu vozim zenu s prckem, proto se tesim na kazdou jizdu kdy jedu sam a nemuzu porad manzelce vysvetlit, ze mi nevadi jet pro drobnost na druhy konec Prahy 
Mas ale velkou pravdu v tom, ze se tyhle auta nekupuji protoze se jich lidi boji, respektive ti co na ne nemaji si je nedovoli a ti co maji na nakup a servis maji i na novejsi a drazsi auta, nebo proste nejsou takovy "srdcari", byvaly majitel meho predesleho eMka si po jeho dvouletem vlastnictvi koupil E91 320d a je spokojeny

Mas ale velkou pravdu v tom, ze se tyhle auta nekupuji protoze se jich lidi boji, respektive ti co na ne nemaji si je nedovoli a ti co maji na nakup a servis maji i na novejsi a drazsi auta, nebo proste nejsou takovy "srdcari", byvaly majitel meho predesleho eMka si po jeho dvouletem vlastnictvi koupil E91 320d a je spokojeny
