Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 M3 : stravitelné horní uloženi

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od Deliquente »

Ahoj,

Budu davat KW V2 a zvažují stavitelné horní uloženi.
Mate nekdo zkušenosti ? Popřípadě jake doporučujeme.

Diky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Ideální je vzít rovnou od KW - bohužel je to asi ta nejdražší varianta :)

Potom můžeš vzít cokoliv :) není to konstrukčně nic složitého, co by v nějakém případě nemohlo fungovat ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od Deliquente »

MattyX píše:Ideální je vzít rovnou od KW - bohužel je to asi ta nejdražší varianta :)

Potom můžeš vzít cokoliv :) není to konstrukčně nic složitého, co by v nějakém případě nemohlo fungovat ...


Mas pravdu ;) 12000 :(
Nic jiného jsem u nás nenašel.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Shaolin
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 23.10.2013 00:00

#5 Příspěvek od Shaolin »

pokud je moznost ojebat nejak clo z ameru nebo to sem proste nejak dostat tak dobre ohlasy maji Vorshlag, velke nastaveni odklonu ,zaklonu a delaji je jak pro oem podvozek tak pro ruzne varianty coiloveru.
https://europeanautosource.com/vorshlag ... 6-z4m.html

V evrope vypadaji docela dobre tydle,
http://www.millway.se/camber-plates-adj ... -2016.html
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Deliquente »

Jj na ten Vorshlag jsem Koukal, ale ta cena střelba.

Je pravda,ze je stavitelné uloženi "nižší" a dostanu tim tak auto níže k zemi nez s origo uložením ?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Dostaneš, ALE ono to vyší je vyšší proto, jelikož seriová miska je taková propadlá, že to uložení by jsi tam možná dotáhl, ale rozhodně by jsi pak nezatočil kolem - neřešíš u ploché misky, která je u podvozku s úzkou pružinou, a tím pádem tam němá co drhnout.
Každopádně teď nevím, jestli V2 je s úzkou nebo seriovou miskou :?

Edit:
tak je to na seriovou misku tlumiče :-/
Obrázek
Takže bude stejně potřebovat to vyšší ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#8 Příspěvek od MMira »

co je primarnim cilem aplikace toho stavitelneho ulozeni? snizeni? moznost prenastavovat geo pro ruzne okruhy? vyssi odklony kvuli vzhledu?

z me zkusenosti, pokud clovek fakt nejezdi casto na okruhy, staci lehka prace s pilnikem na hornim ulozeni tlumice a dosahne se odklonu, ktery vyrazne potlaci nedotacivost a soucasne se s tim jeste bezne da jezdit po silnicich.

jinak pokud je primarnim cilem potlacit nedotacivost, jsou vhodne a hlavne levnejsi upravy, nez kupovat stavitelne ulozeni tlunice.

mmch, ty KW V2 uz ji koupil? jsi smiren s tim, ze to na ceskych cestach moc nebude fungovat?
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od Deliquente »

Jj toto je V2.
Miska tam bude muset byt a valeckem se to pak vycentruje takze bych nic nezískal.

Chtel jsem auto poslat vepredu níž nez 40mm a nez kupovat za 6000 nove sériové uloženi tak jsem uvažoval uz zainvestovat do toho stavitelneho KW.
Ale nezískam tim nic tak objednám preventivně vse origo.

Uz mam koupeno, auto najede ročně max 2000km
Diky za komentáře.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Taky jde o to, že vyměníš klasické ložisko zalisované v pryži, za pevné kloubové ložisko a dost výrazně se tím zlepší odezva do řízení.
V tomhle případě bych se nepídil úplně po nějakém velkém odklonu, který nastavíš na nějakých civilních 2,5" ale taky i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#11 Příspěvek od MMira »

M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.

vyborna vec, pritom velice levna vec je toto
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 11519.html
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MattyX Moderátor »

MattyX píše:dost výrazně se tím zlepší odezva do řízení.



MMira píše:M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.



:?: :lol: :lol: :lol: však říkám :)
PU siláče předních ramen jsou samozřejmost :) za 1300 a muziky více než dost :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#13 Příspěvek od MMira »

jenze ja reagoval na tohle ve smyslu, ze stavitelne ulozeni je potreba jen u opravdovych okruhovek
MattyX píše:...i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech ;)


co se odkazovaneho powerflexu tyce, jeho hlavni vyhoda je v posunu ramene (inspirace viz lizatko u Z4M), coz vyrazne vylepsi reakce na volant.


celkove se u M3 e46 pro jizdu na silnicich netreba nijak zvlaste zaobirat predni napravou, tedy s vyjimkou zvyseni odklonu a vyse zmineneho ulozeni ramene. daleko dulezitejsi je osetreni chovani zadni napravy, ktera ma na sobe spoustu gumy. hlavne ulozeni dolniho vleceneho ramene je kriticke.
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#14 Příspěvek od Deliquente »

MMira píše:M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.

vyborna vec, pritom velice levna vec je toto
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 11519.html


Budu se ptát hloupě, tak se omlouvam:)

Koupím ten powerflex a mechos ho tam nalisuje do původního pouzdra?
Kde jste přišli na tu cenu? Všude je sada 2ks za 200€
Kdyz uz se bude měnit podvozek, horní uloženi, tyto powerflexy co jeste doporucujete?
Jezdit budu pro zábavu - žádné jízdy na krev ;)

Diky
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#15 Příspěvek od MMira »

to by bylo na dlouhe psani.

mas-li zajem, na jednu poladenou na jezdeni po ceskych okreskach se muzes prijet podivat do olomouce.
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#16 Příspěvek od Deliquente »

MMira píše:to by bylo na dlouhe psani.

mas-li zajem, na jednu poladenou na jezdeni po ceskych okreskach se muzes prijet podivat do olomouce.


OK, jak to dam na podvozek udělám lokální srazik a dojedeme na kafe, je to kousek;)
Rades-R1
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pon 15.09.2014 00:00

#17 Příspěvek od Rades-R1 »

V Olmiku bych se také přidal ke srazu na kafe. Z4 E85
Deliquente
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 09.06.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#18 Příspěvek od Deliquente »

Ja myslim ze ostravsko a okolí by mohlo udelat pěkný srazik
Odpovědět