Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 M3 : stravitelné horní uloženi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ideální je vzít rovnou od KW - bohužel je to asi ta nejdražší varianta
Potom můžeš vzít cokoliv
není to konstrukčně nic složitého, co by v nějakém případě nemohlo fungovat ...

Potom můžeš vzít cokoliv

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Toho levnýho je plný ebay ...
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xe46+m3+camber+plate.TRS0&_nkw=e46+m3+camber+plates&_sacat=0
z těch dražších ...
https://store.vacmotorsports.com/ground-control-e46-m3-camber--caster-plates-street-type-p1759.aspx
-Tohle má třeba výhodu i v nastavení záklonu celkem v širokém rozsahu - ale cena obdobná KW
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xe46+m3+camber+plate.TRS0&_nkw=e46+m3+camber+plates&_sacat=0
z těch dražších ...
https://store.vacmotorsports.com/ground-control-e46-m3-camber--caster-plates-street-type-p1759.aspx
-Tohle má třeba výhodu i v nastavení záklonu celkem v širokém rozsahu - ale cena obdobná KW

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pokud je moznost ojebat nejak clo z ameru nebo to sem proste nejak dostat tak dobre ohlasy maji Vorshlag, velke nastaveni odklonu ,zaklonu a delaji je jak pro oem podvozek tak pro ruzne varianty coiloveru.
https://europeanautosource.com/vorshlag ... 6-z4m.html
V evrope vypadaji docela dobre tydle,
http://www.millway.se/camber-plates-adj ... -2016.html
https://europeanautosource.com/vorshlag ... 6-z4m.html
V evrope vypadaji docela dobre tydle,
http://www.millway.se/camber-plates-adj ... -2016.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dostaneš, ALE ono to vyší je vyšší proto, jelikož seriová miska je taková propadlá, že to uložení by jsi tam možná dotáhl, ale rozhodně by jsi pak nezatočil kolem - neřešíš u ploché misky, která je u podvozku s úzkou pružinou, a tím pádem tam němá co drhnout.
Každopádně teď nevím, jestli V2 je s úzkou nebo seriovou miskou
Edit:
tak je to na seriovou misku tlumiče :-/
Takže bude stejně potřebovat to vyšší ...
Každopádně teď nevím, jestli V2 je s úzkou nebo seriovou miskou

Edit:
tak je to na seriovou misku tlumiče :-/

Takže bude stejně potřebovat to vyšší ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
co je primarnim cilem aplikace toho stavitelneho ulozeni? snizeni? moznost prenastavovat geo pro ruzne okruhy? vyssi odklony kvuli vzhledu?
z me zkusenosti, pokud clovek fakt nejezdi casto na okruhy, staci lehka prace s pilnikem na hornim ulozeni tlumice a dosahne se odklonu, ktery vyrazne potlaci nedotacivost a soucasne se s tim jeste bezne da jezdit po silnicich.
jinak pokud je primarnim cilem potlacit nedotacivost, jsou vhodne a hlavne levnejsi upravy, nez kupovat stavitelne ulozeni tlunice.
mmch, ty KW V2 uz ji koupil? jsi smiren s tim, ze to na ceskych cestach moc nebude fungovat?
z me zkusenosti, pokud clovek fakt nejezdi casto na okruhy, staci lehka prace s pilnikem na hornim ulozeni tlumice a dosahne se odklonu, ktery vyrazne potlaci nedotacivost a soucasne se s tim jeste bezne da jezdit po silnicich.
jinak pokud je primarnim cilem potlacit nedotacivost, jsou vhodne a hlavne levnejsi upravy, nez kupovat stavitelne ulozeni tlunice.
mmch, ty KW V2 uz ji koupil? jsi smiren s tim, ze to na ceskych cestach moc nebude fungovat?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
Jj toto je V2.
Miska tam bude muset byt a valeckem se to pak vycentruje takze bych nic nezískal.
Chtel jsem auto poslat vepredu níž nez 40mm a nez kupovat za 6000 nove sériové uloženi tak jsem uvažoval uz zainvestovat do toho stavitelneho KW.
Ale nezískam tim nic tak objednám preventivně vse origo.
Uz mam koupeno, auto najede ročně max 2000km
Diky za komentáře.
Miska tam bude muset byt a valeckem se to pak vycentruje takze bych nic nezískal.
Chtel jsem auto poslat vepredu níž nez 40mm a nez kupovat za 6000 nove sériové uloženi tak jsem uvažoval uz zainvestovat do toho stavitelneho KW.
Ale nezískam tim nic tak objednám preventivně vse origo.
Uz mam koupeno, auto najede ročně max 2000km
Diky za komentáře.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Taky jde o to, že vyměníš klasické ložisko zalisované v pryži, za pevné kloubové ložisko a dost výrazně se tím zlepší odezva do řízení.
V tomhle případě bych se nepídil úplně po nějakém velkém odklonu, který nastavíš na nějakých civilních 2,5" ale taky i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech
V tomhle případě bych se nepídil úplně po nějakém velkém odklonu, který nastavíš na nějakých civilních 2,5" ale taky i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.
vyborna vec, pritom velice levna vec je toto
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 11519.html
vyborna vec, pritom velice levna vec je toto
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 11519.html
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:dost výrazně se tím zlepší odezva do řízení.
MMira píše:M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.





PU siláče předních ramen jsou samozřejmost


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jenze ja reagoval na tohle ve smyslu, ze stavitelne ulozeni je potreba jen u opravdovych okruhovek
co se odkazovaneho powerflexu tyce, jeho hlavni vyhoda je v posunu ramene (inspirace viz lizatko u Z4M), coz vyrazne vylepsi reakce na volant.
celkove se u M3 e46 pro jizdu na silnicich netreba nijak zvlaste zaobirat predni napravou, tedy s vyjimkou zvyseni odklonu a vyse zmineneho ulozeni ramene. daleko dulezitejsi je osetreni chovani zadni napravy, ktera ma na sobe spoustu gumy. hlavne ulozeni dolniho vleceneho ramene je kriticke.
MattyX píše:...i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech
co se odkazovaneho powerflexu tyce, jeho hlavni vyhoda je v posunu ramene (inspirace viz lizatko u Z4M), coz vyrazne vylepsi reakce na volant.
celkove se u M3 e46 pro jizdu na silnicich netreba nijak zvlaste zaobirat predni napravou, tedy s vyjimkou zvyseni odklonu a vyse zmineneho ulozeni ramene. daleko dulezitejsi je osetreni chovani zadni napravy, ktera ma na sobe spoustu gumy. hlavne ulozeni dolniho vleceneho ramene je kriticke.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
MMira píše:M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.
vyborna vec, pritom velice levna vec je toto
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 11519.html
Budu se ptát hloupě, tak se omlouvam:)
Koupím ten powerflex a mechos ho tam nalisuje do původního pouzdra?
Kde jste přišli na tu cenu? Všude je sada 2ks za 200€
Kdyz uz se bude měnit podvozek, horní uloženi, tyto powerflexy co jeste doporucujete?
Jezdit budu pro zábavu - žádné jízdy na krev

Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob 09.06.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava