Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Přidávám moji Z4.

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
LaL
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00

#1 Příspěvek od LaL »

Obrázek
LaL
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00

#2 Příspěvek od LaL »

Já to chtěl nahrát do fotogalerie. :cry:
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#3 Příspěvek od Pater »

Neviděl jsem tě projíždět Novým Jičínem před několika dny?
fajfka3
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: sob 14.11.2015 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od fajfka3 »

Tož vítej. Mám to samé (kola i červená kůže) jen barva Sterlingsilver. Motor 3.0?
LaL
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00

#5 Příspěvek od LaL »

Pater píše:Neviděl jsem tě projíždět Novým Jičínem před několika dny?


To určitě ne. Jezdím převážně jen kolem Hustopečska nebo Brna a okolí.
LaL
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00

#6 Příspěvek od LaL »

fajfka3 píše:Tož vítej. Mám to samé (kola i červená kůže) jen barva Sterlingsilver. Motor 3.0?


Jo motor 3.0 a manuál byly podmínkou. :wink:
LaL
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00

#7 Příspěvek od LaL »

Mohl by mi prosím někdo doporučit jaké si mám dát pružiny na Z4? Teď tam mám HR a na český silnice je to bohužel moc nízký a nepohodlný. Navíc nevjedu ani do garáže. :)
Obrázek
LaL
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00

#8 Příspěvek od LaL »

Taky bych potřeboval poradit, co mám dělat s neustále zamlženým světlem.
Obrázek
Etien
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: pon 10.10.2011 00:00

#9 Příspěvek od Etien »

hmm... koukam predni naraznik z aeropacketu...
arkadiel
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od arkadiel »

LaL píše:Mohl by mi prosím někdo doporučit jaké si mám dát pružiny na Z4? Teď tam mám HR a na český silnice je to bohužel moc nízký a nepohodlný. Navíc nevjedu ani do garáže. :)
Obrázek


Vítej
Na české ani jiné silnice hlavně nepatří runflaty. Všichni jsme se jich zbavili. Vylepší to i trakci.
U světla bych začal kontrolou izolace.
Curo
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pát 08.05.2015 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od Curo »

arkadiel píše:
LaL píše:Mohl by mi prosím někdo doporučit jaké si mám dát pružiny na Z4? Teď tam mám HR a na český silnice je to bohužel moc nízký a nepohodlný. Navíc nevjedu ani do garáže. :)
Obrázek


Vítej
Na české ani jiné silnice hlavně nepatří runflaty. Všichni jsme se jich zbavili. Vylepší to i trakci.
U světla bych začal kontrolou izolace.


Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF :D
houmik
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#12 Příspěvek od houmik »

Hodne zalezi na tom, jakou generaci RFT mate obutou. Kdyz nekdo koupi ojete auto, ktere ma obute jeste 7 let stare RFT gumy, tak chapu, ze to neni uplne ono.
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#13 Příspěvek od Pater »

Curo píše:Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF :D

Ne, já mám taky na 18" ale bohužel nemám zatím s čím srovnávat a taky nejezdím na hranicích možností (auta). Jak někdo říkal, že má strach jezdit nad určitou rychlost, tak já zatím nic nepozoruji, chová se to stejně ve 100,150 i 200. 180 na záplatované cestě a sedí jako přibité.
Curo
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pát 08.05.2015 00:00
Bydliště: Brno

#14 Příspěvek od Curo »

Pater píše:
Curo píše:Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF :D

Ne, já mám taky na 18" ale bohužel nemám zatím s čím srovnávat a taky nejezdím na hranicích možností (auta). Jak někdo říkal, že má strach jezdit nad určitou rychlost, tak já zatím nic nepozoruji, chová se to stejně ve 100,150 i 200. 180 na záplatované cestě a sedí jako přibité.


Právě, nejezdím žádné okruhy po městě, ale při rozjezdech se s tím moc nepářu, vč. křižovatek a nestalo se mi, že bych cítil něco "špatného" na podvozku, resp. že s nonRFT by to mohlo být lepší. Ale nemám s čím srovnat, tak žiju v domnění, že jsem tu byl jedinej, který je s RFT spokojený :D
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#15 Příspěvek od ZZZZ »

Zalezi na tom kde jezdis, nam tady jeden posahanej doktor, nez ho zavreli, nechal silnice v extremne hroznym stavu. Tedy prechod z drncavych RFT na normalni byl pro mne a moje zada obrovsky rozdil v pohodli jizdy. A na druhou stranu Bridgestone S001 na ktery jsem prezouval maji zesilene boky, takze na jizdnich vlastnostech s vyjimkou prvnich par kilometru se nezmenilo vubec nic. Ted budu dava S001 i na mysaka. Tak budu moc porovnavat s OEM Dunlop SP Sport600.

Ty RFT jsou delany na kvalitni silnice, ne na to, co je u nas casto videt. Jak se ale vyjede za stredni Cechy, tak uz je ten rozdil v kvalite taky videt. Na druhou stranu i nemci prehazuji na nonRFT a taky nekteri docela narikaji.
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#16 Příspěvek od Pater »

Dnes 400km NJ - HK a zpět. Cesta nic moc, hlavně těm kanálům ve městech bych se asi měl víc snažit vyhýbat. Ale není to zas taková hrůza. Třeba budu mít někdy možnost porovnat. Zatím nemám důvod uvažovat o změně, jízdní vlastnosti mi vyhovují.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#17 Příspěvek od ZZZZ »

O zmene zacnes urcite uvazovat az budes potrebovat novy. Pak se budes muset rozhodnout. Ja mam po 40tis na zadku treti a na predku druhy vc tech OEM
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#18 Příspěvek od Pater »

Třeba se mi podaří někde na jiném autě vyzkoušet jiné pneu, ale jak jsem psal, zatím nemám důvod objednat něco jiného než mám nasazeno, teda pokud se tento typ bude vyrábět. Pokud ne, tak pak už budu hledat alternativu na základě zkušenosti ostatních.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#19 Příspěvek od ZZZZ »

Na mysi taky neni rezerva a japonce nenapadlo na ni davat ranflety. A to nemluvim o tom, ze v pripade neopravitelneho defektu se na mysi musi menit gumy vsechny 4. Resp. vechny musi mit stejne opotrebeni.

Jinak samozrejme je to tvoje auto, tvuj zadek a delej si co chces. Ja bych se k RFT uz nevratil, kdyby staly polovic
howgh
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#20 Příspěvek od Pater »

To o tom poškození jsem nevěděl. Nemám problém přejít s tím na NonRFT a asi osobně rozdíl asi nepoznám, jen zatím čtu jen o tom jak to některým plave apod.
Ps:proč vyměnit všechny 4, nestačí jen na nápravě? Už tak jsou rozměrově jiné.
Odpovědět