Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z4 e89 non rft pneu
Kde bys vzal metr, videls nekdy z4? Cela strecha je za stredovou osou vozidla a prevazna cast strechy vcetne nejtezsiho skla je temer nad zadni osou a citelne se posunuje jen a jen Verdeck co mas nad hlavou. Jestli se posunuje teziste k naprave 20 kilo tak to je hodne ty babicko.
Nemas to auto na stranu pretizeny o tvoji vahu kdyz jedes sam?
Nemas to auto na stranu pretizeny o tvoji vahu kdyz jedes sam?
- Přílohy
-
- overview_exterior.jpg (47.71 KiB) Zobrazeno 3654 x
Polemizovat tu muzes jak chces, kdyz je strecha nahore, je to vyrazne lepsi se stabilitou i na non rft 18. Jak to stahnu, je to opravdu hodne poznat, takze to je evidentne strechou. Zvlast na pneu, ktere se napriklad davaji i na auto kde vetsina vahy je vepredu, tak zadni kola nenesou tolik hmostnosti jako u auta 50:50
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Vliv má nejen rozložení hmoty ale i aerodynamika, víření vzduchu nad posádkou bez střechy zruší přítlak z víka kufru na zadní nápravu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Se strechou dole se teziste snizi, coz vlastnosti auta muze jen zlepsit a stazena strecha posune max o 20 kg smerem k zadni naprave, coz je neco pres jedno procento celkove hmotnosti.
Opravdu perlite jeden vic nez druhy. Ty (mozna) lepsi vlastnosti jsou zpusobeny spis aerodynamikou, nez posunem hmotnosti. Ja tedy poznam prd, ale asi nejsem takovy maestro jako mistni znalci.
Opravdu perlite jeden vic nez druhy. Ty (mozna) lepsi vlastnosti jsou zpusobeny spis aerodynamikou, nez posunem hmotnosti. Ja tedy poznam prd, ale asi nejsem takovy maestro jako mistni znalci.
Achjo, to je diskuze...
Ja rikam ze to jde ppznat vyrazne pokud mas strechu nahore, nebo dole na non rft 18" continental. To pokud ma nekdo vetsi kola, nebo ma 18" rft asi je to poznat jen minimalne. Zkuste si to jeste jednou precist a snad nekdo pochopi co rikam. Dela mi to na aute velky rozdil, kdy auto po stazeni strechy zacne daleko vic plavat... Snad si rozumime.
Ja rikam ze to jde ppznat vyrazne pokud mas strechu nahore, nebo dole na non rft 18" continental. To pokud ma nekdo vetsi kola, nebo ma 18" rft asi je to poznat jen minimalne. Zkuste si to jeste jednou precist a snad nekdo pochopi co rikam. Dela mi to na aute velky rozdil, kdy auto po stazeni strechy zacne daleko vic plavat... Snad si rozumime.
Souměrnost brzd mi měřili v CarTecu a zjistili rozdíl 6%, což je podle nich prej úplně OK.
Vlní se to ale i bez brždění, stačí od cca 150km/h výš lehce ťuknout do volantu a auto se zavlní. Fouká vítr z boku a já to šněruju jak vožralej. Předjedu kamion a zavlním se.
Minulý letní (který neplavaly) jsem měl Dunlop SportMaxx TT, které mají údajně nějak kevlarem vyztužený bočnice..
Kdybych aspoň měl jistotu, že když koupím 19" + nonRF gumy, tak to už plavat nebude...
Vlní se to ale i bez brždění, stačí od cca 150km/h výš lehce ťuknout do volantu a auto se zavlní. Fouká vítr z boku a já to šněruju jak vožralej. Předjedu kamion a zavlním se.
Minulý letní (který neplavaly) jsem měl Dunlop SportMaxx TT, které mají údajně nějak kevlarem vyztužený bočnice..
Kdybych aspoň měl jistotu, že když koupím 19" + nonRF gumy, tak to už plavat nebude...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@švára a MDaniel: oba tam máte asi (neupravovaný) OEM podvozek, že? Adaptive M suspension?
Kura, nemože být (principielní) problém v tom? Že prostě OEM a 18" se nemá rádo....
Můj m4Zlik adaptivní tlumiče má, od začátku (když ještě měl OEM podvozek) byl na 19" a nic jako plavání sem nepozoroval.... fčíl tam mám nižší tužší pružiny, tužší stabíky, LSD..... takže vypovídací hodnota mých pozorování může být dost vzdálená OEM stavu.
Jediné plavání, které pozoruju je plavání ve vyjetých kolejích.... Pzera v nich plavaly víc než PSS
Kura, nemože být (principielní) problém v tom? Že prostě OEM a 18" se nemá rádo....
Můj m4Zlik adaptivní tlumiče má, od začátku (když ještě měl OEM podvozek) byl na 19" a nic jako plavání sem nepozoroval.... fčíl tam mám nižší tužší pružiny, tužší stabíky, LSD..... takže vypovídací hodnota mých pozorování může být dost vzdálená OEM stavu.
Jediné plavání, které pozoruju je plavání ve vyjetých kolejích.... Pzera v nich plavaly víc než PSS
to Pater: vloni v létě jsem byl spolujezdcem v cabriu E 46,když jsme píchli zadní kolo. Nejdřív jsme to ani nevěděli,jen to nějak víc drncalo. Ještě jsme se na to téma bavili,že tahle silnice se moc nepovedla (bylo to v Rakousku). Jeli jsme asi 4km chatovou rekreační oblastí,ne moc rychle . Pak kolega zastavil a obešel auto. Zadní kolo rozválené. Nebyla to RFT guma,ale ráfek nepoškozený. Nasadili jsme náhradní galusku,ta měla 1,5at místo 4,5at.U pumpy dofoukli,pak objeli skoro celé Attersee +15km do servisu a koupili dvě nové gumy MOMO. Nic jiného tam v rozměru 255/30-18 neměli. Kolega na nich jezdí dodnes a je s nimi spokojený. Dokonce doma koupil i přední.
Po téhle zkušenosti jsme si oba do auta koupili opravné knoty,dvouhlavový autokompresor a vozíme to v kufru. Teď už určitě nikdo z nás nepíchne
Po téhle zkušenosti jsme si oba do auta koupili opravné knoty,dvouhlavový autokompresor a vozíme to v kufru. Teď už určitě nikdo z nás nepíchne
fajfka3: díky. Dnes jsem jen na skok vyrazil kouknout na závody hasiču a ve vedlejší vesnici jsem málem defekt vyzkoušel na vlastní kůži. Kombinace debila který to dokázal udělat, hovno vidět přes kapotu Z4 a snaha parkovat u krajnice mně stála šrám na disku
naštěstí jen krajem, ještě že ty gumy mají takový lem.

- Přílohy
-
- IMG_20160515_150827_1.jpg (187.76 KiB) Zobrazeno 4436 x