Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupím BMW Z4

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#61 Příspěvek od shwaaraa »

Nevím zatím ani, jestli vůbec půjde :) Je to 35i 2009, ale ve slušný výbavě (bílá nappa, paměťový sedačky, bixenony, navi, logic 7, dvouspojka, M Paket, komplet nový brzdy, nový obě turba, zánovní přední (el.) tlumiče, 19", 18", jsem druhý majitel, koupil jsem v BMW premium selection... Asi to nebude na spodní hranici současných cen, ale jde odečít DPH.

Včera jsem nad tím trochu dumal a spíš to zatím vypadá, že si ji nechám a na ježdění po Praze přikoupím starší XJ :) Ale kdybych měl zajímavou nabídku..... :)
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#62 Příspěvek od ZZZZ »

Kdyz jsem 2012 kupoval evo, tak jsem slibil ze prodam baworaka. Dal jsem asi 3x inzerat ze ho prodam, ale kdyz nekdo zavolal, tak jsem rekl ze je prodany. Dneska prodavam dokonale spolehlivy evo a tvrdohlavy zetko si necham. http://www.sportovnivozy.cz/79666-mitsu ... ncer-evo-x

Pocitam ze za nekolik malo let prejdu na cistou elektriku a k ni si necham jen Z4. Minuly tyden jsem se svezl v ciste elektrickym B mercedesu a to je hodne navykove. Jsem zvedav na Teslu 3
(jeste nikdo nevi jak to bude vypadat a uz pry maji 400000 zaloh)
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#63 Příspěvek od shwaaraa »

To Evo vypadá hodně dobře. Ale já dnes koupil sadu 19" (konečně!), takže asi Z4 asi ještě nechám.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#64 Příspěvek od ZZZZ »

No takhle to dopadne pokazdy. Nevim co na tom zetku je tak zajimavyho. Skoncis asi stejne jako ja....
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#65 Příspěvek od czNEWMANcz »

je pocitově velký rozdíl mezi 2.5si a 3.0si? těch třílitrů je na trhu jako šafránu a ve výbavě, jakou by člověk chtěl, téměř nereálné něco sehnat.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#66 Příspěvek od tommee »

Sam jsem asi rok shanel 3.0si. M-sedacky a stav byly dulezity kriteria. Nakonec mi behem roku 2 3.0si utekly kvuli liknavosti, od ty doby se na CZ trhu neobjevily zadny. Na podzim jsem koupil 2.5si tady z klubu. Rozdil tam je, mozna pocitovej- 3.0si je krom Mka top motorizace, ktera se do Z e85 davala, takze vis, ze vic (krom M) uz mit nemuzes:)) Mne 2.5si staci, rekl bych, ze to je vyrovnanejsi auto (vaha, podvozek, vykon), nezaludny, uzasne zabavny a ovladatelny a nemam pocit, ze by mi chybel vykon.

Na zaver: je jich jak safranu, to mas pravdu a taky klasika vazne pekny e85 jsou i za vic penez nez prvni e89:) Clovek v tom musi mit jasno- ja mel, protoze mam jeste e93 a vedel jsem ze hlinikovou strechu nechci:)
jaho
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: pon 21.06.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#67 Příspěvek od jaho »

Tome máš pravdu a my stále se slzou v oku vzpomínáme...Kdyby jsi ho třeba už nechtěl, vezmu si ho zpět... :wink:
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#68 Příspěvek od tommee »

Jardo, pečlivě se o něj starám:) i když jsem najel sotva 1500km. Ale máš pravdu, já takhle vzpomínám na svou předchozí 330i s N52, kterou bych taky klíďo koupil zpět:) Dnes jsou ty auta nějaký divný..
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#69 Příspěvek od pavproch »

K tou výběru 2.5i vs 3.0i - já teda vybíral mezi e89....
Tohle sem napsal...

pavproch píše:Chlopi, asi sem se zamiloval... a počebuju poradit, esli jo nebo ne.... :?:

Neska sem se povozil v Z4 e89 23i 6MT MR2011 se skoro nulovým nájezdem (fungláč!) a faaaaantastické kombinaci vnitřní i vnější výbavy, která by mohla být moje, dyž budu chtít..... (proto píšu, že sem se asi zamiloval)

Mám ale vážný problém :wink: : chybějících 40kW (23i= 150kW, 30i=190kW) a myslím 50Nm (nejsem si jistý) je samozřejmě znát... aninetak vocpodu (režim "sport+" je už od volnoběhu pěkně ostrý, výrazně ostřejší než můj stávající, mnohem silnější N53, kura, teprve na tom člověk ví jak je ten motor tím EUR5 udušený), ale ve středech a výškách je to znát...

Moje myšlenkové pochody: na co si pořizuju roadster ?? No přece na vítr ve vlasech a slunce nad hlavou při (relativně) pohodové jízdě krajinou (řekněme do kilopade max).... rozhodně si ho nepořizuju na dlouhé dálniční přesuny vysokými rychlostmi s pevnou střechou nad hlavou... takže: dybysem tam dal asitak o 20% kratší diff, nejlépe LSD (existuje něco takového? - poradíte někdo, vůbec nemám tucha kde hledat), tak tomu prudce zvednu dynamiku odspoda a ve středech. Že tím zároveň prudce snížím Vmax, a zvýším spotřebu ve vyšších rychlostech, tuším, ale to mi opravdu vadit nebude, vůbec....

Co vy na to?

Nebo jsou moje myšlenkové pochody jen pouhým zdůvodňováním stavu zamilovanosti a měl bych si radši počkat (a připlatit) za třílitr?


Ale naštěstí následně si to rozmyslel a počkal (zajel do Říše) pro plnotučnou 30i.... a dobře sem udělal.... nakonec aji do teho plnotučného 30i šel kratší diff a to je teprve jízda.... :idea:
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#70 Příspěvek od tommee »

To máš absolutně recht.. Ale např moje e85 2.5si a e93 330i mají naprosto totožný poměr kůň/kg. Váhu neukecáš..

Samo 3.0si je super
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#71 Příspěvek od czNEWMANcz »

no já to chci jako auto pro zábavu, který si plánuju hooodně dlouho nechat, neb dnes už se takový u BMW asi nesežene...jestli teda soudruzi nezmění přístup.

Taky mě to táhne k 3.0si, už jen kvůli tomu, že do budoucna by si mohla držet cenu jako top motorizace líp a kdo ví, třeba z toho bude jednou pěkný "youngtimer" :-D

U E89,která se mi sice po designové stránce líbí víc, mi ale taky vadí ta hliníková střecha, zbytečná váha navíc, no a taky podle recenzí už není tak řidičsky zábavná jako E85. I když pavprochovi s E89 věřím každě slovo ;-)

Jen tak pro zajímavost, je u E85 ve výbavě něco jako "příprava pro hardtop"? Nebo se hardtop dá dokoupit k jakékoliv E85 bez nutnosti cokoliv dalšího na autě upravovat?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#72 Příspěvek od pavproch »

Hele, já do m4Zlika už nasypal spoustu peněz, abych ho řidičsky více přiblížil k e85(6), tožtak, no.... jinak stock e89 pravdu není "ryzí" sporták ani ve "sport" režimu.... :idea:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#73 Příspěvek od pavproch »

Jo a dodatek: mně se e89 líbí víc než e85 (o dva řády) a navíc právě quli temu integrovanému hardtopu sem do něj šel (větší univerzalita)
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#74 Příspěvek od ZZZZ »

Uz jsem to psal, E89 ma uplne jinou vnitrni aerodynamiku pri jizde bez strechy. Je to diky zadnim bocnim okenkum. Tedy v E89 pojedes v triku v +9°C a dokonce na tebe neprsi i kdyz lehce prsi tedy pokud jedes 70+. Na to v E85 muzes zapomenout. Kazdy si brani to svoje ja bych si naopak auto s hadrem misto strechy nekoupil. Kdyz ukazovali E89 v roce 2008 v nejakem automoto poradu, hned jsem si ho zamiloval. Uzasna dlouha kapota protazena pres blatniky, plechova strecha, tedy zaroven kupe, dokonale dodelana karoserie i pri sundane strese (zadny diry vedle blatniku), hned na jare 2009 jak to zacali vyrabet jsem ho zacal shanet.
Pristi rok vyleze novy model Z*, zase zpatky s hadrem a to znamena ze to s cenou E85 i E89 urcite cukne. Ja bych s ojetinou Z4 pockal do dalsiho roku.
A mercedes ma nove SLC se stejnou siluetou jako E89. Kdybych chtel nove tak je volba jasna. Hadr nechci.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#75 Příspěvek od tommee »

Jasně, vždy je to o osobních preferencích, případně financích.e85 a e89 jsou hodně rozdílný auta, ale naprosto stejně jako i jiný modely. Čím novější auto, tím více friendly na řízení. Žádní soudruzi a to ani ti z Mnichova přístup nezmění. Euro normy a prodejní čísla jsou totiž silný argumenty.

Chceš hadr a auto se kterým se trochu pereš- e85, pevnou střechu, víc univerzál a víc GT- e89, atd.. Já chtěl víc klasiku, jednoduchý auto ještě trochu ze starý školy, který si taky budu moct nechat a případně mít pěknej youngtimer. A mimochodem, e85 je překvapivě praktická, hadr totiž v podstatě nezabírá místo v kufru (pro nás golfisty k nezaplacení) :D

Ale jinak je to jako s holkama:)
Etien
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: pon 10.10.2011 00:00

#76 Příspěvek od Etien »

zase nekonecna diskuze o porovnavani e85 vs. e89...
jsou to dve naprosto odlisna auta, ktera maji spolecny jen znak na kapote 8)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#77 Příspěvek od pavproch »

náhodou, zkrácená e89 s lsd, lepšíma brzdama a vylepšenou přední nápravou nemá s vypnutým DSC k ažtak e85 daleko..... vím, mám.... :idea:

:twisted:
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#78 Příspěvek od ZZZZ »

Etien píše:zase nekonecna diskuze o porovnavani e85 vs. e89...
jsou to dve naprosto odlisna auta, ktera maji spolecny jen znak na kapote 8)


Ta diskuse je pro pripadneho zajemce o zetko uzitecnejsi nez spousta jinych. Novacek nemuze tusit ze jsou to jina auta kdyz se jmenujou obe Z4.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#79 Příspěvek od tommee »

Obe auta jsou ve stock variante tak rozdilny, ze je potreba vedet hned:)
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#80 Příspěvek od ZZZZ »

Nekdo kupuje auto podle toho kolik na nej ma a nekdo kupuje auto podle toho jaky ma vlastnosti. A z pohledu vlastnosti jsou to hodne rozdilny auta, muzes si drndat co chces. Mozna kdybys mel na sDrive, tak bys zpival jinou pisnicku.
Odpovědět