
Včera jsem nad tím trochu dumal a spíš to zatím vypadá, že si ji nechám a na ježdění po Praze přikoupím starší XJ


pavproch píše:Chlopi, asi sem se zamiloval... a počebuju poradit, esli jo nebo ne....![]()
Neska sem se povozil v Z4 e89 23i 6MT MR2011 se skoro nulovým nájezdem (fungláč!) a faaaaantastické kombinaci vnitřní i vnější výbavy, která by mohla být moje, dyž budu chtít..... (proto píšu, že sem se asi zamiloval)
Mám ale vážný problém: chybějících 40kW (23i= 150kW, 30i=190kW) a myslím 50Nm (nejsem si jistý) je samozřejmě znát... aninetak vocpodu (režim "sport+" je už od volnoběhu pěkně ostrý, výrazně ostřejší než můj stávající, mnohem silnější N53, kura, teprve na tom člověk ví jak je ten motor tím EUR5 udušený), ale ve středech a výškách je to znát...
Moje myšlenkové pochody: na co si pořizuju roadster ?? No přece na vítr ve vlasech a slunce nad hlavou při (relativně) pohodové jízdě krajinou (řekněme do kilopade max).... rozhodně si ho nepořizuju na dlouhé dálniční přesuny vysokými rychlostmi s pevnou střechou nad hlavou... takže: dybysem tam dal asitak o 20% kratší diff, nejlépe LSD (existuje něco takového? - poradíte někdo, vůbec nemám tucha kde hledat), tak tomu prudce zvednu dynamiku odspoda a ve středech. Že tím zároveň prudce snížím Vmax, a zvýším spotřebu ve vyšších rychlostech, tuším, ale to mi opravdu vadit nebude, vůbec....
Co vy na to?
Nebo jsou moje myšlenkové pochody jen pouhým zdůvodňováním stavu zamilovanosti a měl bych si radši počkat (a připlatit) za třílitr?