Ptal jsem se v autoservise (KP design) na možnost "mkových" brzd na Z4 E89, ale BMW prej žádné jiné, než ty klasické, nenabízí, tedy ani žádné hezké BMW M performance (pro daný model).
Nicméně jsem viděl, že je lidé mají. Kde je sehnat, aby byly kompatibilní?
Máte je někdo?
(vepředu - cituju z e89post) N2SHA sport brake package:
rotors 34106797602 (340x30mm, slotted/dimpled)
caliper right 34116799466, blue + ///M badge
caliper left 34116799465, blue + ///M badge
pads 34116859066
Vzadu má OEM třmeny, desky a slotted/drilled kotouče Cquence
(cituju z faktury)
2010 BMW Z4 Performance Series Dimpled Slotted Brake Rotors x1
Item# 3012786CQPS-AD-121.34125-SZ
Někde tady na pokecu sou i fotky...
nebylo to lacné, ale brzdný účinek je výroazně lepší... instalace všeho byla PnP, nebylo třeba nikde nic přeprogramovávat...
EDIT: pozor, pro 35is jsou uváděné brzdy MENŠÍ než OEM, čili nevyhovující z hlediska legislativy!
Pro is35 jsou dopředu doporučovány ///M-Performance z f30 (myslím, že mají průměr 370 nebo 380mm) a brzdiče jsou (funkčně) shodné s těmi, co mám já (jen mají jiný offset připojovacích děr).
I think the difference in the caliper-p/n's are the colors of the calipers. The M-brakes should be painted blue and the normal brakes one is unpainted/ grey (but this I don't know by 100%).
2. 370x30 mm discs with 4-piston-calipers (for min. 18" wheels):
Calipers from 340mm and 370 mm are similar in general, but have other mounting points and brackets because of the bigger discs of the Performance brakes - not interchangeable! Pads should be interchangeable from shape.
The 370 mm BMW Performance brakes are the better solution for upgrading the Z4 than the 340 mm and the only possibility for Europe to get a legal p&p solution for the 35i/35is.
Já je zrovna minulý týden koupil. Jsou to modré M performance z M4 (370/380mm). Jestli chceš, dám Ti kontakt.
35i/is mají v základu 348mm. Ty 370mm znamenají 19" kola. I když se občas někde objeví, že záleží na vybrání konkrétních 18" disků, nevím o nikom, komu by se to do 18" vešlo.
objednej (na svou zodpovědnpst) to co máš napsané výše červeně (jen teda jeden pár třměnů v barvě , která Ti lahodí) - ale jsou to pouze PŘEDNÍ brzdy - na zadní toho není moc na výběr quli e-brake (proto sem vzadu neměnil ani třmeny - pouze je nechal natřít na modro- ani desky ani rozměr kotoučů, jen sem objeddnal z jůesej slotted/dimpled kotouče....
rotors 34106797602 (340x30mm, slotted/drilled) caliper right 34116799466, 2pot blue + ///M badge caliper left 34116799465, 2pot blue + ///M badge pads 34116859066
This is what I ordered the day before yesterday, I am off next week (gone skiing, what else), but I aim to have it installed once I am back, will report then (supposedly this sould be a straight PnP)
Confirmed. (Courtesy of Mythbusters....)
EDIT: skrz STK sem s nima už prošel bez připomínek
V servise nic neříkej, upozornil jsem kluka, od kterýho jsem brzdy bral, na tohle téma, a ozve se Ti. Já od něj bral brzdiče + destičky, zbývá dokoupit kotouče. Jedná se o nové M4 (370/380mm) brzdy vpředu. Vzadu je to, jak jsem pochopil, složitější a nechávají se původní.
Pavproch má 340mm, což je taky možnost, ale jen pokud nemáš 35i/35is (protože ty mají standardně 348mm).
este doplnam ze M3/M4 F8X maju v zaklade spickove kovane a velmi lahke 18" takze sa tie brzdy zmestia urcite do niektorych 18" ale na istotu len do tychto V Spoke 513M:
este netreba zabudat ze M3/M4 brzdy maju duralove stredy takze ten kotuc je aj odolnejsi na skrutenie a je o dost lahsi ako v rovnakom rozmere celoocelovy (cca az o 6kg na jeden predny 380mm kotuc)