Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
x5 vzduch podvozek
ahoj všem uvažuju o e 53 3.0d po face
rozhodl jsem se že konečně vlezu do x5
mám za sebou x3 3.0 d ,320d e 46, 520 d e60 a 530d e 39
mám zajem jen o po face s motorem 3.0 d 218ps stejnej motor jsem měl v x3 a spokojenost je pravda že x3 dost skákala přecejenom sport paket.
muj dotaz zní dělá se po face jen se vzduchem nebo i na pruž..
nebo třeba předek železo a zadek vzduch
zatím co jsem koukal tak skoro každej je na vzduchu .
a hodne aut co jsem projížděl tak měli dost tuhej volant docela makačka
jen jedno mělo servotronic a to nadherně lehounce zatácelo na místě
jak je to u vás kdo z vás ma servotronic a dá se vubec auto s tímto motorem a servotronicem nejlepe na železném podvozku sehnat tak do 300 tis kč moc dik za rady
rozhodl jsem se že konečně vlezu do x5
mám za sebou x3 3.0 d ,320d e 46, 520 d e60 a 530d e 39
mám zajem jen o po face s motorem 3.0 d 218ps stejnej motor jsem měl v x3 a spokojenost je pravda že x3 dost skákala přecejenom sport paket.
muj dotaz zní dělá se po face jen se vzduchem nebo i na pruž..
nebo třeba předek železo a zadek vzduch
zatím co jsem koukal tak skoro každej je na vzduchu .
a hodne aut co jsem projížděl tak měli dost tuhej volant docela makačka
jen jedno mělo servotronic a to nadherně lehounce zatácelo na místě
jak je to u vás kdo z vás ma servotronic a dá se vubec auto s tímto motorem a servotronicem nejlepe na železném podvozku sehnat tak do 300 tis kč moc dik za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.
Vzduchový podvozek u X5 = vpředu i vzadu měchy. Poznáš to tak, že vlevo od volantu je volič světlé výšky auta, tj. nahoru-dolu. Naopak si myslím, že tohle moc X5 (ještě ke všemu ve 3.0D nemá). Jinak mám pocit, že je standard vpředu pružiny a vzadu měchy.
Naopak - vykašli se na standard a sháněj celovzduch! Na železe je to uskákaný jako koza a vzadu jsi jak na žebřiňáku! Se vzduchovým podvozkem je to auto o třídu výš! Přední měchy s tlumičema stojí nový v BMW 15.000/ks, nevím kolik stojí jen tlumiče a pružiny, ale bude to asi podobný... X5 bez vzduchu bych nebral!
Do benzinu tě asi neuvrtám, já osobně bych naftu nechtěl, jen pokud jí máš z JZD za jiný prachy
Jezdit za 10/100 v naftě mi nepřijde jako velký hifi...
Co se týká řízení tak ti neporadím, když jsem testoval X5 tak jsem šel cíleně jen po 4.8iS a ty to mají asi všechny...
BTW: Na tvém místě bych se vys na celou X5 a šel do E65, je to jiná liga

Vzduchový podvozek u X5 = vpředu i vzadu měchy. Poznáš to tak, že vlevo od volantu je volič světlé výšky auta, tj. nahoru-dolu. Naopak si myslím, že tohle moc X5 (ještě ke všemu ve 3.0D nemá). Jinak mám pocit, že je standard vpředu pružiny a vzadu měchy.
Naopak - vykašli se na standard a sháněj celovzduch! Na železe je to uskákaný jako koza a vzadu jsi jak na žebřiňáku! Se vzduchovým podvozkem je to auto o třídu výš! Přední měchy s tlumičema stojí nový v BMW 15.000/ks, nevím kolik stojí jen tlumiče a pružiny, ale bude to asi podobný... X5 bez vzduchu bych nebral!
Do benzinu tě asi neuvrtám, já osobně bych naftu nechtěl, jen pokud jí máš z JZD za jiný prachy

Co se týká řízení tak ti neporadím, když jsem testoval X5 tak jsem šel cíleně jen po 4.8iS a ty to mají asi všechny...
BTW: Na tvém místě bych se vys na celou X5 a šel do E65, je to jiná liga

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Normální podvozek houpavá kráva
Sportpaket podvozek - tvrdé jak sviňa ale dobře sedí
Selfleveling - nejlepší volba ale má své proti a to na náklady oprav měch 15tis přední zadní 4tis, nějaké to čidlo 1,5tis, kompresor taky ranec.
Jinak x5tek znám hodně a to krom jedné předface mají všechny měchy vzadu. 3.0d s kompletním vzduchovým podvozkem seženeš více jak ISek které to měli v základu a benzínů. Ten podvozek stál cca 120tis jako příplatková výbava a spousta lidí si ho do dieslu dokoupila, jelikož podnikatel který s autem jezdí denně si nekoupí benál.
Jinak doporučuji tohle, auto i majitele znám, popis oprav sedí a nemusíš na nic sáhnout: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=134754
Sportpaket podvozek - tvrdé jak sviňa ale dobře sedí
Selfleveling - nejlepší volba ale má své proti a to na náklady oprav měch 15tis přední zadní 4tis, nějaké to čidlo 1,5tis, kompresor taky ranec.
Jinak x5tek znám hodně a to krom jedné předface mají všechny měchy vzadu. 3.0d s kompletním vzduchovým podvozkem seženeš více jak ISek které to měli v základu a benzínů. Ten podvozek stál cca 120tis jako příplatková výbava a spousta lidí si ho do dieslu dokoupila, jelikož podnikatel který s autem jezdí denně si nekoupí benál.
Jinak doporučuji tohle, auto i majitele znám, popis oprav sedí a nemusíš na nic sáhnout: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=134754
tak mám vybráno bmw x5 3.0 d vzduch serv jen v bmw najeto 192 tis 2 maj
nebourane nestríkane
projel jsem diagnostikou
vstřiky pracujou rovne vše v poho
auto mám rezervované pan hledá novou x5 tak to bude tak tejden trvat nes najde
Mam dotaz na co mam davat pozor u toho podvozku .Jak ho mam zkontrolovat .
skousel jsem dat dolu a pak uplne nahoru a docela fofr .
a na co dat bacha u takoveho najezdu.
moje
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
auto vubec netahne vypada dobře je z italie cena 12200 pravej blatnik je lakovanej
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
prave kolo propíchle serv kniha zapsano jen 25 tis jede dobře
prodejce kokot chtěl jsem projet diagnostikou že prej ani nahodou ,
chtěl jsem jet na bmw zase hovno ,slevu žadnou a v bazaru je cana 13900
interier tak 200 tis
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
majitel turek bourane na levou stranu nove světlo kapota ma za sebou tak 300 tis kolem nozder je stříkla sprejem pneu sjete zim pneu tak 40 procent a bez kol. interier o bože sedadla zaprasene a smrdi . jak jede netusim
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
nebourane nestríkane
projel jsem diagnostikou
vstřiky pracujou rovne vše v poho
auto mám rezervované pan hledá novou x5 tak to bude tak tejden trvat nes najde
Mam dotaz na co mam davat pozor u toho podvozku .Jak ho mam zkontrolovat .
skousel jsem dat dolu a pak uplne nahoru a docela fofr .
a na co dat bacha u takoveho najezdu.
moje
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
auto vubec netahne vypada dobře je z italie cena 12200 pravej blatnik je lakovanej
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
prave kolo propíchle serv kniha zapsano jen 25 tis jede dobře
prodejce kokot chtěl jsem projet diagnostikou že prej ani nahodou ,
chtěl jsem jet na bmw zase hovno ,slevu žadnou a v bazaru je cana 13900
interier tak 200 tis
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
majitel turek bourane na levou stranu nove světlo kapota ma za sebou tak 300 tis kolem nozder je stříkla sprejem pneu sjete zim pneu tak 40 procent a bez kol. interier o bože sedadla zaprasene a smrdi . jak jede netusim
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Na co si dát pozor u podvozku - když to necháš stát na místě třeba do druhýho dne, aby ti neutíkal tlak a auto nestálo nakřivo (netěsnost měchů a pak výměna) - ta tě ale stejně čeká, 200.000km a nebo 7-10 let
Jejich fyzický stav, jak jsou popraskaný když zvedneš auto do horní pozice uvidíš i očima.
Na tvém místě bych u 3.0D místo podvozku, který opravíš za 30.000 za předek koukal spíš na stav převodovky, ani ty ZF u 3.0D nejsou žádná hitparáda, je to lepší než GM, ale stejně ten kroutící moment je od volnoběhu a převodovky dost trpí, ještě u takový velký těžký krávy jako je X5
BTW: Fakt se vykašli na diesel a běž do benzínu...

Na tvém místě bych u 3.0D místo podvozku, který opravíš za 30.000 za předek koukal spíš na stav převodovky, ani ty ZF u 3.0D nejsou žádná hitparáda, je to lepší než GM, ale stejně ten kroutící moment je od volnoběhu a převodovky dost trpí, ještě u takový velký těžký krávy jako je X5

BTW: Fakt se vykašli na diesel a běž do benzínu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Bez kompresoru
Přední měch s tlumičem stojí 15, zadní 5, něco práce. Viděl jsem i na ebay.com jakési "nobmw" tlumiče s měchy, které se pak dají oddělat a měnit jen měch, ale s tím zkušenost nemám.
Kompresor seženeš starší ale funkční kolem 7-10.000. Pokud vyměníš měchy včas, neumře kompresor. Možná, že jsou i nějaký repasovací sady na kompresor...
X5 je na vzduchu tvrdá, ale relativně komfortní (neporovnávat s E65 prosím
), jen na sportu tvrdá a nekomfortní - vzadu jsi jako na pryčně. Na obyčejným podvozku se zase houpeš jako na lodi a stejně cítíš každou díru. Prostě pokud jsi se rozhodl že musíš mít X5 a ještě k tomu naftu, vezmi to se vzduchovým podvozkem

Kompresor seženeš starší ale funkční kolem 7-10.000. Pokud vyměníš měchy včas, neumře kompresor. Možná, že jsou i nějaký repasovací sady na kompresor...
X5 je na vzduchu tvrdá, ale relativně komfortní (neporovnávat s E65 prosím

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Repas kompresuru jsem někde viděl kolem 5tis. když projdeš net. zjistíš že stejné kompresory se rvali do turka a dá se koupit jen opravná sada. Kompresor prostě odejde, jestli měníš měchy včas na to nemá vliv, tlačí 16atmosfér nevydrží to věčnost. Hoď si vin do etk a zjistíš co jem tam za podvozek, jinak vzduch se sportpaketem má při 19kolách má od spodní hrany ráfku po blatník 695mm na předku a 697 na zadku. Co se týče nafty, mě zatím nic nepotkalo a jsem spokojenej a dnes už to není taková trága. Co se týče repasů měchů osobní zkušenost nemám, známej na ml a je spokojenej a LandRover se celkem hodně repasuje a až na karos. jsou to stejná auta zkus hledat.
a poznam nějak podle foto ze tam je sport podvozek nebo normalni
potřebuju hlavně pohodlnej podvozek . do zatacek jezdim pomalu tak nepotřebuju tvrdej podvozek .jeden pan řekl že pokud to má nášlapy tak je to sport paket tudiž i podvozek tvrdej
a co tenhle kousek
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... age=200000

potřebuju hlavně pohodlnej podvozek . do zatacek jezdim pomalu tak nepotřebuju tvrdej podvozek .jeden pan řekl že pokud to má nášlapy tak je to sport paket tudiž i podvozek tvrdej
a co tenhle kousek
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... age=200000
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
90% se nášlap dával ke sportovnímu podvozku, ale jako pravidlo to brát nemůžeš, každopádně sportpodvozek bez vzduchu bych nechtěl to raději normál houpat se. Vin a najít si přesně výbavu z fotek poznáš hovno.
ten odkaz je socedition a ne individuál, sedadla na hovno spolujezdcovo dokonce bez paměti (to je asi ten individuál to se jen tak nevidí) bez navi tudíž předpokládám bez webasta, jinak zachovalá s podstatnými el. věcmi. Otázkou je zkutečný stav na diagnostice.
ten odkaz je socedition a ne individuál, sedadla na hovno spolujezdcovo dokonce bez paměti (to je asi ten individuál to se jen tak nevidí) bez navi tudíž předpokládám bez webasta, jinak zachovalá s podstatnými el. věcmi. Otázkou je zkutečný stav na diagnostice.
mam podle vas ten nepohodlny sportpacket na vzduchu i na 20".
Okolo jen rozbite cesty a nemuzu si teda stezovat ze bych stradal pohodli.
Spiz naopak si myslim ze diky ze se s tim jezdi po spatnych cestach se dokaze podvozek vyservisovat k dokonalosti,tak jak to ma proste fungovat.
Mozna proto je clovek potom spokojeny i s tim co dalsi nejsou.
Okolo jen rozbite cesty a nemuzu si teda stezovat ze bych stradal pohodli.
Spiz naopak si myslim ze diky ze se s tim jezdi po spatnych cestach se dokaze podvozek vyservisovat k dokonalosti,tak jak to ma proste fungovat.
Mozna proto je clovek potom spokojeny i s tim co dalsi nejsou.
http://www.bmwklub.sk/bmwx/vzduchovy-po ... 20d671d4e6
Zde je neco k repasi kompresoru.
Jinak mam sport paket s mechy vpredu i vzadu na 20 a je to tvrde ja po Praze je to utrpeni, citim kazdou diru.
Na zimu 18 a to docela ujde.
Zde je neco k repasi kompresoru.
Jinak mam sport paket s mechy vpredu i vzadu na 20 a je to tvrde ja po Praze je to utrpeni, citim kazdou diru.
Na zimu 18 a to docela ujde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
SkejT píše:mam podle vas ten nepohodlny sportpacket na vzduchu i na 20".
Okolo jen rozbite cesty a nemuzu si teda stezovat ze bych stradal pohodli.
Spiz naopak si myslim ze diky ze se s tim jezdi po spatnych cestach se dokaze podvozek vyservisovat k dokonalosti,tak jak to ma proste fungovat.
Mozna proto je clovek potom spokojeny i s tim co dalsi nejsou.
Mám podle všech tady ten tvrdej "S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings" asi jako každý v 4.8is.
Buďto máš jiný auto a nebo jiný vnímání pohodlí. Oproti Fóbii nebo Ochcavce je to asi pohodlnější, ale oproti E65 je to o čtyři levely níž. Na zimních jen o dva
