Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rozvody X5 E53 vydrz, zkusenosti

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
parizek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 16.07.2013 00:00

#1 Příspěvek od parizek »

Ahoj chlapi,
jaky je interval pro vymenu rozvodu ? Mam X5 E53 rv 2004 poface. Pokud dobre chapu, je primar retez, ktery by dle BMW mel byt nesmrtelny, takze pri veku 11let a 142tkm najeto preventivne zaslouzi vymenu ?
Co ostatni remeny altiku apod ?

Diky za info a zkusenosti
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#2 Příspěvek od Crazy23 »

Ahoj, zapoměl jsi dodat motorizaci :) E53 se nedělala s jedním motorem :wink:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#3 Příspěvek od Don »

Retez ti najezdi klidne jeste jednou tolik. Preventivni vymena neni treba. Az ho zacnes slyset jak trochu chrasti... to bude ten cas ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#4 Příspěvek od jararak »

4,4 m62tu 210kw - otvoreny preventivne pri 220t - ulamane voditka retaze, to iste na inej 540i a niesme prvy ani posledny
parizek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 16.07.2013 00:00

#5 Příspěvek od parizek »

Ahoj, diky za info. Nejak se mi nepropsal podpis. Je to 3.0D 160kw poface.
Je mi jasne, ze by mel najet jeste mraky, ale vite jak to je, kdyz zacne cervicek hlodat :D
Pedro_DB
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#6 Příspěvek od Pedro_DB »

Ahoj, když se podíváš na fŕum X5 E70 rozvodový řetěz tak tam popisuji, že v současné době se soudím s BMW, a je tu řada dalších aut s 3,0d ( bi turbo I normální turbo), u kterých došlo k přetržení jednoho ze tří rozvodových řetězů ( a to I při zajíždění do garáže - tedy žádné vysoké otáčky) se stavem od 154. tiskm po 190 tis. Km.
Převodový olej taky má být na celou životnost a pokud h nevyměníš tak okolo 150 tis. můžeš skončit. Jediný problem u výměny převodového oleje, že převodovka má I svůj vlastní filtr, který je ale zakomponován do spodní vany pžřevodovky - tzn. že při výměně oleje je třeba I nova vana převodovky - nic dramaticky drahého.
Přetržených řetězů je dost a BMW to nechce oficálně přiznat. Nechal jsem zpracovat I posudek na řetěz a při metalurgickém rozboru vyšlo najevo, že ocel řetězu obdahovala I nekovové částice s tím, že dle znalce došlo nejdříve k přeskočení - tím se potkal motor a poté se důsledkem nárazu pístů do ventilů rozlomily vahadla na vačkách, rozsypaly se 2 jehličková ložiska po motoru a došlo k přetržení řetězu.
Ahoj Petr
Odpovědět