Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 E70 35D X-drive Motor za jízdy vypíná

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
zdenda0178
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 29.10.2015 01:00

#1 Příspěvek od zdenda0178 »

X5 E 70 35D Xdrive .Ahojte lidičky,mám problém s nedávno koupenou starší X5 Již při předváděcí jízdě nám během jízdy chcípnul motor,po opakovaných několika pokusech nakonec naskočil a v pohodě jsme dojeli do servisu BMW na předprodejní prohlídku.Diagnostika ukázala na "úplné spadnutí tlaku na vstřikách" ale nic víc.Přisoudili jsme to tedy zavzdušnění páč,před zkušebkou se dolívala nafta ,auto bylo úplně na suchu.Pak jsem najel cca 2 tis. a stalo se to znovu.Nastartoval jsem studený motor a po pár skundách konec.Po opakovaném startu opět naskočil a bez problému auto jezdilo dalších cca 3 tis.km.Minulý týden se závada opakovala a tentokrát už motor stávkuje docela.Podařilo se mi sice po mnoha pokusech nastartovat a doplazit se domů,ale na volnoběch motor cuká jako by jel na polovinu válců,při cca 1500 ot.má ale zcela klidný chod a při jízdě když přídám plyn,jakoby se dusí a škube.Nemůže to být EGR nebo váha vzduchu? Prosím poraďte.Díky!
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#2 Příspěvek od Jeremy »

Tipnul bych, že jsou mrtvý vstřiky. Jak jsou starý?
zdenda0178
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 29.10.2015 01:00

#3 Příspěvek od zdenda0178 »

Díky za reakci,ale vstřiky to nejsou,na diagnostice ukazovaly všechny kolem 95% ,tlaky na turbech taky v pořádku.Při podřazování je slyšet silné cvakání nějaké kovové klapky.Mám pocit,jako by to nemělo vzduch.
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Rupitch »

Čeho mají 95% ??? Taky bych se přiklonil ke vstřikovačům. Je v paměti závad chyba ??
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#5 Příspěvek od Crazy23 »

Jedině tak vstřiky hodit na stolici a pak budeš opravdu vědět jak na tom jsou..myslím stolici jako stolici a né stolici jako stolici :))
zdenda0178
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 29.10.2015 01:00

#6 Příspěvek od zdenda0178 »

Clhapi díky za odpovědi,ale z logickýho hlediska mi to nedává vůbec smysl.Včera ráno jsem zkusil nastartovat,zase nepravidelný chod a zhasínání,tak jsem to nasr.....vzdal.Večer sednu do auta s druhým klíčem a ejhle motor běží jak hodinky! Znovu jsem tam dal původní klíč a motor zase běží jako novej.Auto jede jak raketa.Fakt není možný,aby to byly vstřiky nebo čerpadlo. Navíc diagnostika ukázala náhlou ztrátu tlaku v systému paliva.Vidím to tak na nějaký kontakt nebo čidlo. Nemá někdo zkušenosti s poruchama palivového podávacího čerpadla?Nemůže to být tím,že vynechává?? Nebo palivový filtr? Nemůže tam být voda? Jak je řešené odvodnění nafty u tohoto němce?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#7 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Čidlo na liště?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
zdenda0178
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 29.10.2015 01:00

#8 Příspěvek od zdenda0178 »

Možná to bude nějaký čidlo,odpoledne jsem to měl v garáži, trochu odmašlený motor.Nechápu to.Nastartoval jsem bez problémů a dobrých 15 minut předl jak kotě,při oddělaném sání jsem postupně u studenýho motoru zakrýval váhu vzduchu a EGR reagoval naprosto bez poruchy.Rozhodl jsem se to teda projet....Dopadl jsem tak,že mě kámoš musel odtáhnout Fábkou :-) Asi něco v elektrice.

KURŇA CHLAPI ! pořád mi při tomto problému svítí kontrolka na které je symbol auta a pod ním oboustranná šipka uprostřed přerušovaná.NIKDE nemůžu najít ,co to znamená!
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#9 Příspěvek od Jeremy »

Jestli to je autíčko, co čumí doleva a ty šipky jdou nahoru a dolu, pak v návodu je:
Level control system is inactive.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=62942
zdenda0178
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 29.10.2015 01:00

#10 Příspěvek od zdenda0178 »

Auto sice myslím kouká doleva,ale šipka je pod ním vodorovná,představ si oboustrannou vodorovnou šipku uprostřed přerušovanou a na ní auto. :?:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#11 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Volič v poloze N, nastartovanej motor, otevřený dveře a odepnutý pásy. Signalizace, že auto může ujet
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#12 Příspěvek od Jeremy »

Tak to myslím, že je něco s parkováním - jako, že není "zaaretováno", ale nemůžu to teď nikde najít, takže to ber na 80%
zdenda0178
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 29.10.2015 01:00

#13 Příspěvek od zdenda0178 »

Díky za typ,jestli je to kontrolka,že auto může "ujet" tak je něco opravdu v prd...páč mi problikává občas i za jízdy,kdy jsou dveře zavřený,pás zapnutý...!V pondělí prostě servis :( a diagnostika.
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#14 Příspěvek od Jeremy »

Vlasta píše:Volič v poloze N, nastartovanej motor, otevřený dveře a odepnutý pásy. Signalizace, že auto může ujet

To je šipka nad autem. Já píšu vo šipkách pod autem.
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#15 Příspěvek od Paras_1 »

Trošku oživím téma, x3 3.0d 150kw se mi někdy stane, že při vytočení motoru a pak vyřazení a dojíždění třeba na křižovatce mi motor vypne. Jako když neudrží otáčky. Stává se to nahodile. Diagnostika nic nezjistila. Každá rada dobrá.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

náhdodné zdechání u ropy je většinou vstřik, lepší to poslat pryč naftu smradlavou :)
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#17 Příspěvek od Paras_1 »

Je mi to líto, auto je jinak mazel a už jsem na něm vyměnil bambilion věcí. Může to být vstřik i když jsou podle diagnostiky všechny v normálních hodnotách? Nějaký čidlo na klice nebo na vačce to být nemůže?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

pokud to ty čidla nehlásí tak spíš ne, korekce vstřiků sou jedna věc a jejich chování druhá.
bambilion věcí už jsi vyměnil a další 3 bambiliony tě ještě čekají :)
dneska mi zrovna volal jeden s urvaným rozvodákem a brečel mi do telefonu :D
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#19 Příspěvek od Paras_1 »

Vím že je nafta sračka a ještě k tomu stará sračka největší sračka....tak já to teda prodám no. :D
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#20 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

TVL, jako kdyby plyn nesmrděl
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět