Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E70 35D X-drive Motor za jízdy vypíná
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 29.10.2015 01:00
X5 E 70 35D Xdrive .Ahojte lidičky,mám problém s nedávno koupenou starší X5 Již při předváděcí jízdě nám během jízdy chcípnul motor,po opakovaných několika pokusech nakonec naskočil a v pohodě jsme dojeli do servisu BMW na předprodejní prohlídku.Diagnostika ukázala na "úplné spadnutí tlaku na vstřikách" ale nic víc.Přisoudili jsme to tedy zavzdušnění páč,před zkušebkou se dolívala nafta ,auto bylo úplně na suchu.Pak jsem najel cca 2 tis. a stalo se to znovu.Nastartoval jsem studený motor a po pár skundách konec.Po opakovaném startu opět naskočil a bez problému auto jezdilo dalších cca 3 tis.km.Minulý týden se závada opakovala a tentokrát už motor stávkuje docela.Podařilo se mi sice po mnoha pokusech nastartovat a doplazit se domů,ale na volnoběch motor cuká jako by jel na polovinu válců,při cca 1500 ot.má ale zcela klidný chod a při jízdě když přídám plyn,jakoby se dusí a škube.Nemůže to být EGR nebo váha vzduchu? Prosím poraďte.Díky!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 29.10.2015 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 29.10.2015 01:00
Clhapi díky za odpovědi,ale z logickýho hlediska mi to nedává vůbec smysl.Včera ráno jsem zkusil nastartovat,zase nepravidelný chod a zhasínání,tak jsem to nasr.....vzdal.Večer sednu do auta s druhým klíčem a ejhle motor běží jak hodinky! Znovu jsem tam dal původní klíč a motor zase běží jako novej.Auto jede jak raketa.Fakt není možný,aby to byly vstřiky nebo čerpadlo. Navíc diagnostika ukázala náhlou ztrátu tlaku v systému paliva.Vidím to tak na nějaký kontakt nebo čidlo. Nemá někdo zkušenosti s poruchama palivového podávacího čerpadla?Nemůže to být tím,že vynechává?? Nebo palivový filtr? Nemůže tam být voda? Jak je řešené odvodnění nafty u tohoto němce?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 29.10.2015 01:00
Možná to bude nějaký čidlo,odpoledne jsem to měl v garáži, trochu odmašlený motor.Nechápu to.Nastartoval jsem bez problémů a dobrých 15 minut předl jak kotě,při oddělaném sání jsem postupně u studenýho motoru zakrýval váhu vzduchu a EGR reagoval naprosto bez poruchy.Rozhodl jsem se to teda projet....Dopadl jsem tak,že mě kámoš musel odtáhnout Fábkou
Asi něco v elektrice.
KURŇA CHLAPI ! pořád mi při tomto problému svítí kontrolka na které je symbol auta a pod ním oboustranná šipka uprostřed přerušovaná.NIKDE nemůžu najít ,co to znamená!

KURŇA CHLAPI ! pořád mi při tomto problému svítí kontrolka na které je symbol auta a pod ním oboustranná šipka uprostřed přerušovaná.NIKDE nemůžu najít ,co to znamená!
Jestli to je autíčko, co čumí doleva a ty šipky jdou nahoru a dolu, pak v návodu je:
Level control system is inactive.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=62942
Level control system is inactive.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=62942
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 29.10.2015 01:00
Volič v poloze N, nastartovanej motor, otevřený dveře a odepnutý pásy. Signalizace, že auto může ujet
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 29.10.2015 01:00