Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota vody X5 E70 3,0 D

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#21 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

no počkej, ty novy maji planetovou převodovku, takze myslis pastorek nebo primo rotor?
mozna i ampermetr uprostred palubky, ale to je u 7er, ostatni "nežerou" :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#22 Příspěvek od Sweden »

Sorry za OT,ale nedá mi to :D

Pěkná a hlavně po všech stránkách vyhovujicí soupravička :D :D
Přílohy
_files_gallery_61992028_jpg_800_600.jpg
_files_gallery_61992028_jpg_800_600.jpg (80.01 KiB) Zobrazeno 1221 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#23 Příspěvek od Crazy23 »

:lol: prej čidlo napnutí rozvodovýho řetězu, dost dobrý :lol:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#24 Příspěvek od Don »

No zrovna 4.4i by ho docela potrebovaly :lol:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
fano031
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 14.09.2009 00:00
Bydliště: SLOVENSKO, Košice

#25 Příspěvek od fano031 »

...zatiaľ som mal zopár Bavorákov a termostatmi som sa začal zaoberať keď ručička teplomera po zahriatí motora nebola uprostred či to bola e34, e38, e46 problém s termostatmi som zaznamenal práve ručičkovým teplomerom...
...inak na mojej e70 bol chýbajúci teplomer jedná z prvých veci čo ma nasrala...hneď po absencii výškového nastavovania bezpečnostných pásov...
Uživatelský avatar
fano031
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 14.09.2009 00:00
Bydliště: SLOVENSKO, Košice

#26 Příspěvek od fano031 »

...no ešte dobre že som včera pichol po príchode domov na diagnostiku, môžem meniť termostaty, po 100 km prevažne diaľnica teplota chladiacej kvapaliny 69,3-69,7 °C...idem meniť žhaviče a jednotku žhavenia, tak zároveň aj termostaty...
Menili ste aj ten tretí termostat?
Houmi
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 04.12.2015 01:00

#27 Příspěvek od Houmi »

Já bych absenci ukazatele omluvil v případě, že mě chytrej počítač upozorní na dlouhodobou nízkou teplotu chladící kapaliny.. ne až když je v prdeli FAP. :roll:
Houmi
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 04.12.2015 01:00

#28 Příspěvek od Houmi »

Mám nově E70 a čirou náhodou jsem tady z místních indícií zjistil, že jezdím na 70st. Jak dlouho s touhle teplotou jezdil dřívější majitel raději snad ani vědět nechci.. páč by mě asi trefil šlak v tom očekávání kritického hlášení s požadavkem na výměnu FAPu.
mitocross
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pát 07.12.2012 01:00

#29 Příspěvek od mitocross »

Houmi: Ale neee, rychlo vsetko zabudni. JaraX a dalsi "odbornici" kazu, ze o teplote nemas co vediet a motor ma cakat na svoj osud. Dovod je prosty - kupili sme si diesel, tudiz blbost, sme blbci a s nami drtiva vacsina majitelov X5, ktori si diesel kupili tiez. BMW na vsetko myslelo za nas a ukaze nam tu spravnu cestu. Ten "tichy" kod 480A je vlastne pre nase dobro. amen :lol: :lol: :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

tak sorry, diesel potřebuje na všecko ukazatele aby se dal udržet funkční.
benzín takové věci nepotřebuje.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#31 Příspěvek od vlastnemec »

Tak možná, že někdo z Mnichova to tady pročítá a rozhodl že když ten diesel stojí za hovno, tak mu dáme ještě více zahulit a všichni budou kupovat benál a otevřou novou motorárnu s nápisem Hitler paket LPG a bude klid od smraďochů :D

Prostě a jednoduše, ropa má tolik neduhů a věcí co musíš kontrolovat a na něco myslet, abys ji prodloužil život, že si to muže koupit opravdu jen blbec. Píši z vlastní zkušenosti tak něž mě někdo napadne. Ale letos je to celkem v poho na to že začla zima, normáůně v tuto dobu jsou v popředí vlákna Pomoc nestartuje, Pomoc nežhaví, Pomoc hulí,...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

to je pravda, vlastnemec muže porovnat, jelikož má doma jak naftu tak V8
s LPG
Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

#33 Příspěvek od Dolfus »

celkem se pri cteni tehle diskuze bavim :)
nic ve zlem, pravda je vzdy nekde mezi. Vse ma sve pro a proti.

3.0D uz bohuzel mam, z auta mam radost, po roce hledani odpovidalo jako jedine mym pozadavkum ve vsech ohledech, az na to, ze jsem chtel 4,8i :(

ale neda se svitit. 3.0D jsem mel i predtim..nejak to snad preziju..

To: vlastnemec : zkusenosti hafo, pises o spouste veci, ktere je treba sledovat, abych zivot dieselu prodlouzil..das je dohromady? Ja auto hlidam a sleduju a celkem by to bodlo..asi je jasny :

1, OLEJ - kvalitni, casto meneny 1x za 15k - delam
2, chladnuti turba - delam
3, pozor na rozvody, menit - chystam se, mam 130k
4, teplota motoru - sem tam checknout - delam a resil jsem..
5, pokud mozno kvalitni nafta - beru tam, kde je certifikat, idealne bez bioslozky - mam si nastesti kde vybrat
6, zhaveni apod, vse OK - hlidam
..
....?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

u té nafty se prostě vše násobí,
už jsem tu měl i auta kde je termostat na EGRu stál 100tkč, odešel termostat, ucpalo se DPF, zničilo to turbo, to pak vletělo do sani a motor KO,
motorů které sežrali klapky nespočet,
motory N57 které se zadírají na klice je taky masakr,
ten benzín je přece jen taková bezudržbovka, člověk v tom mění olej a leje benzín (LPG)a když někdo rok pojezdí s vadným termostatem tak se nic nestane, nepouští si to sračky z výfuku do sání apod, navíc to má proti naftě podstatně větší komfort.
Dolfus, tvuj seznam je ok, jen si přidej pravidělně měnit separator oleje, a pravidelně po cca 150k čistit DPF.
a cca 2x ročně udělat diagnostiku auta, vadny žhaviče hned řešit atd.
Houmi
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 04.12.2015 01:00

#35 Příspěvek od Houmi »

Jak moc velky průser je vadný předehřev? Může se pak teplota vody chovat podobně jako při nefunkčním termostatu? Myslím že ne, ale nevím jak je to tam všude popropojovaný.. teplota ze studenýho startu po 50 minutách jízdy kolísá 65-75st. Pak ale při couračce vylítne i na 98st a drží se okolo této teploty..
Houmi
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 04.12.2015 01:00

#36 Příspěvek od Houmi »

Podle servisu totiž termostaty jsou ok a diag. hlásí vadný předehřev..
Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

#37 Příspěvek od Dolfus »

To jarax ok. Jasný, díky . Co ty klapky.. To jsou vířivé klapky? Něco jsem slyšel, se rozpadaji.? , ale ještě neřešil..
Diag jj, přemýšlel jsem, že pořídím vlastní a naučím se :) .. Moc nenajezdim , naštěstí. Tak max 15k za rok.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

#39 Příspěvek od Dolfus »

JaraX tusis, kolik orientacne vymena klapek kostuje?

Impa...uz jsem to tu s nekym resil, tusim s IceBlade..asi do toho pujdu..ale az zacatkem roku.. Chci na aute poresit jeste klakson, funguje jen vysokoton a taky svetla..aby krouzky svitily furt, i na "automat sviceni" pres den, kvuli Dynamic light..ktere jinak nefacha. Tak to poresim vse najednou..
jimmyhendrix
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#40 Příspěvek od jimmyhendrix »

Houmi píše:Jak moc velky průser je vadný předehřev? Může se pak teplota vody chovat podobně jako při nefunkčním termostatu? Myslím že ne, ale nevím jak je to tam všude popropojovaný.. teplota ze studenýho startu po 50 minutách jízdy kolísá 65-75st. Pak ale při couračce vylítne i na 98st a drží se okolo této teploty..


Dle meho nazoru mas spatny nejaky termostat mozna oba. Predehrev se ti automaticky spina pokud je teplota okoli +5 a mene a webasto pouze prihriva vodu - okruh motoru a nefouka dovnitr auta. Toto chovani bych videl na termostaty.
Odpovědět