v tomhle s Jaraxem souhlasim, je proste spatne si myslet, ze zakaznik bude sledovat 17 budiku, navic kdyz ukazuje hodnoty, ze to jednoho vydesi...
napr. jedu si takhle Mkem, najednou mi spadne voda uplne doleva, rikam si kua, co ted, vyletla hadice, je v hlave bublina pary, je spatne cidlo hladiny vody, co se kua stalo...)
nebo tlak oleje, budete ho hypnotizovat, jestli se nezadira motor? teplota oleje, jak moc presne to meri a kde to meri? ukazatel vody, ma oscilovat nebo drzet "12", takze se hne, az kdyz uz je realne skoro pozde (a co delat, vypnout zbesile motor nebo ho nechat chladit na volnobeh, pripadne dat plnej plyn, aby se otevrel termostat naplno)? teplota vyfukovejch zplodin, jakmile dojde k narustu = kaboom? mozna jeste cidlo napnuti rozvodoveho retezu, ze by na iDrivu ukazovalo kolik mm zbejva do max pruhybu? a co teplota v diferaku, prevodovce nebo alternatoru?
me by treba dost zajimaly otacky starteru, ale chapu, ze se to uz muze nekomu zdat moc velka frajerinka
