Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E53 N62 problém

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od JaraX »

mám asi 6ks, musel bych se podívat, hlavně by ti to určitě stačilo na to abys vyloučil že to je vstřikem
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#62 Příspěvek od Crazy23 »

Jó, to určo :)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#63 Příspěvek od Lucifer »

Tak dnes se vstřiky koupaly po štekry otevřený 2,5hod cca co nejblíž ke dnu ultrazvuku, několikrát prostříknuty přímo injekcí za chodu ultrazvuku a lezly z toho doslova černý sračky.

Obrázek

Další věc co mě zarazila je vidět na videu, při běhu na LPG je doba každýho vstřiku relativně normální a stále stejná na volnoběh.

Při přepnutí na benzín v levé části videa je vidět že vstřik se přepne na červenou barvu tak se auto rozhodne, že samo sebe zničí, vypadá to jak kdyby se chtělo uchlastat. Doba vstřiku se začne rapidně prodlužovat ale nejen to a hlavně nesmyslně se začne jebat. Je možný, že plynová jednotka tyhle hlody plynoucí z jednotky motoru dovede zkorigovat a upravit na rozumný hodnoty? Nebo si jen myslím, že sleduji dobu vstřiku ale ve skutečnosti je to něco jinýho ? Začínám trochu uvažovat o kabeláži z DME nebo samotný DME. Je dávaná z 4.8is

https://youtu.be/rTnnlmyz9Ro
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od JaraX »

to je mazec, právě že na volnoběh by to mělo mít kolem těch 3,5 - 4 ms,
LPG jednotka neumí korigovat benzínovou, ona jen koriguje rozdíl LPG vs benzín, tzn příklad, plynař nastaví nějakej tlak na reduktoru, dá nějaky trysky, ale nic nejde udělat na 100 procent, pak je třeba doba vstřiku benzínu 4ms, ale LPG pro stejnou směs 4,3ms.
LPG jednotka si pak ještě počítá teplotní a další korekce, např pokud poklesne tlak reduktoru, jednotka to přepočítá a prodlouží čas vstřiku, proto sou ty nové LPG prakticky nerozeznatelné od benzínu.l

ale pozor, pokud nastavím LPG že bude mít příliš bohatou směs, např že dám velký tlak a velké trysky, takže auto vstřikuje třeba i dál 4ms LPG, ale vstříkne dávku jako by benzín vstřikl za 7 ms, lambda to přispůsobí a doladí, pak dojde k tomu že si to auto upraví mapy, pak se přepne na benzín a strašně obohacuje aby to dohnalo.

další věc, pokud labmda dojde do konce své pusobnosti, tzn do limitu +-25 procent, tak se začně chovat přesně naopak, prostě si představ že je auto malinko chudé, jednotka benzínu to obohatí, auto je ještě víc chudé, víc to obohatí, ale jak se přesáhne 25 procent tak to přestane obohovat a naopak to začně ochuzovat, pak už to auto nejde vůbec seřidit, nechápu proč to tak je, ale už jsem si s tím vypekl,
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#65 Příspěvek od Crazy23 »

No je to masakr..takže vstřikama to vlastně vůbec nebude :roll: :lol: zkusil bych přehrát soft v jednotce a uvidíme, třeba se to probere. A na tu jednotku z 4.8iS to jezdí už několik měsíců, tak si nemyslim, že by to bylo vyloženě tím
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od JaraX »

však to jsem říkal jako první, třeba se tam jen zbláznil soft
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#67 Příspěvek od Crazy23 »

Já vim :palec: může se to normálně stát, jo? Nerad bych kupoval zase jednotku a to vše okolo :x
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#68 Příspěvek od Crazy23 »

DME přehráno a nic nového..už začínam bejt v koncích.. Kdybych dlouho neodepisoval, tak mě najdete v dobřanech v kazajce :roll:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#69 Příspěvek od Lucifer »

Jen doplním, že SW v jednotce přehrán přes žlutou hlavu a PROGMANa kdyby měl někdo pochybnosti :wink:
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#70 Příspěvek od Crazy23 »

No nic, dnes se snad moc neožeru a zítra začnu rozebírat vše co uvidim, dokud na ten problém prostě nenarazim :roll: Tak hezkej novej rok Vám všem a ať se daří :wink:
lp
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: ned 07.06.2009 00:00

#71 Příspěvek od lp »

Pak jedině čerpadlo nedává požadovaný tlak.
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#72 Příspěvek od Crazy23 »

Měřili jsme na liště vypadá ok...hlavně malej tlak, když jsou svíčky černý a uchcaný?
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#73 Příspěvek od Crazy23 »

Vrtaj mi hlavou lambády...uvidim co zítra najdu v kabeláži
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od JaraX »

tak je odpoj
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#75 Příspěvek od Crazy23 »

Provedu :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od JaraX »

stačí přední,
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#77 Příspěvek od Crazy23 »

Jasná věc, před katem
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#78 Příspěvek od Crazy23 »

Membrány sání ok a jsou průchozí.. Lambdy před katem odpojeny a beží, nebo spíš neběží to stejně
lp
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: ned 07.06.2009 00:00

#79 Příspěvek od lp »

Podle mě jestli jsou tedy vstřiky OK(snad ano).Tak je to to čerpadlo.Má nižší tlak a ŘJ to dorovnává na vstřicích delším otevíracím časem.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od JaraX »

u N62 si ale jednotka tlak neměří, takže na to nemá jak přijít
Odpovědět