Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E53 N62 problém
Tak dnes se vstřiky koupaly po štekry otevřený 2,5hod cca co nejblíž ke dnu ultrazvuku, několikrát prostříknuty přímo injekcí za chodu ultrazvuku a lezly z toho doslova černý sračky.
Další věc co mě zarazila je vidět na videu, při běhu na LPG je doba každýho vstřiku relativně normální a stále stejná na volnoběh.
Při přepnutí na benzín v levé části videa je vidět že vstřik se přepne na červenou barvu tak se auto rozhodne, že samo sebe zničí, vypadá to jak kdyby se chtělo uchlastat. Doba vstřiku se začne rapidně prodlužovat ale nejen to a hlavně nesmyslně se začne jebat. Je možný, že plynová jednotka tyhle hlody plynoucí z jednotky motoru dovede zkorigovat a upravit na rozumný hodnoty? Nebo si jen myslím, že sleduji dobu vstřiku ale ve skutečnosti je to něco jinýho ? Začínám trochu uvažovat o kabeláži z DME nebo samotný DME. Je dávaná z 4.8is
https://youtu.be/rTnnlmyz9Ro

Další věc co mě zarazila je vidět na videu, při běhu na LPG je doba každýho vstřiku relativně normální a stále stejná na volnoběh.
Při přepnutí na benzín v levé části videa je vidět že vstřik se přepne na červenou barvu tak se auto rozhodne, že samo sebe zničí, vypadá to jak kdyby se chtělo uchlastat. Doba vstřiku se začne rapidně prodlužovat ale nejen to a hlavně nesmyslně se začne jebat. Je možný, že plynová jednotka tyhle hlody plynoucí z jednotky motoru dovede zkorigovat a upravit na rozumný hodnoty? Nebo si jen myslím, že sleduji dobu vstřiku ale ve skutečnosti je to něco jinýho ? Začínám trochu uvažovat o kabeláži z DME nebo samotný DME. Je dávaná z 4.8is
https://youtu.be/rTnnlmyz9Ro
to je mazec, právě že na volnoběh by to mělo mít kolem těch 3,5 - 4 ms,
LPG jednotka neumí korigovat benzínovou, ona jen koriguje rozdíl LPG vs benzín, tzn příklad, plynař nastaví nějakej tlak na reduktoru, dá nějaky trysky, ale nic nejde udělat na 100 procent, pak je třeba doba vstřiku benzínu 4ms, ale LPG pro stejnou směs 4,3ms.
LPG jednotka si pak ještě počítá teplotní a další korekce, např pokud poklesne tlak reduktoru, jednotka to přepočítá a prodlouží čas vstřiku, proto sou ty nové LPG prakticky nerozeznatelné od benzínu.l
ale pozor, pokud nastavím LPG že bude mít příliš bohatou směs, např že dám velký tlak a velké trysky, takže auto vstřikuje třeba i dál 4ms LPG, ale vstříkne dávku jako by benzín vstřikl za 7 ms, lambda to přispůsobí a doladí, pak dojde k tomu že si to auto upraví mapy, pak se přepne na benzín a strašně obohacuje aby to dohnalo.
další věc, pokud labmda dojde do konce své pusobnosti, tzn do limitu +-25 procent, tak se začně chovat přesně naopak, prostě si představ že je auto malinko chudé, jednotka benzínu to obohatí, auto je ještě víc chudé, víc to obohatí, ale jak se přesáhne 25 procent tak to přestane obohovat a naopak to začně ochuzovat, pak už to auto nejde vůbec seřidit, nechápu proč to tak je, ale už jsem si s tím vypekl,
LPG jednotka neumí korigovat benzínovou, ona jen koriguje rozdíl LPG vs benzín, tzn příklad, plynař nastaví nějakej tlak na reduktoru, dá nějaky trysky, ale nic nejde udělat na 100 procent, pak je třeba doba vstřiku benzínu 4ms, ale LPG pro stejnou směs 4,3ms.
LPG jednotka si pak ještě počítá teplotní a další korekce, např pokud poklesne tlak reduktoru, jednotka to přepočítá a prodlouží čas vstřiku, proto sou ty nové LPG prakticky nerozeznatelné od benzínu.l
ale pozor, pokud nastavím LPG že bude mít příliš bohatou směs, např že dám velký tlak a velké trysky, takže auto vstřikuje třeba i dál 4ms LPG, ale vstříkne dávku jako by benzín vstřikl za 7 ms, lambda to přispůsobí a doladí, pak dojde k tomu že si to auto upraví mapy, pak se přepne na benzín a strašně obohacuje aby to dohnalo.
další věc, pokud labmda dojde do konce své pusobnosti, tzn do limitu +-25 procent, tak se začně chovat přesně naopak, prostě si představ že je auto malinko chudé, jednotka benzínu to obohatí, auto je ještě víc chudé, víc to obohatí, ale jak se přesáhne 25 procent tak to přestane obohovat a naopak to začně ochuzovat, pak už to auto nejde vůbec seřidit, nechápu proč to tak je, ale už jsem si s tím vypekl,